Zawody Elitarne [Ankieta]
Re: Zawody Elitarne [Ankieta]
Cały czas sprowadzacie grę w Arkadię do fragowania. Zupełnie pomijając inne aspekty gry w muda. Zamiast tego odpalcie sobie CSa czy Quake. Zawody elitarne i ich siła mają blokować rozpełznięcie chaosu i graczy o poziomie erpega 'twoja stara' na całego muda. Pewnie wielu już zapomniało jak wyglądał mud gdy nie było takich ograniczników (początek gildii mutantów z ich uber siłą). Wymarłe Oxen, Novi czy Nuln. Trupy enpeców czy żółtków walające się przed bramami. Likwidacja przewagi jasnej strony poprzez sprowadzenie poziomu elitarek do zwykłych masówek będzie początkiem końca tego muda. W przypadku wyprawy chaosu na Imperium siły im przeciwne nie będą miały szans zebrać się w odpowiedniej sile (dwie gildie nastawione na pk zawsze będą stanowiły większą siłę niż mająte teoretycznie takie same możliwości 3 - 4 gildie nastawione na cokolwiek innego).
Re: Zawody Elitarne [Ankieta]
Re up:
Powtorze to co pisalem wczesniej.
Od balansu i oceniania tego czy dany gracz lamie zasady czy nie sa Czarodzieje.
Stawianie jakiejkolwiek gildii w roli Straznika Obyczajow czy Klimatu jest kompletna bzdura.
Reprezentowany przez ciebie poglad stawia na linii Czarodzieje-gracze odrebna frakcje tworzac uklad Czarodzieje-Straznicy-gracze a to jest po prostu chore.
Powtorze to co pisalem wczesniej.
Od balansu i oceniania tego czy dany gracz lamie zasady czy nie sa Czarodzieje.
Stawianie jakiejkolwiek gildii w roli Straznika Obyczajow czy Klimatu jest kompletna bzdura.
Reprezentowany przez ciebie poglad stawia na linii Czarodzieje-gracze odrebna frakcje tworzac uklad Czarodzieje-Straznicy-gracze a to jest po prostu chore.
Re: Zawody Elitarne [Ankieta]
Sarakinie powtarzasz, te same teksty, które padały w kółko w tej dyskusji. Ale rozumiem, że nie chciało Ci się uważnie przebrnąć przez 523 posty. Udzielę więc odpowiedzi, które pewnie padały tutaj równie często
...
Reprezentanci chaosu to Ci, którzy mówią 'twoja stara', a elitarni to ci, którzy mówią 'autoatak'?
Za zabijanie npcy ścigają strażnicy miast.
edycja:
Natomiast dawne gildie rasowe faktycznie interesują się jeszcze rozmaitymi innymi kwestiami: elfy zbierają zioła, halflingi pieką pączki, mahakamczycy łowią ryby, khazadzi szyją spódnice, gnomy majstrują wynalazki, osadnicy polują na dziczyznę, półelfy erpegują z podwójną intensywnością, a ogry piszą wiersze...
Niektóre z tych stowarzyszeń mają ten komfort, że są neutralne, a niektóre niestety mają wrogów (nawet nie z wyboru - z założeń rpg właśnie). Gracz dołączając do takiego skonfliktowanego stowarzyszenia oprócz tych innych rzeczy, które stowarzyszenie mu daje (koledzy, siedziba, etat, pole do odgrywania postaci, czy terminatorzy w Nuln ) dostaje również wrogów.
Zresztą śmiertelnych wrogów można sobie zrobić nawet bez dołączania do stowarzyszenia. Dla przykładu łatwo jest takiemu niezgildiowanemu mutantowi wytłumaczyć, żeby go nie bili, bo on nie chce być zaangażowany w pk, a tylko interesuje się szerzeniem swoich przekonań religijnych?
Ta dyskusja rzeczywiście toczy się na temat walki, która jest istotnym elementem tej gry. Oczywiście, że nie jedynym. I nawet w tym topicu były poruszena kwestie rpg. Pewnie się zdziwisz, ale to właśnie graczom z zawodami elitarnymi zarzucano rażące uchybienia w tej sprawie właśnie na rzecz większej efektywności PK. Jeżeli jednak chcesz sobie porozmawiać na forum o tematach niedotyczących PvP, to masz mnóstwo innych wątków i możesz nawet założyć swój własnySarakin pisze:Cały czas sprowadzacie grę w Arkadię do fragowania. Zupełnie pomijając inne aspekty gry w muda. Zamiast tego odpalcie sobie CSa czy Quake.
Sarakin pisze:Zawody elitarne i ich siła mają blokować rozpełznięcie chaosu i graczy o poziomie erpega 'twoja stara' na całego muda.
...
Reprezentanci chaosu to Ci, którzy mówią 'twoja stara', a elitarni to ci, którzy mówią 'autoatak'?
Kiedyś mutanci mieli uber zawody, w porównaniu do większości postaci. Teraz wszyscy mogą mieć te same zawody i nie potrzebują już bandy supermanówSarakin pisze:Pewnie wielu już zapomniało jak wyglądał mud gdy nie było takich ograniczników (początek gildii mutantów z ich uber siłą).
Zabijanie żółtków, czy w ogóle graczy dużo słabszych (pod warunkiem, że sami nie zaangażowali się w konflikty) jest zabronione zasadami tej gry. Ci co próbują są mocno karani.Sarakin pisze:Wymarłe Oxen, Novi czy Nuln. Trupy enpeców czy żółtków walające się przed bramami.
Za zabijanie npcy ścigają strażnicy miast.
Bardzo chwytliwe, ale też już tu byyyyłoSarakin pisze:Likwidacja przewagi jasnej strony poprzez sprowadzenie poziomu elitarek do zwykłych masówek będzie początkiem końca tego muda.
Ciekawe jest pojęcie gildii nastawionych na pk i gildii nastawionych na coś innego. Zasadniczo wszystkie stowarzyszenia dawniej będące gildiami zawodowymi są nastawione na pk. Bo na co innego - zbieranie ziół albo łowienie ryb? Exp jest środkiem dla realizacji powyższego, a rpg jest esencją tej gry w ogóle - tak samo dotyczy graczy stowarzyszonych, jak i nie.Sarakin pisze:W przypadku wyprawy chaosu na Imperium siły im przeciwne nie będą miały szans zebrać się w odpowiedniej sile (dwie gildie nastawione na pk zawsze będą stanowiły większą siłę niż mająte teoretycznie takie same możliwości 3 - 4 gildie nastawione na cokolwiek innego).
edycja:
Natomiast dawne gildie rasowe faktycznie interesują się jeszcze rozmaitymi innymi kwestiami: elfy zbierają zioła, halflingi pieką pączki, mahakamczycy łowią ryby, khazadzi szyją spódnice, gnomy majstrują wynalazki, osadnicy polują na dziczyznę, półelfy erpegują z podwójną intensywnością, a ogry piszą wiersze...
Niektóre z tych stowarzyszeń mają ten komfort, że są neutralne, a niektóre niestety mają wrogów (nawet nie z wyboru - z założeń rpg właśnie). Gracz dołączając do takiego skonfliktowanego stowarzyszenia oprócz tych innych rzeczy, które stowarzyszenie mu daje (koledzy, siedziba, etat, pole do odgrywania postaci, czy terminatorzy w Nuln ) dostaje również wrogów.
Zresztą śmiertelnych wrogów można sobie zrobić nawet bez dołączania do stowarzyszenia. Dla przykładu łatwo jest takiemu niezgildiowanemu mutantowi wytłumaczyć, żeby go nie bili, bo on nie chce być zaangażowany w pk, a tylko interesuje się szerzeniem swoich przekonań religijnych?
Re: Zawody Elitarne [Ankieta]
To ja mam alternatywny pomysl -zakodowac elitarke Rycerstwo Bretonni ktora bedzie toczyc wojne zarowno z ZS jak i z MC, do tego bedzie w sojuszu z TW i nie bedzie lubic ZT.
Re: Zawody Elitarne [Ankieta]
i wiedźminów by można w końcu...
Re: Zawody Elitarne [Ankieta]
USUNAC OFENSYWNE UMY ELITARNE. Dac poszkodowanym* siedziby z elitarna obrona, emoty zapierajace dech w piersiach...czy tez bliskie podrasowane expowiska. oczywiscie wizowie tego nie zrobia bo jest spora czesc elitarnych graczy ktorzy ciezko na te umiejetnosci pracowali szczegolnie swoja watroba .
A i chcialem zauwazyc ze wiekszosc jest za usunieciem... wiec na co czekamy ? ... a to ma byc tak ze do momentu kiedy nie bedzie tego "ostatniego sprawiedliwego"
A i chcialem zauwazyc ze wiekszosc jest za usunieciem... wiec na co czekamy ? ... a to ma byc tak ze do momentu kiedy nie bedzie tego "ostatniego sprawiedliwego"
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Re: Zawody Elitarne [Ankieta]
Smutny byłby to dzień, w którym na Arce zaczęłaby decydować "większość". I to w dodatku forumowa.Gniot pisze:A i chcialem zauwazyc ze wiekszosc jest za usunieciem... wiec na co czekamy ?
Życie jest sumą przypadków.
Re: Zawody Elitarne [Ankieta]
Wiekszosc forumowa zadecydowala o tym, zeby graczom odchodzacym z elitarek spadaly umy i tak jest na arce.Xion pisze:Smutny byłby to dzień, w którym na Arce zaczęłaby decydować "większość". I to w dodatku forumowa.Gniot pisze:A i chcialem zauwazyc ze wiekszosc jest za usunieciem... wiec na co czekamy ?
Spozniles sie.
Re: Zawody Elitarne [Ankieta]
Zakon nalezy zostawic jaki byl, z mozliwoscia dalszego rozwoju ilosciowego.
Dlaczego? Dlatego, ze jesli mutanci moga lac gp i aj - postacie znacznie slabsze, to musi istniec jakas przeciwwaga, tlukaca mutantow.
I nie ma tu nic do rzeczy poziom rpg'a u kogokolwiek, chodzi o zwykle utrudnianie gry. Skoro oni moga - bez wysilku - utrudniac gre innym, znacznie slabszym, to ktos powinien miec mozliwosc rownie latwego utrudniania gry mutantom.
Dlaczego? Dlatego, ze jesli mutanci moga lac gp i aj - postacie znacznie slabsze, to musi istniec jakas przeciwwaga, tlukaca mutantow.
I nie ma tu nic do rzeczy poziom rpg'a u kogokolwiek, chodzi o zwykle utrudnianie gry. Skoro oni moga - bez wysilku - utrudniac gre innym, znacznie slabszym, to ktos powinien miec mozliwosc rownie latwego utrudniania gry mutantom.
pulkownik Jurgen von Krall zwany Gryfem
Re: Zawody Elitarne [Ankieta]
Pewnie. A kto wtedy będzie utrudniał grę zakonowi?