Abuan pisze:Caly ten zakon, glady, najmy, kgksy, halflingi i lesne elfy powinno sie wcielic do jednej gildii to moze cos by sie zaczelo dziac na mudzie.
Poprawiam sie. Lesne elfy nie powinny byc czescia tej jednej gildii. Lesnych moznaby z powodzeniem skasowac.
Pozostale gildie utworzylyby armie imperium z jednym szefem i polityka.
Re lisoelaette czy jak ci tam. Nie wiem kim grasz, jaki masz opis, do jakiej gildii nalezysz ale dziekujemy za cenna uwage.
A ja proponuję mniejsze parcie na PvP. Idąc dalej Twym rozumowaniem... może powino zlikwidowac się wszystkie gildie i ustawić dwie strony konfliktu - Źli i Dobzi, albo Biali i Czarni? Połączyć MC,OK, KS, Scoia scoia w Armię ciemności, żołnierze, Kapitani, zwiadowcy, Kultyści... będzie fajnie.
Narzekanie Drużyny Ciemności na 4 ZT, za to że mają skórznie która pozwala im jako tako odgrywać swoją postać już naprawdę jest nudne.To Wasze płacze doprowadziły do braku balansu w świecie i ubywania przeciwników z którymi kiedyś dzięki ilości członków sobie radziliście. Teraz Was jest nadal sporo a przeciwników brakuje - gildii elitarnych nie ma, ludzie którzy Je tworzyli poodchodzili... a w niektórych głowach już rodzą się pomysły jak ten powyżej. Bo PvP przecież musi być, przeciwnicy musza być, bez tego gra traci sens. Sami popsuliście tą grę, Jej ekosystem... i chcecie psuć dalej.
Co do ogrów i OK, to mnie taka rzecz zastanawia - jakie minusy niesie ze sobą granie ogrem? W grze, gdzie sila fizyczna oddziałuje na większość umiejętności bojowych (blok, parowanie, um. broni, sile ciosu, sile speca), gdzie dzięki wysokiej sile obnizaja sie minusy za obciazenie, mozna biegać w cięższych zbrojach dobywać cięższych broni... gdzie dzięki wyższej sile szybciej się expi, a expi się głównie bojowo (mentale też)
Czy minusem są niższe mentale ? W czym to przeszkadza ? Dzięki wyższej sile szybciej wbijesz wyższy poziom, gdzie mentale pozwalają rozpalić magiki no i nauczyć się wszystkich jezykow Arkadii pozwalajac ogrom zostać poliglotami (sic!)
Czy minusem jest to, ze "tseba mofic f taki sposob" ? - nie trzeba, nie kazdy ogr tak gra, zreszta co to za minus dla graczy dla ktorych gnebienie innych jest glowna przyjemnoscia? Wskazac cel ataku, jebnąć łapą w głowę wystarczy do zabawy.
Coś wyczytałem o braku możliwości zawiązania buta... polecam trzewiki.
Tych minusów za dużo nie widzę. Widzę natomiast gildię złożoną z samych osobników z wyższą niż przeciętna siłą - najważniejsza obecnie cechą na arkadii. Po obcięciu zręczności tym bardziej ważną. Można więc powiedziec, że w pewnym sensie to gildia elitarna.
Przez samo to, że taka a nie inna rasa ma do niej dostęp. Jako że elitarności na Arkadii się nie lubi, trzeba by chyba coś zmieić nie ? Co powiecie na zmianę rasy ogr na ork? Niby niewiele, ale balans napewno by poprawiło. Ork by miał cechy jak człowiek, mógłby czytać i pisać, składać normalne zdania , uśmiechać się itd. Bliżej standardowej rasy w RPGach niż taki ogr. Myślę, że jak wystarczająco dużo osób podchwyci, będzie szansa na działanie wizów. Wystarczy podnieśc płacz - tym się wywalcza zmiany...