Projekt Miragliano

Bank opisów Arkadii.
Cochis
Posty: 119
Rejestracja: 13 lut 2009 14:58
Lokalizacja: San Antonio

Projekt Miragliano

Post autor: Cochis »

Pytanie do wizow za 100 punktow.
Czy jest sens zaczynac takie cos (zakladajac ze nie trwaja juz jakies prace :D)?
pozdrawiam
[...] jest dorosly, dojrzaly, ma swoje hobby ... bawi sie klockami Lego [...]
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Projekt Miragliano

Post autor: Zurwen »

Co dokładnie masz na myśli? Miasto? Coś więcej?

Dobre opisy raczej nie będą wzgardzone ;)
Aczkolwiek, na tą chwilę nic pewnego.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Cochis
Posty: 119
Rejestracja: 13 lut 2009 14:58
Lokalizacja: San Antonio

Re: Projekt Miragliano

Post autor: Cochis »

Tak, mam na mysli miasto.
Miragliano to duze miasto, dajace spore pole do popisu zarowno jesli chodzi o samo miejsce (opisy) jak i mozliwosci (chcialoby sie napisac ze to idealne miejsce pod gildie ale czy dzis potrzeba nam nowych gildii?)
Miasto specyficzne (odpowiednik wenecji), maisto z historia i klimatem.
Jednak samo miasto nie ma racji bytu, musi byc w okolicy cos co bedzie przyciagalo ludzi. Jakies expowisko, jakies ciekawe (niekoniecznie super) graty, cos co spowoduje ze miasto bedzie odwiedzane.

Mam swiadomosc, ze Arkadia nie ma w tej chwili takiej liczby wizow jaka bysmy chcieli miec. Wiem ze sa sprawy wazniejsze i bardzi skomplikowane. Ale moze jest jakis wiz ktory bedzie mogl sie czyms takim zajac.

Wiadomo ze dobre opisy nie sa wzgardzane, w ostatecznosci trafiaja do szuflady na honorowe miejsce ;)
[...] jest dorosly, dojrzaly, ma swoje hobby ... bawi sie klockami Lego [...]
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Projekt Miragliano

Post autor: Rafgart »

Fajnie by bylo (bo miasto zawsze milo popisac, szczegolnie ze na M. zebralo sie wiele dobrych pomyslow), ale nie oszukujmy sie, nie ma szans.

Zreszta po co zwiekszac swiat, jeszcze by fragi mialy gdzie uciec... :roll:
Cochis
Posty: 119
Rejestracja: 13 lut 2009 14:58
Lokalizacja: San Antonio

Re: Projekt Miragliano

Post autor: Cochis »

Dzieki za uczciwa odpowiedz.
[...] jest dorosly, dojrzaly, ma swoje hobby ... bawi sie klockami Lego [...]
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Paulie »

Nie ma szans z braku rak do pracy czy z niecheci do pojawiania sie nowych miejsc w domenie imperialnej?
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Binken
Posty: 33
Rejestracja: 14 lut 2009 12:19

Re: Projekt Miragliano

Post autor: Binken »

A szkoda, Miragliano mogloby przyciagac tym z czego "wlosi" slyna - mistrzami krawieckimi. Takie miasto az sie prosi o cos wiecej niz jeszcze jedna zbroja czy bron do wyjecia.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Projekt Miragliano

Post autor: Rafgart »

Rak to pracy. To pewnie z pol roku pracy jednej osoby, ktora potrafi i kodowac i pisac opisy.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Projekt Miragliano

Post autor: Coronius »

Zakładam, że Cochisowi chodziło o to, że chętni napiszą opisy tego co będzie potrzeba, tylko nie wiadomo, czy będzie koder.
Awatar użytkownika
Evandeil
Posty: 175
Rejestracja: 26 maja 2009 21:48

Re: Projekt Miragliano

Post autor: Evandeil »

Miasto super pomysl. Ale jesli jakies miasto powino byc zakodowane w imperium to mi sie wydaje, ze po pierwsze stolica Imperium: Altdorf. Jak by sie znalazl wiz to opisy pewnie tez i moze za rok bysmy mieli stolice.
Obrazek
ODPOWIEDZ