"Ogłuszanie/Powalanie/Pobicie"
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 paź 2012 18:38
"Ogłuszanie/Powalanie/Pobicie"
Mam, jak sądzę ciekawy pomysł, chociaż możliwe, że już gdzieś się pojawił, jeśli tak, proszę o usunięcie tematu.
Pomysł mianowicie jest taki, aby oprócz komendy 'zabij' była jeszcze 'ogłusz'/'pobij' (nie jestem pewien jak określić to co mam na myśli)
Zadaniem tej komendy byłoby, aby gracz zamiast umrzeć, został na końcówce 'ledwo żywy' powalony i nie był w stanie wykonywać większości akcji.
Można by go wtedy 'przeszukac', tak jak ciało i ograbić i oczywiście 'dobic', jeśli ktoś zmieniłby zdanie i postanowił pozbawić go życia. Takie dobijanie w moim zamyśle byłoby jednym, śmiertelnym ciosem.
Gracz powalony/ogłuszony powinien móc wciąż 'mowic' oraz 'pelznac', oraz dodatkowo komenda 'przydepnij' aby uniemozliwic odpelzniecie:
3 osoba:
XXX walczy z YYY.
YYY powala XXX na ziemie, czyniac go niezdolnym do dalszej walki.
XXX upada z jekiem na ziemie, a bron wypada z jego obolalych dloni.
XXX mowi: Dobrze, pokonales mnie.
XXX zaczyna pelznac na wschod.
XXX pelznie na wschod.
YYY przydeptuje brutalnie XXX
YYY mowi: A dokad to?
XXX:
Walczysz z YYY.
YYY powala Cie na ziemie. Nie masz juz sily, aby walczyc dalej.
Z jekiem padasz na ziemie, a bron wypada Ci z dloni. Jestes calkowicie na lasce YYY.
>powiedz Dobrze, pokonales mnie.
Mowisz: Dobrze, pokonales mnie.
>pelznij na wschod
Zaczynasz pelznac na wschod.
Pelzniesz na wschod.
YYY przewraca Cie na plecy i przydeptuje brutalnie, kladac stope na twojej piersi i dociskajac mocno uniemozliwia ucieczke.
YYY mowi: A dokad to?
YYY:
Walczysz z XXX.
Poteznym ciosem powalasz XXX na ziemie, uniemozliwiajac mu dalsza walke. Bron wypada z jego dloni. To, co z nim sie stanie zalezy od Ciebie. Jesli chcesz zakonczyc jego zycie, 'dobij' go!
XXX mowi: Dobrze, pokonales mnie.
XXX zaczyna pelznac na wschod.
XXX pelznie na wschod.
>przydepnij XXX
Brutalnie przewracasz XXX na plecy i stawiasz mu stope na piersi, uniemozliwiajac ucieczke i pokazujac swoja wyzszosc.
>powiedz A dokad to?
Mowisz: A dokad to?
Ewentualne korzysci:
- Gracz nie traci doświadczenia
- Nowe możliwości erpegowe: napad, przesluchanie (Komando pewnie chciałoby zabić człowieka, ale zbójowi zależy tylko na pieniądzach)
Wady:
Wypisujcie, to dopisze
Można by dodać jeszcze komendę 'zwiaz', co umożliwiałoby podniesienie związanej osoby i zabranie jej dokądś.(Porwania dla korsarzy?)
Chociaż trzeba by dodać jakiś sensowny limit, że np. sznur niszczeje i po pewnym czasie (zależnym do siły postaci) da się go rozerwać i umknąć.
Jeśli macie jakieś pomysły, które poprawiłyby mój ogólny zarys, piszcie. Jeśli jesteście przeciwko, również piszcie, dobrze będzie wiedzieć, co na ten temat sądzi społeczność Arkadii.
Pozdrawiam, Andacanvar
Pomysł mianowicie jest taki, aby oprócz komendy 'zabij' była jeszcze 'ogłusz'/'pobij' (nie jestem pewien jak określić to co mam na myśli)
Zadaniem tej komendy byłoby, aby gracz zamiast umrzeć, został na końcówce 'ledwo żywy' powalony i nie był w stanie wykonywać większości akcji.
Można by go wtedy 'przeszukac', tak jak ciało i ograbić i oczywiście 'dobic', jeśli ktoś zmieniłby zdanie i postanowił pozbawić go życia. Takie dobijanie w moim zamyśle byłoby jednym, śmiertelnym ciosem.
Gracz powalony/ogłuszony powinien móc wciąż 'mowic' oraz 'pelznac', oraz dodatkowo komenda 'przydepnij' aby uniemozliwic odpelzniecie:
3 osoba:
XXX walczy z YYY.
YYY powala XXX na ziemie, czyniac go niezdolnym do dalszej walki.
XXX upada z jekiem na ziemie, a bron wypada z jego obolalych dloni.
XXX mowi: Dobrze, pokonales mnie.
XXX zaczyna pelznac na wschod.
XXX pelznie na wschod.
YYY przydeptuje brutalnie XXX
YYY mowi: A dokad to?
XXX:
Walczysz z YYY.
YYY powala Cie na ziemie. Nie masz juz sily, aby walczyc dalej.
Z jekiem padasz na ziemie, a bron wypada Ci z dloni. Jestes calkowicie na lasce YYY.
>powiedz Dobrze, pokonales mnie.
Mowisz: Dobrze, pokonales mnie.
>pelznij na wschod
Zaczynasz pelznac na wschod.
Pelzniesz na wschod.
YYY przewraca Cie na plecy i przydeptuje brutalnie, kladac stope na twojej piersi i dociskajac mocno uniemozliwia ucieczke.
YYY mowi: A dokad to?
YYY:
Walczysz z XXX.
Poteznym ciosem powalasz XXX na ziemie, uniemozliwiajac mu dalsza walke. Bron wypada z jego dloni. To, co z nim sie stanie zalezy od Ciebie. Jesli chcesz zakonczyc jego zycie, 'dobij' go!
XXX mowi: Dobrze, pokonales mnie.
XXX zaczyna pelznac na wschod.
XXX pelznie na wschod.
>przydepnij XXX
Brutalnie przewracasz XXX na plecy i stawiasz mu stope na piersi, uniemozliwiajac ucieczke i pokazujac swoja wyzszosc.
>powiedz A dokad to?
Mowisz: A dokad to?
Ewentualne korzysci:
- Gracz nie traci doświadczenia
- Nowe możliwości erpegowe: napad, przesluchanie (Komando pewnie chciałoby zabić człowieka, ale zbójowi zależy tylko na pieniądzach)
Wady:
Wypisujcie, to dopisze
Można by dodać jeszcze komendę 'zwiaz', co umożliwiałoby podniesienie związanej osoby i zabranie jej dokądś.(Porwania dla korsarzy?)
Chociaż trzeba by dodać jakiś sensowny limit, że np. sznur niszczeje i po pewnym czasie (zależnym do siły postaci) da się go rozerwać i umknąć.
Jeśli macie jakieś pomysły, które poprawiłyby mój ogólny zarys, piszcie. Jeśli jesteście przeciwko, również piszcie, dobrze będzie wiedzieć, co na ten temat sądzi społeczność Arkadii.
Pozdrawiam, Andacanvar
Ostatnio zmieniony 21 paź 2012 18:17 przez Andacanvar, łącznie zmieniany 16 razy.
Re: "Ogłuszanie/Powalanie/Pobicie"
Było milion razy
<edit>
Co nie znaczy, że pomysł jest zły.
<edit>
Co nie znaczy, że pomysł jest zły.
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 paź 2012 18:38
Re: "Ogłuszanie/Powalanie/Pobicie"
Skoro było i pomysł dobry, czemu nie wprowadzony?
Edit:
Gleanevall: Dzięki
Edit2:
Ale jakby dodać bez ograbiania powalonego, tylko, aby pokazać swoją wyższość itd, w celach erpegowych, to chyba by się nadawało... czy nie?
Edit:
Gleanevall: Dzięki
Edit2:
Ale jakby dodać bez ograbiania powalonego, tylko, aby pokazać swoją wyższość itd, w celach erpegowych, to chyba by się nadawało... czy nie?
Ostatnio zmieniony 16 paź 2012 20:00 przez Andacanvar, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: "Ogłuszanie/Powalanie/Pobicie"
Dlaczego nie będzie wprowadzony: viewtopic.php?f=4&p=26718#p26718
Re: "Ogłuszanie/Powalanie/Pobicie"
Nie bedzie raczej wprowadzony bo wizowie raz ze nie wierza w uczciwosc graczy i widza same przekrety i cwaniakow. A dwa pewnie nie ma rak do pracy ktore mogly by to zakodowac.
Re: "Ogłuszanie/Powalanie/Pobicie"
Ogluszanie jest zakodowane i dziala na arenach. Jesli sie zdejmie ograniczenie na lokacje, to bedzie dzialac wszedzie.
Re: "Ogłuszanie/Powalanie/Pobicie"
A co gdyby zasady mówiły jasno, że zabicie i ogłuszenie będą traktowane tak samo ze względu na napadanie słabych czy nękanie?
Nadal byłyby przeciwwskazania, żeby to wprowadzić?
Nadal byłyby przeciwwskazania, żeby to wprowadzić?
Re: "Ogłuszanie/Powalanie/Pobicie"
Coz zatem stoi na przeszkodzie Rafgartcie?
Re: "Ogłuszanie/Powalanie/Pobicie"
Kruca, cóż stoi na przeszkodzie Rafgarcie?
Tyż kcem wiedzieć!
Tyż kcem wiedzieć!
Co to jest Chaos? To jest Ład, który zniszczono przy Stworzeniu Świata.
S.J. Lec
S.J. Lec
Re: "Ogłuszanie/Powalanie/Pobicie"
Kod: Zaznacz cały
Zabijanie innych graczy jest na Arkadii jak najbardziej mozliwe i
legalne. Istnieja jednak pewne ograniczenia - zostana wyciagniete
konsekwencje, jesli:
$1 Gracz zwykl atakowac bez usprawiedliwionej przyczyny graczy
slabszych od siebie.
$2 Gracz zwykl atakowac wciaz te sama osobe.
$3 Gracz organizuje nagonke przeciwko jakiejs osobie. (Nie znaczy to,
ze nie mozna prosic innych o pomoc w zemscie.)