Strona 444 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 01 wrz 2011 08:16
autor: Alderic
PODOBNO jedna z nich zwiększa maksimum a druga tempo regeneracji.

Re: Porady dla graczy.

: 02 wrz 2011 17:35
autor: Hunrim
Ostatnio zauważyłem dziwną rzecz - z jednego gremlina mogę wyciąć mięso z innego nie, jeden lis ma skórę ( choć nie jestem w stanie jej wyciąć) inny nie posiada takowej w ogóle (!?) , co na to wpływa?

Re: Porady dla graczy.

: 02 wrz 2011 17:38
autor: Rennz
Random.

Re: Porady dla graczy.

: 02 wrz 2011 17:54
autor: Hunrim
Jednak czy zwierzęta bez skóry i mięsa to nie jakiś absurd. Gra ma być realistyczna podobno, jaki sens ma random w takiej kwestii jak skóry. Przecież to śmieszne.

Re: Porady dla graczy.

: 02 wrz 2011 18:00
autor: Paulie
Moze poprostu podczas walki, niektore czesci zostaja tak uszkodzone, ze z ciala nie mozna juz tego zebrac? :-) Gdzie tutaj jakis absurd?

Re: Porady dla graczy.

: 02 wrz 2011 19:55
autor: Ravald
Hunrim pisze:Jednak czy zwierzęta bez skóry i mięsa to nie jakiś absurd. Gra ma być realistyczna podobno, jaki sens ma random w takiej kwestii jak skóry. Przecież to śmieszne.
Chcesz realistycznie zdjemowac skore ze zwierzaka, ktorego wlasnie zaszlachtowales toporem/mieczem po kilkunastu rundach walki? ;D

Re: Porady dla graczy.

: 02 wrz 2011 23:03
autor: Hunrim
Na pewno byłoby to bardziej realne niż absurdalne zwierzaki bez futra i mięsa.

Re: Porady dla graczy.

: 03 wrz 2011 01:18
autor: Asztarte
@hunrim spekuluje, ze to kwestia uma.
A random.. to tak samo jak nie z kazdego ciala mozesz wyciac oczy i uszy. To, ze nie mozesz, nie znaczy ze ich nie ma. "To nie jest realne" nie jest argumentem.

Re: Porady dla graczy.

: 03 wrz 2011 02:18
autor: Werbat
Hunrim pisze:Jednak czy zwierzęta bez skóry i mięsa to nie jakiś absurd. Gra ma być realistyczna podobno
Zaiste - powiedział Werbat wkładając do plecaka cztery halabardy i zbroję płytową.

Re: Porady dla graczy.

: 06 wrz 2011 16:55
autor: Zarbur
Witam serdecznie

W Arkę pocinałem jakieś hmmm 8 lat temu? Widzę, że wiele się zmieniło. Część zmian wyczytałem na www i forum (zawody, stowarzyszenia) ale kilka rzeczy nie daje mi jeszcze spokoju, w związku z czym mam kilka pytań:

1. Zmiana expie zadaniowym/bitewnym. Nie ma bruta? Ale mam nadzieje, ze nadal nie traci się expa questowego po zgonie?

2. Czy jest limit expa questowego jak kiedyś? (aby nie było takich debilizmów jak MC szukający młota Sigmara albo Scoia pomagający NPC - ludziom)

3. Nowe ustawienia cech w medytacji, ustawiłem sile 3x i wytrzymałość 3x pozostałe jako nieważne jaki to odpowiednik w procentowym starym systemie?