Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 51
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Kregan » 06 lut 2019 22:59

Na tej defaultowej mapie do skryptow Adremena niema. Trzeba sobie we własnym zakresie dorysować.
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 51
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Kregan » 12 kwie 2019 22:17

Żeby nie zniknęło w przepaściach Discorda. Kod bindów/aliasów na przemieszczanie wskaźnika położenia po mapie, bez fizycznego przesuwania postaci przez lokacje (made by Kazur).

Dla zwykłych kierunków przykład (reszta kierunków analogicznie):

Kod: Zaznacz cały

amap:follow("north", false)
Dla przejść specjalnych (analogicznie koncówka _exit2 i _exit3 dla pozostałych dwóch)

Kod: Zaznacz cały

amap:follow(amap.ui.compass.special_exit1,false)
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

Gunther
Posty: 14
Rejestracja: 31 gru 2014 05:36

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Gunther » 06 maja 2019 13:36

postanowilem przejsc z oficjalnego klienta na cos wygodniejszego.
Zaistalowalem mudleta i skrypty, niestety nie wyswietlaja mi sie mapy.
po komendzie "/pobierz_mape" wywala mi taki komunikat :

[ ERROR ] - Unable to open (for reading) map file: "C:/Users/Beniamin/.
config/mudlet/profiles/Arkadia/map_master3.data"!
(skrypty): Problem z zaladowaniem mapy

w rzeczonym katalogu nie ma takiego pliku zreszta ,jest jedynie z rozszezeniem .dat
Przeprawialem ale nie pomaga.

Ktos umie udzielic rady na podstawie tych przeslanek?

Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 51
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Kregan » 06 maja 2019 16:59

Gunther pisze:
06 maja 2019 13:36
Ktos umie udzielic rady na podstawie tych przeslanek?
Przejrzeć temat parę podstron do tyłu, są podane linki do mapy, którą można pobrać "ręcznie" i wrzucić do profilu (link można znaleźć też w skryptach).
Jakby nie pokazała po wystartowaniu mudleta to spróbować komendy /zlok.
http://arkadia.kamerdyner.net/master3/map_master3.dat
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

Gunther
Posty: 14
Rejestracja: 31 gru 2014 05:36

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Gunther » 06 maja 2019 22:28

dziekuje, udalo sie!

ODPOWIEDZ