Strona 393 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 27 cze 2011 19:13
autor: Asztarte
Grav pisze:Czy ktos wie za co odpowiada inteligencja oraz madrosc przy szukaniu ziol?
Przy szukaniu ziół postać zużywa swoje zasoby sił mentalnych, które zależą od inteligencji oraz mądrości postaci. Ich poziom określa zatem maksymalny czas trwania zbiorów bez odpoczynku.

Z ArkaWiki.

Re: Porady dla graczy.

: 28 cze 2011 11:08
autor: Tipi
Dodatkowo obstawiałbym, że w małym stopniu wpływa na efektywność umów sposta, zielarstwa, ukrywania itp.

Re: Porady dla graczy.

: 28 cze 2011 11:31
autor: Pier
Mądrość wpływa na to jak długo jesteśmy w stanie szukać ziół, a inteligencja z jakim skutkiem.

Re: Porady dla graczy.

: 28 cze 2011 11:35
autor: Rotkiv
Podobo tez wplywaja na poziom RPG.

Re: Porady dla graczy.

: 28 cze 2011 13:37
autor: Aida
Wstretne insynuacje osadnikow.

Re: Porady dla graczy.

: 28 cze 2011 13:41
autor: Gość
Pier pisze:Mądrość wpływa na to jak długo jesteśmy w stanie szukać ziół, a inteligencja z jakim skutkiem.
Czyli jesli by brac dwie osoby z tymi samymi umami, to ta z wyzszym intem ma wieksze szanse na znalezienie konkretnego ziola ktore obie by szukaly? A nie jest tak, ze po przekroczeniu pewnego progu ziolo sie znajdzie (jesli jest na lokacji) i nie ma znaczenia jak duzo wiecej mamy inta/umow?

Jeszcze takie pytanie, jak dlugo trwa zima w arkadii?

Re: Porady dla graczy.

: 28 cze 2011 17:47
autor: Gerdia
Grav pisze: Jeszcze takie pytanie, jak dlugo trwa zima w arkadii?
Kalendarz

G. :twisted:

Re: Porady dla graczy.

: 28 cze 2011 17:52
autor: Pier
Re Grav:
Nie wiem. Wiem że w pewnych okolicznościach obie opcje, które opisałeś pokrywają się.

Re: Porady dla graczy.

: 28 cze 2011 18:11
autor: Asztarte
Grav pisze:Czyli jesli by brac dwie osoby z tymi samymi umami, to ta z wyzszym intem ma wieksze szanse na znalezienie konkretnego ziola ktore obie by szukaly?


Wydaje mi sie, ze um reguluje, jakie ziola rozpoznajemy, np. szukaj lawendy - znajdujesz lawende (ob lawende! yeah! super, widze i moge zawsze znalezc). Ale z delionami na tej samej zasadzie mozesz miec problem, bez uma na wystarczajaco wysoko zobaczysz czy w ogole istnieje na tej lokacji w tym "spawnie", bo o ile tego nie odkrecili, nadal mapki ziol sie zmieniaja co kilka godzin. (poprawi mnie ktos, jak mam przestarzale info). Z wyzszymi cechami masz szanse znalezienia. A jak masz maksymalne umiejetnosci i wystarczajaco wysokie mentale, to znajdziesz nawet dwie w tym samym miejscu.
Grav pisze: A nie jest tak, ze po przekroczeniu pewnego progu ziolo sie znajdzie (jesli jest na lokacji) i nie ma znaczenia jak duzo wiecej mamy inta/umow?
Uwazam, ze progi, jesli sa, to zaleza od uma. Skutecznosc znajdywania, zalezy tez od mentali. A ze praktycznie nie ma ograniczenia w expie, to im wyzsze cechy tym lepiej. Szukasz dluzej, szukasz efektywniej - masz wieksze zyski.
Grav pisze: Jeszcze takie pytanie, jak dlugo trwa zima w arkadii?
W Ishtar trwa 2-3 miesiace, 2 min rila=1 godzina arkowa, miesiac 38-40 dni.
W Imperium ok. 3 miesiecy, miesiac 33 lub 32 dni.

Re: Porady dla graczy.

: 28 cze 2011 19:31
autor: Gość
Dzieki za odpowiedz ;)