Zmiany w goblinowie.
: 01 mar 2018 11:48
Cześć, pod spodem wklejam to, co zamierzam zgłosić MG jako pomysł, bardzo bym prosił o konstruktywne uwagi, tak aby projekt miał jak największe szanse wejścia w życie.
"Dzien dobry, chcialbym podjac temat tak zwanego "goblinowa", czyli tuneli goblinow, pukaczy i koboldow pod Mahakamem. Teren jest ogromnie klimatyczny i wspaniale sie na nim walczy, lecz moby na tym terenie zdazyly sie juz bardzo "zestarzec".
Proponuje wprowadzenie zmian w:
a) barbegazi;
b) goblinach;
c) koboldach.
Przedstawie teraz moje propozycje zmian.
a) Barbegazi pelnilyby role expowiska dla troche starszych postaci niz teraz, poniewaz najmlodsze postacie i tak tu nie trafiaja, jako ze goblinowo nie jest w jakikolwiek sposob zaznaczone na mapie oficjalnego klienta Arkadii. Proponuje zwiekszyc im odrobine cechy bojowe, wprowadzic przelamywanie na najbardziej ranna postac (aby mlodzi gracze mogli na nich dosc bezpiecznie uczyc sie zaslon) i dodac cios specjalny. Chcialbym, aby ich cecha wyrozniajca przy ciosach specjalnych byla mozliwosc poruszania sie w postaci zwinietej kuli futra (poniewaz na to wskazuje ich opis). Expowisko dla postaci do poziomu wiele przeszedl w moim zamysle.
Opis ciosu specjalnego dla barbegazi:
Ledwo muska - * wykonuje nieprawdopodobnie dlugi skok, w przelocie ledwo muskajac cie swoimi szponami w *.
Lekko rani - * wydaje z siebie przeszywajacy uszy cienki pisk i dopada cie blyskawicznie, wbijajac ci szpony w *.
Rani - cofa sie, po czym wykonuje niewyobrazalnie szybki skok w twoim kierunku, w locie zwijajac sie w kule miesni okrytych futrem. Przeciwnik trafia cie w *, zadajac ci znaczne obrazenia.
Powaznie rani - Wykorzystujac twoj brak koncentracji, * doskakuje do ciebie i z cala swoja sila wbija ci zabki w *. Z odraza lapiesz przeciwnika za futro i odrzucasz do tylu, a z twojej rany bucha krew.
Bardzo ciezko rani - * usmiecha sie makabrycznie i skacze na ciebie z impetem, powalajac cie na ziemie, po czym gryzie cie bestialsko w twarz, wyrzadzajac ci straszliwe obrazenia.
Masakruje - * zwija sie w kule futra i toczy sie blyskawicznie w twoim kierunku. Z niewiarygodna jak na tak male cialko sila trafia cie w noge. Tracisz rownowage i upadasz, a wtedy * skacze ci na klatke piersiowa i wbija szpony obu lapek w klatke piersiowa. Z bolu i przerazenia prawie tracisz przytomnosc.
Fatality - * z ogromna predkoscia skacze wprost na ciebie. Nie zdazasz sie uchylic i szpony stwora wbijaja ci sie prosto w oczy. Krzyczysz przerazliwie i upadasz na ziemie, stajac sie dla * latwa ofiara do okrutnej zabawy. Umierasz w mekach.
b) i c) 2. i 3. poziom goblinowa jest dosyc ciekawy nawet teraz ze wzgledu na skrzynki, lecz z zaslaniajacymi sie goblinami i koboldami bedzie znacznie bardziej angazujacym miejscem dla graczy.
Proponuje:
1) dodanie goblinom i koboldom ciosu specjalnego;
2) dodanie nastepujacych zaslon: gobliny zaslaniaja gobliny, koboldy, trolle i pukacze, koboldy zaslaniaja koboldy, trolle i pukacze;
3) dodanie przelamywania dla koboldow i goblinow na najbardziej poranione postacie;
4) zwiekszenie ilosci monet w skrzynkach oraz dodanie mozliwosci pojawiania sie w nich kamieni szlachetnych.
W zamysle expowisko dla postaci od kawal swiata (dwojki wrogow, goblin + goblin lub goblin + kobold) po legende (pukacze i trolle zaslaniane przez gobliny i koboldy). Lamanie na poranionych czlonkow druzyny zapewnia tez wieksza zabawe w druzynie.
Opisy ciosow specjalnych:
b) Takie same dla goblinow i koboldow, aby bylo prosciej, nie ma miedzy nimi wielkiego rozroznienia i tak poza budowa ciala.
Ledwo muska - * wykonuje powolny zamach * i trafia cie w *, pozostawiajac lekka rane.
Lekko rani - * doskakuje do ciebie i z pelnym nienawisci grymasem na swojej zwierzecej twarzy uderza sie w *, bolesnie raniac.
Rani - * chwyta pewnie bron i wykonuje nia silny zamach, trafiajac cie w *. Czujesz, ze otrzymana rana pozostanie nie bez znaczenia dla przebiegu tej walki.
Powaznie rani - Widzisz, jak * rusza na ciebie z okrutna determinacja w oczach. Nie zdazasz sie uchylic i przeciwnik z impetem trafia cie * w *, powaznie cie raniac.
Bardzo ciezko rani - * widzac, ze zaczynasz opadac z sil, wykorzystuje bezlitosnie twoje oslabienie i uderza cie kilkakrotnie * w *, zadajac ci bardzo duze rany.
Masakruje - Slaniajac sie na nogch, wyprowadzasz desperacki cios w *, stawiajac wszystko na jedna szale. Niestety twoj przeciwnik z latwoscia unika ciosu i kontruje go swoim, ktory trafia cie w * i prawie zabija na miejscu.
Fatality - Czujac, ze zwyciestwo jest bliskie, * zasypuje cie gradem bezlitosnych ciosow. Slaniajac sie na nogach, cofasz sie i zbijasz ciosy, lecz wkrotce opadasz calkowicie z sil i bron wypada ci z reki. Wykorzystujac okazje, * wyprowadza potezny cios *, przebijajac cie na wylot. To juz koniec walki.
Dziekuje z gory za rozwazenie wprowadzenia proponowanych przeze mnie zmian.
Pozdrawiam
Hargrim"
"Dzien dobry, chcialbym podjac temat tak zwanego "goblinowa", czyli tuneli goblinow, pukaczy i koboldow pod Mahakamem. Teren jest ogromnie klimatyczny i wspaniale sie na nim walczy, lecz moby na tym terenie zdazyly sie juz bardzo "zestarzec".
Proponuje wprowadzenie zmian w:
a) barbegazi;
b) goblinach;
c) koboldach.
Przedstawie teraz moje propozycje zmian.
a) Barbegazi pelnilyby role expowiska dla troche starszych postaci niz teraz, poniewaz najmlodsze postacie i tak tu nie trafiaja, jako ze goblinowo nie jest w jakikolwiek sposob zaznaczone na mapie oficjalnego klienta Arkadii. Proponuje zwiekszyc im odrobine cechy bojowe, wprowadzic przelamywanie na najbardziej ranna postac (aby mlodzi gracze mogli na nich dosc bezpiecznie uczyc sie zaslon) i dodac cios specjalny. Chcialbym, aby ich cecha wyrozniajca przy ciosach specjalnych byla mozliwosc poruszania sie w postaci zwinietej kuli futra (poniewaz na to wskazuje ich opis). Expowisko dla postaci do poziomu wiele przeszedl w moim zamysle.
Opis ciosu specjalnego dla barbegazi:
Ledwo muska - * wykonuje nieprawdopodobnie dlugi skok, w przelocie ledwo muskajac cie swoimi szponami w *.
Lekko rani - * wydaje z siebie przeszywajacy uszy cienki pisk i dopada cie blyskawicznie, wbijajac ci szpony w *.
Rani - cofa sie, po czym wykonuje niewyobrazalnie szybki skok w twoim kierunku, w locie zwijajac sie w kule miesni okrytych futrem. Przeciwnik trafia cie w *, zadajac ci znaczne obrazenia.
Powaznie rani - Wykorzystujac twoj brak koncentracji, * doskakuje do ciebie i z cala swoja sila wbija ci zabki w *. Z odraza lapiesz przeciwnika za futro i odrzucasz do tylu, a z twojej rany bucha krew.
Bardzo ciezko rani - * usmiecha sie makabrycznie i skacze na ciebie z impetem, powalajac cie na ziemie, po czym gryzie cie bestialsko w twarz, wyrzadzajac ci straszliwe obrazenia.
Masakruje - * zwija sie w kule futra i toczy sie blyskawicznie w twoim kierunku. Z niewiarygodna jak na tak male cialko sila trafia cie w noge. Tracisz rownowage i upadasz, a wtedy * skacze ci na klatke piersiowa i wbija szpony obu lapek w klatke piersiowa. Z bolu i przerazenia prawie tracisz przytomnosc.
Fatality - * z ogromna predkoscia skacze wprost na ciebie. Nie zdazasz sie uchylic i szpony stwora wbijaja ci sie prosto w oczy. Krzyczysz przerazliwie i upadasz na ziemie, stajac sie dla * latwa ofiara do okrutnej zabawy. Umierasz w mekach.
b) i c) 2. i 3. poziom goblinowa jest dosyc ciekawy nawet teraz ze wzgledu na skrzynki, lecz z zaslaniajacymi sie goblinami i koboldami bedzie znacznie bardziej angazujacym miejscem dla graczy.
Proponuje:
1) dodanie goblinom i koboldom ciosu specjalnego;
2) dodanie nastepujacych zaslon: gobliny zaslaniaja gobliny, koboldy, trolle i pukacze, koboldy zaslaniaja koboldy, trolle i pukacze;
3) dodanie przelamywania dla koboldow i goblinow na najbardziej poranione postacie;
4) zwiekszenie ilosci monet w skrzynkach oraz dodanie mozliwosci pojawiania sie w nich kamieni szlachetnych.
W zamysle expowisko dla postaci od kawal swiata (dwojki wrogow, goblin + goblin lub goblin + kobold) po legende (pukacze i trolle zaslaniane przez gobliny i koboldy). Lamanie na poranionych czlonkow druzyny zapewnia tez wieksza zabawe w druzynie.
Opisy ciosow specjalnych:
b) Takie same dla goblinow i koboldow, aby bylo prosciej, nie ma miedzy nimi wielkiego rozroznienia i tak poza budowa ciala.
Ledwo muska - * wykonuje powolny zamach * i trafia cie w *, pozostawiajac lekka rane.
Lekko rani - * doskakuje do ciebie i z pelnym nienawisci grymasem na swojej zwierzecej twarzy uderza sie w *, bolesnie raniac.
Rani - * chwyta pewnie bron i wykonuje nia silny zamach, trafiajac cie w *. Czujesz, ze otrzymana rana pozostanie nie bez znaczenia dla przebiegu tej walki.
Powaznie rani - Widzisz, jak * rusza na ciebie z okrutna determinacja w oczach. Nie zdazasz sie uchylic i przeciwnik z impetem trafia cie * w *, powaznie cie raniac.
Bardzo ciezko rani - * widzac, ze zaczynasz opadac z sil, wykorzystuje bezlitosnie twoje oslabienie i uderza cie kilkakrotnie * w *, zadajac ci bardzo duze rany.
Masakruje - Slaniajac sie na nogch, wyprowadzasz desperacki cios w *, stawiajac wszystko na jedna szale. Niestety twoj przeciwnik z latwoscia unika ciosu i kontruje go swoim, ktory trafia cie w * i prawie zabija na miejscu.
Fatality - Czujac, ze zwyciestwo jest bliskie, * zasypuje cie gradem bezlitosnych ciosow. Slaniajac sie na nogach, cofasz sie i zbijasz ciosy, lecz wkrotce opadasz calkowicie z sil i bron wypada ci z reki. Wykorzystujac okazje, * wyprowadza potezny cios *, przebijajac cie na wylot. To juz koniec walki.
Dziekuje z gory za rozwazenie wprowadzenia proponowanych przeze mnie zmian.
Pozdrawiam
Hargrim"