Re: Balans Arkadii w roku 2018

Forum wieści z Arkadii.
Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Post autor: Ethian »

Valdethruda pisze:Jeśli ktoś chce grać człowiekiem choć wie że jest słabszy od ogra i do tego mniej zreczny niż elf i do tego glupszy niż gnom to w zasadzie o co chodzi?
Twoja wypowiedź ma się nijak do tego co napisałem. Jest po prostu bez sensu.
Awatar użytkownika
Adair
Posty: 86
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Post autor: Adair »

Możecie powoli zamykać temat? Popcorn mi się kończy. :roll:
Broddi
Posty: 20
Rejestracja: 25 kwie 2018 13:26

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Post autor: Broddi »

Zaraz mutki beda apelowac ze skoro sa mutantami to powinny miec 3+ rece i zestaw topor lewak topor:D i Wez z tym walcz! :lol:
Flig
Posty: 6
Rejestracja: 23 sty 2018 10:29

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Post autor: Flig »

Mam takie pytanie...
Czy ta gra nie jest osadzona w swiecie Warhammera?
Czy wydaje sie wam ze w swiecie Warhammera zwykly czlowiek nie mialby zadnych szans w starciu z ogrem?
Czy ogr mialby miec taka sama sile jak halfling?
Mowicie tu o RPG a nie bierzecie pod uwage realiow swiata w ktorym gracie?
A do tego 1 na 1 lepiej sprawdza sie czlowiek niz ogr czy krasnolud.
W walkach druzynowych odwaga daje wiecej wiec i krasnolud i ogr lamia lepiej, ale ta roznica nie jest jakas strasznie wielka.
A to ze Pulp czy inne spasy przekroczyly poziom dostepny dla ludzi posiadajacych zycie to juz ich poswiecony czas.
A co do Drachenfelsa to chyba nie wiecie ile czasu ogry poswiecaja na zdobycie potrzebnych do zdobycia i wspomnianych juz tutaj fragmentow.
Pavlov
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2017 21:12

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Post autor: Pavlov »

Flig pisze:Mam takie pytanie...
Czy ta gra nie jest osadzona w swiecie Warhammera?
Czy wydaje sie wam ze w swiecie Warhammera zwykly czlowiek nie mialby zadnych szans w starciu z ogrem?
Czy ogr mialby miec taka sama sile jak halfling?
Mowicie tu o RPG a nie bierzecie pod uwage realiow swiata w ktorym gracie?
A do tego 1 na 1 lepiej sprawdza sie czlowiek niz ogr czy krasnolud.
W walkach druzynowych odwaga daje wiecej wiec i krasnolud i ogr lamia lepiej, ale ta roznica nie jest jakas strasznie wielka.
A to ze Pulp czy inne spasy przekroczyly poziom dostepny dla ludzi posiadajacych zycie to juz ich poswiecony czas.
A co do Drachenfelsa to chyba nie wiecie ile czasu ogry poswiecaja na zdobycie potrzebnych do zdobycia i wspomnianych juz tutaj fragmentow.
Tak, ale jak rozpatrujesz ten wątek, to należy go rozpatrzeć albo w pełnym zakresie albo nie rozpatrywać wcale.
W takim wypadku Rycerz Sigmara nie powinien być na równi z np. podrzędnym mutkiem chaosu, albo rekrut najmów nie powninen walczyć jak równy z równym ze Straznikiem Światyń.

I ta różnica jest 'strasznie wielka' odnośnie łamania. Pomijając wszystkie starcia z Ogrami ( również masakre ze statku, ale nie tylko ), porównywałem się człowiek meicznik vs ogr gladiator na 50% zawodu . Poziom ten sam. Ogr glad łamał znacznie częściej i lepiej niż ja. Wszystkie inne starcia wyłącznie porównywają tą hipotezę.
Til
Posty: 15
Rejestracja: 05 mar 2018 17:49

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Post autor: Til »

Re: Flig
Owszem to gra osadzona w realiach WHFRP ale "mlotek" nie opowiada historii zwykłych ludzi. Byli niezwykli z różnych powodów, obdarzeni łaską bogów, przekleci, wyposazeni w magiczny orez lub wiedze. Ludzie, chociazby czleczyna z Przygod Gotreka, dawali rade nie tylko ogrom a wrecz szczuroogrom. Dlatego powolywanie sie na rpgowe realia przy powergamingu nie ma sensu. Zroznicowanie ras mialoby sens wtedy, gdyby zawody umozliwialy wykorzystanie bonusow i wowczas robienie z halflinga zakutego w plytowke wojownika mijaloby sie z celem, bo halfling znacznie lepiej radzilby sobie lekko opancerzony ze sztyletami. Niestety tak chyba nie jest. Moge sie mylic, ale patrzac jakimi zawodami gra sie w Smajalu wydaje mi sie, ze ciezkie pancerze i zawody z tarcza sa skuteczniejsze. Czyli rasy, ktore maja bonus do sily maja lzej, bo szybciej moga smigac ciezko opancerzeni, latwiej im zabrac ze soba na xpa zapas tarcz czy toporow.
Zutzer
Posty: 7
Rejestracja: 19 wrz 2016 14:18

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Post autor: Zutzer »

Nie znam zadnej gry w ktorej gracz o umiejetnosciach i wiedzy poziomu “beginner” moglby z powodzeniem grac na “survival”. Arkadia taka gra rowniez nie jest. Pograc, poznaj, zrozum, przeskocz lvl wyzej :).
Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Post autor: Ethian »

Rafgart pisze:Odnoszac sie do dwoch najwazniejszych kwestii:
- Kod ciosu w plecy zostanie jeszcze raz przejrzany. Byc moze jest cos, co nie bylo dotad brane pod uwage, a co powoduje, ze obecne rozwiazanie nie spelnia swojego zadania.
- Wszystkie miejsca takie jak Drachenfels beda konsekwentnie przerabiane na wzor wiezy skavenow, czyli do wejscia bedzie potrzebny 'klucz', ktory trzeba bedzie najpierw zdobyc gdzies 'w swiecie' na w miare neutralnych npcach. Nastepnie zostana w nich skoncentrowane przedmioty magiczne.
Dzięki Raf za przeczytanie tematu i odpowiedź!
Zatem czekamy!
Zetu
Posty: 97
Rejestracja: 27 lut 2017 07:09

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Post autor: Zetu »

Rafgart pisze: 07 paź 2018 15:23 Odnoszac sie do dwoch najwazniejszych kwestii:
- Kod ciosu w plecy zostanie jeszcze raz przejrzany. Byc moze jest cos, co nie bylo dotad brane pod uwage, a co powoduje, ze obecne rozwiazanie nie spelnia swojego zadania.
- Wszystkie miejsca takie jak Drachenfels beda konsekwentnie przerabiane na wzor wiezy skavenow, czyli do wejscia bedzie potrzebny 'klucz', ktory trzeba bedzie najpierw zdobyc gdzies 'w swiecie' na w miare neutralnych npcach. Nastepnie zostana w nich skoncentrowane przedmioty magiczne.
pkt 1 zrobiony
czekamy na reszte :D

p.s. pomysl z tym zeby na 1 miejscu magikowym byl losowy magik tez brzmi niezle, tak samo jak uniemozliwic sprawdzanie magikow -> idziesz i albo jest albo nie ma ;D pochowac do skrzynek i tyle
Zablokowany