TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Re: TinTin++, skrypty do arkadii [ciagle do przodu] v.0.7
A moglbys wrzucic screen jak wyglada mapka pod tintina i ewentualnie jak wyglada jej obslugiwanie opowiedziec?
Re: TinTin++, skrypty do arkadii [ciagle do przodu] v.0.7
U mnie jak testowalem, to mapa wygladala w ten sposob:Gabriel pisze:A moglbys wrzucic screen jak wyglada mapka pod tintina i ewentualnie jak wyglada jej obslugiwanie opowiedziec?
mapa u mnie
Moze wygladac tez tak:
mapa tintin
Z tego co widze jest wbudowany automaper odpowiedzialny za tworzenie mapy.
Podczas poruszania mozna sledzic pozycje sterowanej postaci na mapie.
Nie wiem jakie jeszcze moga byc opcje, bo ja swoje mapy robie na kartkach papieru... Pod tym wzdledem jestem tradycjonalista
Jestem w stanie sobie wyobrazic jeszcze odnajdywanie zgubionej pozycji na mapie (np. po wyjsciu z ciemnosci), czy chodzenie do wybranego punktu.
Nie wiem co moglo by byc uzyteczne, a co wazniejsze, co polepszylo by klimat podczas gry jesli chodzi o mape.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
2011.07.07 - wersja 1.0 Skrypty sa gotowe do pokazania.
Jak ktos ma ochote zobaczyc, to sa w pliku tutaj: Co jest zrobione:
- wyglada, ze stan druzyny i osob spoza niej jest przesylany do odpowiednich czesci. Strasznie sie wzbraniam przed robieniem opisow w formie liczbowych wartosci. Wydaje mi sie ze bardziej klimatyczne sa opisy slowne.
Na zdjeciu ponize widac, ze czasami moga sie zawijac stany osob w druzynie. Na razie nie zauwazylem zeby to strasznie przeszkadzalo.
Kondycja jest odswierzana gdy wpisze sie "k wszystkich" lub nacisnie klawisz F2.
Wlasny stan jest odswierzany gdy napisze sie "stan", albo wcisnie F8.
- zmienilem uklad rozmieszczenia paneli. Powiekszylem czesc kondycji innych osob, wyodrebnilem mape
- panel mapy tak jak napisalem jest teraz w osobnym okienku. Zauwazylem, ze taki sposob sprawdza sie nawet calkiem dobrze, kiedy nie potrzeba mozna schowac, kiedy jest niezbedna monzna zaznaczyc, zeby byla zawsze na wierzchu. Teraz tylko brakuje samych map jak i ich obslugi. Jak nie bedzie czegos ciekawszego, to pewnie sie tym zajme.
- kolorowanie wrogow/przyjaciol - dwa pliki w ktorych mozna dopiwyac wlasnych wrogow/przyjacioj. Dzieki temu bedzie kolorowal na czerwono/zielono.
Opis zrzutow ekranu:
pierwszy obrazek - pokazuje wyglad mapy, na stworkach. Zaznaczylem zeby okno bylo nad innymi, dzieki czemu moge grac i caly czas widze mape.
drugi obrazek - mniej wiecej jak wyglada stan druzyny. Dodalem recznie, zeby kondycja stworka pokazywala sie w panelu druzyny. Widac teraz mniej wiecej jak to wyglada. Im wiecej osob, tym wiecej numerkow. Chyba kolo rannego stanu zaczyna kolorowac na czerwono.
[/url]
[/url]
Podsumowanie:
Pomimo, ze tt dziala pod windowsem, cale skrypty przygotowalem z mysla o linuxie. Nie mam pojecia jak zachowaja sie pod windowsem i czy wogole da sie uruchomic.
Udalo sie zrobic to co zaplanowalem. W stosunku do planu troche zmienil sie uklad. Wydaje mi sie ze na plus.
Co dalej? Makra dla zaslon ktore doradzaliscie wydaja sie fajnym pomyslem.
Jak nic sie nie pojawi, to pewnie popatrze na mapy. Z tym pracy bedzie duzo.
Narazie nie mam wiecej pomyslow.
Jak ktos ma ochote zobaczyc, to sa w pliku tutaj: Co jest zrobione:
- wyglada, ze stan druzyny i osob spoza niej jest przesylany do odpowiednich czesci. Strasznie sie wzbraniam przed robieniem opisow w formie liczbowych wartosci. Wydaje mi sie ze bardziej klimatyczne sa opisy slowne.
Na zdjeciu ponize widac, ze czasami moga sie zawijac stany osob w druzynie. Na razie nie zauwazylem zeby to strasznie przeszkadzalo.
Kondycja jest odswierzana gdy wpisze sie "k wszystkich" lub nacisnie klawisz F2.
Wlasny stan jest odswierzany gdy napisze sie "stan", albo wcisnie F8.
- zmienilem uklad rozmieszczenia paneli. Powiekszylem czesc kondycji innych osob, wyodrebnilem mape
- panel mapy tak jak napisalem jest teraz w osobnym okienku. Zauwazylem, ze taki sposob sprawdza sie nawet calkiem dobrze, kiedy nie potrzeba mozna schowac, kiedy jest niezbedna monzna zaznaczyc, zeby byla zawsze na wierzchu. Teraz tylko brakuje samych map jak i ich obslugi. Jak nie bedzie czegos ciekawszego, to pewnie sie tym zajme.
- kolorowanie wrogow/przyjaciol - dwa pliki w ktorych mozna dopiwyac wlasnych wrogow/przyjacioj. Dzieki temu bedzie kolorowal na czerwono/zielono.
Opis zrzutow ekranu:
pierwszy obrazek - pokazuje wyglad mapy, na stworkach. Zaznaczylem zeby okno bylo nad innymi, dzieki czemu moge grac i caly czas widze mape.
drugi obrazek - mniej wiecej jak wyglada stan druzyny. Dodalem recznie, zeby kondycja stworka pokazywala sie w panelu druzyny. Widac teraz mniej wiecej jak to wyglada. Im wiecej osob, tym wiecej numerkow. Chyba kolo rannego stanu zaczyna kolorowac na czerwono.
[/url]
[/url]
Podsumowanie:
Pomimo, ze tt dziala pod windowsem, cale skrypty przygotowalem z mysla o linuxie. Nie mam pojecia jak zachowaja sie pod windowsem i czy wogole da sie uruchomic.
Udalo sie zrobic to co zaplanowalem. W stosunku do planu troche zmienil sie uklad. Wydaje mi sie ze na plus.
Co dalej? Makra dla zaslon ktore doradzaliscie wydaja sie fajnym pomyslem.
Jak nic sie nie pojawi, to pewnie popatrze na mapy. Z tym pracy bedzie duzo.
Narazie nie mam wiecej pomyslow.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Interesujacy projekt,
szkoda ze nie dales jakiegos helpa dla "nieswiadomych" jak zaimportowac i odpalic skrypty
Licze ze niedlugo pojawi sie maper
szkoda ze nie dales jakiegos helpa dla "nieswiadomych" jak zaimportowac i odpalic skrypty
Licze ze niedlugo pojawi sie maper
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
A ten help by się mega przydał bo nawet nie wiem od czego zacząć...
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Dokladnie, moze ktos pomoze?Fonklin pisze:A ten help by się mega przydał bo nawet nie wiem od czego zacząć...
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Heh i cisza, nikt nie che sie podzielic wiedza??
Panowie i Panie moze jednak ktos powie jak to cudo odpalic.
Panowie i Panie moze jednak ktos powie jak to cudo odpalic.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Witam, jako ze temat jest ogolnie o skryptach to wkleje cos duzo bardziej prostego i zacofanego w porownaniu z poprzednim skryptem.
prosty killcounter, Pozdrawiam
Kod: Zaznacz cały
#act {Zabiles %1 %2 %3.}
{
#math {kill} {$kill+1};
#var mob %3;
#math {count[$mob][cnt]} {$count[$mob][cnt]+1};
}
#al {rip}
{
#showme { Potwor Ile };
#showme {-----------------------------};
#var total 0;
#foreach {$count[]} {mob}
{
#echo {$mob $count[$mob][cnt]};
#math {total} {$total+$count[$mob][cnt]};
}
#showme {-----------------------------};
#echo { Total $total };
}
#al kill {#echo {Zabiles $kill potworow.}}
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Widze ze zainteresowanie tintinem jest słabe, moim zdaniem jest to jeden z lepszych mud clientow przynajmniej dla mnie. Screeny wyzej przedstawione przez kolego Edara nie da sie wykonać w windowsowej wersji TinTina niestety MinTTy nie współpracuje z pionowym podzieleniem okna. Tak oto wyglada mapka w windowsowej wersji
podpowiem jak uzyskac taki efekt, zakladajac ze mamy juz zainstalowanego tintina przynajmniej 2.00.3
po pierwsze tworzymy mape i umieszczamy sie na niej
#map create
#map goto 1
robimy sobie miejsce do wyświetlania mapy:
#split 16 1
i włączamy tam mape:
#map flag vtmap
teraz łazimy i rysujemy mape, warto zrobić sobie akcje jesli natrafimy na przeszkodę albo pójdziemy w zla stronę żeby mapa zrobiła #map undo
jak juz zrobimy mozna latwo ja zapisac #map write nazwamapy
mapowanie w tintinie ma sporo mozliwosci mozna narysowac praktycznie kazda mape, a łączac z odpowiednimi eventami, latwo narysowac tez odpowiednie statki, windy wszelkie ruchome lokacje
podpowiem jak uzyskac taki efekt, zakladajac ze mamy juz zainstalowanego tintina przynajmniej 2.00.3
po pierwsze tworzymy mape i umieszczamy sie na niej
#map create
#map goto 1
robimy sobie miejsce do wyświetlania mapy:
#split 16 1
i włączamy tam mape:
#map flag vtmap
teraz łazimy i rysujemy mape, warto zrobić sobie akcje jesli natrafimy na przeszkodę albo pójdziemy w zla stronę żeby mapa zrobiła #map undo
jak juz zrobimy mozna latwo ja zapisac #map write nazwamapy
mapowanie w tintinie ma sporo mozliwosci mozna narysowac praktycznie kazda mape, a łączac z odpowiednimi eventami, latwo narysowac tez odpowiednie statki, windy wszelkie ruchome lokacje
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Co ze skalowaniem takiej mapki?
Co z lokacjami "na wcisk" - brakuje u ciebie redakcji gnomiego pisma. Da się wcisnać?
Co z wyjściami niestandardowymi i przejściami jednokierunkowymi?
Co z lokacjami "na wcisk" - brakuje u ciebie redakcji gnomiego pisma. Da się wcisnać?
Co z wyjściami niestandardowymi i przejściami jednokierunkowymi?