Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Awatar użytkownika
Adventicus
Posty: 252
Rejestracja: 17 sty 2017 23:00

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Adventicus »

Webacie owszem pytam, ostatnią postać oparta na maczugach skasowałem jakieś 15 lat temu.
Awatar użytkownika
Kallian
Posty: 17
Rejestracja: 25 lut 2009 15:52
Lokalizacja: Kaer Trolde

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Kallian »

No to ci odpowiem, ze to tylko gra.
W innych tytulach "z grafika" zauwazysz, ze postacie paruja/unikaja/pudluja posiadajac roznorodny typ sprzetu, a do tego w ogole sie nie poruszaja. Nic niezwyklego.

Ot rzuty kostka. W papierowych RPG tez zdarzaja sie kwiatki.

Co do drugiego pytania - jesli masz wysoka ocene obiektu, to mozesz uznac, ze wlocznia 13/13 jest bardzo dobrym kijkiem. Oprocz tego wez pod uwage ciezar broni, typ obrazen, mobka ktorego nia bijesz (np. Szkielety sa znacznie bardziej wrazliwe na uderzenia obuchem niz bronia kluta).
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Paulie »

@Adventicus: wpuaz mial juz swoich fanow, sadze, ze to jednak lepiej, ze nie sprzedal sie on administracji.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Awatar użytkownika
Kallian
Posty: 17
Rejestracja: 25 lut 2009 15:52
Lokalizacja: Kaer Trolde

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Kallian »

Swoja droga wszystko sie moze zdarzyc 8-)
Hobgoblin wsciekle wymachuje korbaczem, a bezlitosny Adventicus wykonuje pchniecie wlocznia... w zlym momencie. Rozpedzona kula trafia w grot/drzewce zbijajac atak. Jak najbardziej mozliwe :D
Awatar użytkownika
Adventicus
Posty: 252
Rejestracja: 17 sty 2017 23:00

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Adventicus »

Adventicus z namysłem kiwa głową. Odnośnie zaś sprawy z drzewcami przykład podany znaczy się włócznia I spisa podany został celowo, gdyż oba drzewce zadają ten sam typ obrażeń. Poprostu zastanawiam się na ile można jednego drzewca 13/13 można odnieść do drugiego z takimi samymi statami.
Awatar użytkownika
Freyr
Posty: 40
Rejestracja: 14 paź 2013 10:59

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Freyr »

Adventicus pisze:Adventicus z namysłem kiwa głową. Odnośnie zaś sprawy z drzewcami przykład podany znaczy się włócznia I spisa podany został celowo, gdyż oba drzewce zadają ten sam typ obrażeń. Poprostu zastanawiam się na ile można jednego drzewca 13/13 można odnieść do drugiego z takimi samymi statami.
A wagę mają zbliżoną? Wydaje mi się, że waga również ma wpływ na obrażenia.
This land is ours and we'll see it wiped clean
Of the scourge that has sullied our hopes and our dreams
Awatar użytkownika
Hunrin
Posty: 13
Rejestracja: 22 lut 2017 15:58

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Hunrin »

Czy można zmienić broń w czasie odbywania treningu, np. do tej pory trenowałem miecze, a chcę przerzucić się na topory?

Z góry sory jeśli odpowiedź już gdzieś padła ;)
Czarnooki umorusany krasnolud mowi: Hunrin? Pierwsze slysze.
Zasapany zamyslony krasnolud mowi: Eeee tam.
Zasapany zamyslony krasnolud macha reka lekcewazaco.
Gdzies ze wschodu dobiega cie ryk: Ubije jak psa!!!

:lol:
Awatar użytkownika
Asandra
Posty: 126
Rejestracja: 09 cze 2009 23:44

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Asandra »

Po jakimś czasie i oczywiście musi być to rodzaj broni dostępny w twoim zawodzie.
Zapytaj trenera lub sprawdź w gzpomoc, by dowiedzieć się czy już ten czas nastał.
Orrgar

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Orrgar »

on nie pyta o druga bron po skonczeniu zawodu tylko o zmiane w trakcie z tego co z rozumialem.
Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ethian »

Chyba się nie da,
Musiałbyś zacząć zawód od nowa
ODPOWIEDZ