Mudlet 4.0 w języku polskim

Forum techniczne Arkadii.
Vadi
Posty: 26
Rejestracja: 03 kwie 2017 21:18

Mudlet 4.0 w języku polskim

Post autor: Vadi »

Cześć!

Jestem jednym z programistów programu Mudlet i staramy się, aby Mudlet 4.0 współpracował z Polakami. Chciałbym zaprosić wszystkich, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami z przetłumaczonym oprogramowaniem, życzeniami dla Mudleta i opiniami na temat proponowanej mapy drogowej na naszych forach (forums.mudlet.org). Jeśli już pracujesz nad dodawaniem i18n wsparcia Mudletowi, dołącz do nas Github, aby dołączyć do naszych starań;)

Pozdrowienia
Vadim

(Po tłumaczeniu przez google)
Awatar użytkownika
Fuggazi
Posty: 162
Rejestracja: 13 maja 2010 12:48

Re: Mudlet 4.0 w języku polskim

Post autor: Fuggazi »

Wow :shock:
Co to jest Chaos? To jest Ład, który zniszczo­no przy Stworze­niu Świata.
S.J. Lec
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 4.0 w języku polskim

Post autor: Tercoral »

Ciekawe jak zalozyl postac...

Dla mnie to jakis wkret
Tęczowe serce... :oops:
Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Mudlet 4.0 w języku polskim

Post autor: Jorhn »

Pofatyguj się może i zerknij pod link podany w pierwszym poście, przejrzyj forum tam istniejące a później oceniaj, czy to wkręt, czy nie.
Ceterum censeo OK delendam esse.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 4.0 w języku polskim

Post autor: Werbat »

To nie jest wkręt. Ja kiedyś coś postowałem na oficjalnym forum mudleta i mi proponował zostanie tłumaczem. Pewnie stąd też zna Arkadię, bo odnosiłem się w swoich postach bezpośrednio do niej.
Ale i tak szacun, że założył postać.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Vadi
Posty: 26
Rejestracja: 03 kwie 2017 21:18

Re: Mudlet 4.0 w języku polskim

Post autor: Vadi »