Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Asztarte
Posty: 23
Rejestracja: 13 lut 2009 06:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Asztarte »

Grav pisze:Czy ktos wie za co odpowiada inteligencja oraz madrosc przy szukaniu ziol?
Przy szukaniu ziół postać zużywa swoje zasoby sił mentalnych, które zależą od inteligencji oraz mądrości postaci. Ich poziom określa zatem maksymalny czas trwania zbiorów bez odpoczynku.

Z ArkaWiki.
Harac o Arkadii:: i w sumie jest pewien problem z takimi grami ... ludzie wkreceni tak jak ty
Tipi
Posty: 232
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Tipi »

Dodatkowo obstawiałbym, że w małym stopniu wpływa na efektywność umów sposta, zielarstwa, ukrywania itp.
Awatar użytkownika
Pier
Posty: 205
Rejestracja: 21 paź 2010 16:19

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Pier »

Mądrość wpływa na to jak długo jesteśmy w stanie szukać ziół, a inteligencja z jakim skutkiem.
Awatar użytkownika
Rotkiv
Posty: 175
Rejestracja: 12 lut 2009 22:32

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Rotkiv »

Podobo tez wplywaja na poziom RPG.
Awatar użytkownika
Aida
Posty: 105
Rejestracja: 12 lut 2009 21:37
Lokalizacja: Krk

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Aida »

Wstretne insynuacje osadnikow.
Come over to the Dark Side!
We have candy..
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Pier pisze:Mądrość wpływa na to jak długo jesteśmy w stanie szukać ziół, a inteligencja z jakim skutkiem.
Czyli jesli by brac dwie osoby z tymi samymi umami, to ta z wyzszym intem ma wieksze szanse na znalezienie konkretnego ziola ktore obie by szukaly? A nie jest tak, ze po przekroczeniu pewnego progu ziolo sie znajdzie (jesli jest na lokacji) i nie ma znaczenia jak duzo wiecej mamy inta/umow?

Jeszcze takie pytanie, jak dlugo trwa zima w arkadii?
Awatar użytkownika
Gerdia
Posty: 562
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gerdia »

Grav pisze: Jeszcze takie pytanie, jak dlugo trwa zima w arkadii?
Kalendarz

G. :twisted:
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Awatar użytkownika
Pier
Posty: 205
Rejestracja: 21 paź 2010 16:19

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Pier »

Re Grav:
Nie wiem. Wiem że w pewnych okolicznościach obie opcje, które opisałeś pokrywają się.
Awatar użytkownika
Asztarte
Posty: 23
Rejestracja: 13 lut 2009 06:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Asztarte »

Grav pisze:Czyli jesli by brac dwie osoby z tymi samymi umami, to ta z wyzszym intem ma wieksze szanse na znalezienie konkretnego ziola ktore obie by szukaly?


Wydaje mi sie, ze um reguluje, jakie ziola rozpoznajemy, np. szukaj lawendy - znajdujesz lawende (ob lawende! yeah! super, widze i moge zawsze znalezc). Ale z delionami na tej samej zasadzie mozesz miec problem, bez uma na wystarczajaco wysoko zobaczysz czy w ogole istnieje na tej lokacji w tym "spawnie", bo o ile tego nie odkrecili, nadal mapki ziol sie zmieniaja co kilka godzin. (poprawi mnie ktos, jak mam przestarzale info). Z wyzszymi cechami masz szanse znalezienia. A jak masz maksymalne umiejetnosci i wystarczajaco wysokie mentale, to znajdziesz nawet dwie w tym samym miejscu.
Grav pisze: A nie jest tak, ze po przekroczeniu pewnego progu ziolo sie znajdzie (jesli jest na lokacji) i nie ma znaczenia jak duzo wiecej mamy inta/umow?
Uwazam, ze progi, jesli sa, to zaleza od uma. Skutecznosc znajdywania, zalezy tez od mentali. A ze praktycznie nie ma ograniczenia w expie, to im wyzsze cechy tym lepiej. Szukasz dluzej, szukasz efektywniej - masz wieksze zyski.
Grav pisze: Jeszcze takie pytanie, jak dlugo trwa zima w arkadii?
W Ishtar trwa 2-3 miesiace, 2 min rila=1 godzina arkowa, miesiac 38-40 dni.
W Imperium ok. 3 miesiecy, miesiac 33 lub 32 dni.
Harac o Arkadii:: i w sumie jest pewien problem z takimi grami ... ludzie wkreceni tak jak ty
Gość

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gość »

Dzieki za odpowiedz ;)
Zablokowany