Wyspa Startowa

Bank opisów Arkadii.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Wyspa Startowa

Post autor: Werbat »

Ja nie sądzę, żeby Wyspa była osiągalna z zewnątrz? Inaczej to trochę chyba nie ma sensu.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 202
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: Wyspa Startowa

Post autor: Enefghar »

Wyspa moglaby byc osiagalna z zewnatrz, ale chyba tylko dla wybranych graczy... Siakis klub z magicznym kamieniem portalu czy cos w ten desen...

Ja tam w sumie jeszcze nie zabilem zadnej postaci ktorakolwiek ze swoich postaci, a z checia bym pomogl ewentualnym mlodym graczom...


Inna sprawa to to, ze wydaje mi sie iz "wyspa startowa" (jak juz sie wszyscy wymiatacze z nia zapoznaja) moglaby byc startem tylko dla konta, na ktorym zadna z postaci jej nie przeszla... Przejscie z wyspy startowej do realnego swiata dwoch domen blokowaloby mozliwosc przejscia jej jeszcze raz dla danego konta...

To tylko taka propozycja...
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.
Gość

Re: Wyspa Startowa

Post autor: Gość »

Albo po prostu zablokować możliwość jakichkolwiek ataków,
a przed wyruszeniem do normalnej części Arki: ostrzeżenie, że to już koniec arkadii :mrgreen: , a wycieczka jest raczej w jedną stronę.

I przy okazji pytanie:
Czego potrzeba jeszcze - jakich opisów ?

edit:
Caradhras: ja nie napisałem, że jestem za tym, żeby wyspa było otwarta w obie strony
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2009 22:13 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Caradhras
Posty: 112
Rejestracja: 27 lut 2009 01:30
Lokalizacja: Craag Ros

Re: Wyspa Startowa

Post autor: Caradhras »

Mimi ma racje. Osobiscie nie widze przeciwskazan by Wyspa byla dostepna z zewnatrz jesli zablokujemy PK na wyspie. Istnienie wyspy startowej opartej tylko na NPC i zoltkach mija sie z celem. Owszem sympatycznym byloby utworzenie czy to klubu czy stowarzyszenia "pomagajacego" mlodym ale przy tej ilosci graczy jaka mamy jest to bezcelowe - no chyba ze myslimy o klubie. Stad potrzeba otworzenia wyspy dla ruchu w obu kierunkach. Zamkniecie wyspy ponaqdto spowoduje wysyp nowych secondow czy zakladanie nowych kont przez graczy ktorzy beda chcieli obadac wyspe a wiemy ze pierwszych mamy juz nadmiar a drugie jest niezgodne z zasadami arki :D
Awatar użytkownika
Reyward
Posty: 22
Rejestracja: 07 lut 2009 11:06
Lokalizacja: Wyspa Thanedd

Re: Wyspa Startowa

Post autor: Reyward »

Narazie mamy komplet opisow, a plany co do wyspy ciagle ewoluuja. Aczkolwiek napisanie zlozonego tutoriala jest czasochlonne no i troche monotonne dlatego to tak idzie. Co do "otwartosci" wyspy, to raczej bedzie ona dostepna w jednym kierunku - tzn. nie bedzie mozna na nia wrocic.


Pozdrawiam.
The master programmer moves from program to program without fear. No change in management can harm him. He will not be fired, even if the project is cancelled. Why is this? He is filled with Tao.
Wilhelm

Re: Wyspa Startowa

Post autor: Wilhelm »

Caradhras pisze:Osobiscie nie widze przeciwskazan by Wyspa byla dostepna z zewnatrz jesli zablokujemy PK na wyspie. Istnienie wyspy startowej opartej tylko na NPC i zoltkach mija sie z celem. <blablabla_sratutatu> Stad potrzeba otworzenia wyspy dla ruchu w obu kierunkach.
Jasne, czyli bedzie kolejny safeloc na arkadii. Jak wyspa startowa to tylko ladnie, erpegowo zakodowane npce, z ladnymi historyjkami, emocjami etc. I moze na koniec w podarku jakis pare rad na pergaminie, od czego zaczac, gdzie mozna spotkac graczy itd.
Awatar użytkownika
Caradhras
Posty: 112
Rejestracja: 27 lut 2009 01:30
Lokalizacja: Craag Ros

Re: Wyspa Startowa

Post autor: Caradhras »

Wilhelm pisze:
Caradhras pisze:Osobiscie nie widze przeciwskazan by Wyspa byla dostepna z zewnatrz jesli zablokujemy PK na wyspie. Istnienie wyspy startowej opartej tylko na NPC i zoltkach mija sie z celem. <blablabla_sratutatu> Stad potrzeba otworzenia wyspy dla ruchu w obu kierunkach.
Jasne, czyli bedzie kolejny safeloc na arkadii. Jak wyspa startowa to tylko ladnie, erpegowo zakodowane npce, z ladnymi historyjkami, emocjami etc. I moze na koniec w podarku jakis pare rad na pergaminie, od czego zaczac, gdzie mozna spotkac graczy itd.

Trollujesz Reyward wyraznie na kilka dni przed toba wypowiedzial sie odnosnie otwartosci Wyspy.
Kalun
Posty: 25
Rejestracja: 17 lut 2009 15:21

Re: Wyspa Startowa

Post autor: Kalun »

Akurat opcja wyspy jednostronnej byla jedyna sluszna od samego poczatku. Z wyspy maja kursowac dwa statki (jeden do ishtar, drugi do imperium). Po uprzednim odwiedzeniu odpowiednich npc'ow mlody gracz moze dowiedziec sie czym charakteryzuja sie oba swiaty i dzieki temu wybrac sobie gdzie poplynie.
Byl pomysl questa po wykonaniu ktorego mloda postac moglaby zabrac sie na takowy wlasnie statek (zeby nie ograniczalo sie to do zaplacenia zlocisza).
Nie wiem jednak czy to przejdzie.
Nie wiem tez jak w koncu zostal rozwiazany patent expa zdobytego na wyspie. Oczywiscie nie osiagaloby sie tam jakiegos zawrotnego lvl'u, ale nie wiadomo mi czy ma sie wyzerowac po opuszczeniu wyspy startowej czy nie.
Pracowalem nad wyspa od samego poczatku i mam nadzieje, ze bedzie to funkcjonowac naprawde sensownie.

Pozdro,
Groum.
Awatar użytkownika
Estar
Posty: 18
Rejestracja: 12 lut 2009 22:34

Re: Wyspa Startowa

Post autor: Estar »

Tyle ze jakos ucichlo... :/
Bite off more than you can chew. And then chew it.
Binken
Posty: 33
Rejestracja: 14 lut 2009 12:19

Re: Wyspa Startowa

Post autor: Binken »

Na Wyspie brakuje wciąż paru bloków kodu, niestety obecnie nie ma kto się tym zająć, jako że wysiłki wszystkich koderów zostały skierowane na inne niecierpiące zwłoki zmiany. Trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.
ODPOWIEDZ