Strona 48 z 69

Re: Rozwój postaci

: 25 lis 2017 03:51
autor: Marigo
fajnie by było gdyby jakiś czarodziej sie wypowiedział co w tej kwestii jest prawdą bo sam już mam wątpliwości. A akurat to jest ważna info dla graczy. Nawet miałem wrażenie że samo przystąpienie do zawodu nawet bez idlowanego stażu już zmniejsza expa ale może teraz też się to zdezaktualizowało

Re: Rozwój postaci

: 25 lis 2017 06:22
autor: Akali
Haha Marigo,

wlasnie o to w tej grze chodzi,
nigdy nie dowiesz sie jaka jest najlepsza proporcja cech w zalenosci od rasy do expienia ;-P
Zapomnij, ze wizowie Ci cos wTej kwestii odpisza.
Hard Fantasy.
Predzej czy pozniej i tak trzeba wykupic umy.
.

Re: Rozwój postaci

: 25 lis 2017 06:42
autor: Marigo
Akali pisze:Haha Marigo,

wlasnie o to w tej grze chodzi,
nigdy nie dowiesz sie jaka jest najlepsza proporcja cech w zalenosci od rasy do expienia ;-P
Zapomnij, ze wizowie Ci cos wTej kwestii odpisza.
Hard Fantasy.
Predzej czy pozniej i tak trzeba wykupic umy.
.
Nie, nie chodzi mi o proporcje cech bo na to pewnie nawet sami wizowie nie znaja odpowiedzi bo w jednych sytuacjach wysoka zreczność okaże się lepsza a w innych wytrzymałość, ale gracz powinien znać mniej wiecej, bardzo ogolnie od czego liczy sie exp. Chyba że pozostaje mi ufać że system jest tak logiczny jak w mojej głowie, a moja głowa mi podpowiada wytrenowałeś coś, jesteś silniejszy, mniej expa bo przeciwnik jest dla ciebie minimalnie słabszy. A sam staż nie powoduje wzrostu mojej siły i tymbardziej samo rozpoczęcie treningu w zawodzie.
A co do cech to ostatecznie wymyśliłem sobie że będę to równoważył chociaż, jak tu poprzednik napisał u człowieka wszystko idzie prawie po równo. Intuicja mi podpowiada ze jezeli zamierzam expic czyt. walczyć z grupami przeciwników bardziej przyda mi się wytrzymałość, jeżeli z jednym silnym czyt gracz to zręczność okaże się tą główną przewagą.

Re: Rozwój postaci

: 25 lis 2017 08:06
autor: Stellan
Wybrales miecznika pod samotny exp i okazjonalna gre w druzynie, przy czym jest to zawod optymalny pod odwrotny uklad. Do tego pierwszego bardziej pasuje korsarz.
Gdybym mial juz optymalizowac miecznika to skupilbym sie na ogarnieciu sprawnego dowodzenia/wspierania w miejscach gdzie expodajne moby sie zaslaniaja itp.
Nie wiem jaki masz poziom, ale wykoksanie b.doswa/zwiedzil od zera to kilka arkowych dni. W tym czasie za bojowe umy zaplacisz do ok. 1-1.5 mth za tydzien, wiec ciezko tu o jakas stazowa "kotwice".

Re: Rozwój postaci

: 25 lis 2017 09:16
autor: Marigo
Stellan pisze:Wybrales miecznika pod samotny exp i okazjonalna gre w druzynie, przy czym jest to zawod optymalny pod odwrotny uklad. Do tego pierwszego bardziej pasuje korsarz.
Gdybym mial juz optymalizowac miecznika to skupilbym sie na ogarnieciu sprawnego dowodzenia/wspierania w miejscach gdzie expodajne moby sie zaslaniaja itp.
Nie wiem jaki masz poziom, ale wykoksanie b.doswa/zwiedzil od zera to kilka arkowych dni. W tym czasie za bojowe umy zaplacisz do ok. 1-1.5 mth za tydzien, wiec ciezko tu o jakas stazowa "kotwice".
No dobra, to ustalam tak. Nie wiem ile będę grał w drużynach, ciężko to przewidzieć w czasie gry dużo rzeczy się wyjaśnia, ale generalnie w drużynie co miecznik robi najlepiej to przelamuje i rozkazuje, przy czym dużo lepiej legionista przelamuje. Ale z racji dobrych defów i dobrego uderzenia można pewnie jakoś i nim sie wyexpić. Korsarz i gladiator to dla mnie mało ciekawe zawody, przejedzone i przegrane szczególnie glad.
A jak już przy mieczniku jesteśmy, jaką ma siłę speca porównując z innymi zawodami, z fanatykiem czy gladiatorem? Interesuje mnie zarówno jak jego siła speca wygląda z jednorękiem i dwurękiem. Abstrachuje już od tego, że fanatyk ma speca na dwie ręce a gladiator może nim celować.

Re: Rozwój postaci

: 25 lis 2017 09:47
autor: Raenn
Spec miecznika ma bardzo duży random. Czasem losują się takie, które wydają się słabsze od zwykłych ciosów, a czasem jakieś nieludzko wręcz mocne. Przy czym jednoręcznym mieczem są imho dużo słabsze. Miecznik z odpowiednim mieczem i sporą dawką szczęścia ma moim zdaniem szanse zadawać największe dmg w grze jeśli chodzi o pojedyńczy cios. Polemizowałabym też ze stwierdzeniem o jako takich dpsach, aczkolwiek to zależy od buildu.

No, a co do expienia zręcznościowym mieczem, to przypominam, że są też takie moby, które są bardzo silne i można je tłuc po 1-2. Boost od zerki w postaci lepszego speca/parowania/większej ilości hitów działa tu więc jak w pvp. Oba rozważane przez Ciebie buildy wymagałyby innych expowisk. Twój "równiak" będzie prawdopodobnie bardziej uniwersalny, ale i przez to nie lepszy od żadnego ze skrajnych rozwiązań w określonym przypadku.

A tak całkiem na marginesie, to najszybciej i tak expi sie w 2-3 osoby. I to z pasującymi zawodami. No, chyba że masz na sobie z 5 magików, ale wiadomo, ich też nie weźmiesz z powietrza. :P

Re: Rozwój postaci

: 25 lis 2017 12:13
autor: Marigo
Raenn pisze:Spec miecznika ma bardzo duży random. Czasem losują się takie, które wydają się słabsze od zwykłych ciosów, a czasem jakieś nieludzko wręcz mocne. Przy czym jednoręcznym mieczem są imho dużo słabsze. Miecznik z odpowiednim mieczem i sporą dawką szczęścia ma moim zdaniem szanse zadawać największe dmg w grze jeśli chodzi o pojedyńczy cios. Polemizowałabym też ze stwierdzeniem o jako takich dpsach, aczkolwiek to zależy od buildu.

No, a co do expienia zręcznościowym mieczem, to przypominam, że są też takie moby, które są bardzo silne i można je tłuc po 1-2. Boost od zerki w postaci lepszego speca/parowania/większej ilości hitów działa tu więc jak w pvp. Oba rozważane przez Ciebie buildy wymagałyby innych expowisk. Twój "równiak" będzie prawdopodobnie bardziej uniwersalny, ale i przez to nie lepszy od żadnego ze skrajnych rozwiązań w określonym przypadku.

A tak całkiem na marginesie, to najszybciej i tak expi sie w 2-3 osoby. I to z pasującymi zawodami. No, chyba że masz na sobie z 5 magików, ale wiadomo, ich też nie weźmiesz z powietrza. :P
Zaraz, to parowanie to siła czy zręczność? Bo wtedy dawanie w zręczność miecznikiem miało by dużo większy sens zamiast w wytrzymałość bo głównym defem miecznika to parowanie.

Re: Rozwój postaci

: 25 lis 2017 12:49
autor: Raenn
Tego z pewnością nie wie nikt. WYDAJE mi się, że na używanie tarczy ma wpływ siła, a na parowanie bronią zręczność. :lol:

Re: Rozwój postaci

: 25 lis 2017 13:01
autor: Stellan
Zawsze myslalem, ze sila odpowiada za parowanie bronia, ale mniejsza z tym. Skoro piszesz, ze przejadaja Ci sie zawody, to moze warto wybrac ustawienie na przyszlosc? Takie 221 daje mozliwosc przejscia chociazby na dual. Druga sprawa to pytanie w jaki level celujesz? Trenujac 221 na wielce doswiadczonym i wyzej pewnie nie odczujesz braku wytki, ale nizej juz niekoniecznie. Szczegolnie majac wrogow na glowie, ciezki sprzet i 100 lokacji do domu. ;)

Re: Rozwój postaci

: 25 lis 2017 13:20
autor: Marigo
zrobie 212 i po zabawie, jakoś wytrzymka mnie bardziej przekonuje i jak do tej pory widze i tak człowiekiem ta zręczność nie odstaje, ciekawe jaka sie zrobi przepaść na b doswie ale człekiem i tak będzie to dość wyrównane