Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Nie grałem jakiś czas i widzę, że pozmieniało się wiele odnośnie mutowania.
Stworzyłem sobie nową postać i chciałem wybrać rasę mutanta mutując się wodą z chrzcielnicy. Piję, piję - nic. Wypiłem sporo, bo wspomagałem się ziołami wzmagającymi pragnienie.
Moja postać nie ma jeszcze 24h więc mam elementarz, czy zatem nowi gracze mają jakąś blokadę uniemożliwiającą zmutowanie się?
Stworzyłem sobie nową postać i chciałem wybrać rasę mutanta mutując się wodą z chrzcielnicy. Piję, piję - nic. Wypiłem sporo, bo wspomagałem się ziołami wzmagającymi pragnienie.
Moja postać nie ma jeszcze 24h więc mam elementarz, czy zatem nowi gracze mają jakąś blokadę uniemożliwiającą zmutowanie się?
Re: Porady dla graczy.
O ile sobie przypominam chrzcielnica juz jakis czas nie dziala tak jak kiedys. Dodatkowo- rase mutant mozesz miec tylko po przystapieniu do stowarzyszenia - chyba ze cos mnie znow ominelo.
Re: Porady dla graczy.
W wiesciach jest napisane, że każdy kto ma w pełni rozwiniętą mutację, będzie widoczny jako mutant. Więc jeżeli każdy to chyba nie trzeba być w stowarzyszeniu?
Re: Porady dla graczy.
Mutacje, znalazlem pod ponizszym linkiem. Powinno wystarczyc, ze dolaczysz do klubu:Mehlgart pisze:W wiesciach jest napisane, że każdy kto ma w pełni rozwiniętą mutację, będzie widoczny jako mutant. Więc jeżeli każdy to chyba nie trzeba być w stowarzyszeniu?
http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/Wy ... B3w_Chaosu
Re: Porady dla graczy.
Mutacje się ma od spaczenia, na przykład od trzymania w ekwipunku przedmiotów z wprawionym ciemnozielonym kamieniem. Poszukaj ich w grze (na przykład u skavenów). Chrzcielnica mutuje chyba też, ale bardzo mało.
Klub za to pozwala m.in. na zmiane mutacji, bo normalnie w każdym z miejsc rozwija się losowa z dostępnych.
Można być i poza stowarzyszeniem mutantów, i poza klubem wyznaniowym chaosu, a mieć rasę mutant - starczy jedna w pełni rozwinięta mutacja, nie zasłonięta zbroją czy ubraniem.
Klub za to pozwala m.in. na zmiane mutacji, bo normalnie w każdym z miejsc rozwija się losowa z dostępnych.
Można być i poza stowarzyszeniem mutantów, i poza klubem wyznaniowym chaosu, a mieć rasę mutant - starczy jedna w pełni rozwinięta mutacja, nie zasłonięta zbroją czy ubraniem.
Re: Porady dla graczy.
Dzięki za odpowiedzi.
Co do klubu - jest AJ czy członkowie MC muszą przyjąć?
Co do klubu - jest AJ czy członkowie MC muszą przyjąć?
Re: Porady dla graczy.
Musisz znaleźć członka klubu (niekoniecznie stowarzyszenia MC) i go przekonać, żeby Cie przyjął.
Re: Porady dla graczy.
Czy za roznoszenie paczek wprowadzono jakiegoś expa? Co prawda przy komendzie cechy, po wielu godzinach roznoszenia paczek, nie miałem żadnych postępów, ale w pewnym momencie ni z tego, ni z owego, zamiast liczyć po 14 monet, zacząłem liczyć, po 24, co , o ile pamiętam, było związane z inteligencją ?
Re: Porady dla graczy.
Teraz zalezy tez od umiejetnosci szacowania.
Re: Porady dla graczy.
Czy mlode postacie maja jakis ogranicznik na expa?
W sensie, czy expia wolniej?
W sensie, czy expia wolniej?