Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper
Pytanie dot. emocji do zabijania.
Czy jeśli postać posiada więcej niż 1 emocję do ataku (xxzabij), to można ustawić by mudlet losowo korzystał ze wszystkich dostępnych?
Chodzi o ustawienie tej emocji w pliku konfiguracyjnym
Czy jeśli postać posiada więcej niż 1 emocję do ataku (xxzabij), to można ustawić by mudlet losowo korzystał ze wszystkich dostępnych?
Chodzi o ustawienie tej emocji w pliku konfiguracyjnym
Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper
Nie wiem jak w pliku konfiguracyjnym, skoro się pytasz to na pewno sprawdziłeś i Ci nie działa, za to możesz zrobić sobie taki alias:Ethian pisze:Czy jeśli postać posiada więcej niż 1 emocję do ataku (xxzabij), to można ustawić by mudlet losowo korzystał ze wszystkich dostępnych?
Chodzi o ustawienie tej emocji w pliku konfiguracyjnym
Kod: Zaznacz cały
pattern: ^zab (.*)$
local commands = {"zabij ", "gzzabij ", "itdzabij " }
local which = math.random(#commands)
send(commands[which] .. matches[2])
Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper
Witam,
Niedawno przesiadłem się z klienta webowego na mudleta. I wszystko byłoby dobrze, ale mudlet nie zapisuje mi logów.
Próbowałem na różnych wersjach od 3.2 do 3.4. Wiecie może co może być powodem?
Niedawno przesiadłem się z klienta webowego na mudleta. I wszystko byłoby dobrze, ale mudlet nie zapisuje mi logów.
Próbowałem na różnych wersjach od 3.2 do 3.4. Wiecie może co może być powodem?
Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper
A jak chcesz to zrobić? Mudlet ma takie ikonki obok pola gdzie wpisujesz komendy, jedna z nich aktywuje logowanie.Ceorl pisze:Witam,
Niedawno przesiadłem się z klienta webowego na mudleta. I wszystko byłoby dobrze, ale mudlet nie zapisuje mi logów.
Próbowałem na różnych wersjach od 3.2 do 3.4. Wiecie może co może być powodem?
Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper
Jak dokladnie ustawic wlasna lokacje na mapperze, bazujac na komendzie /lok (lokacja bez GMPC)? Jesli pytanie bylo, to przepraszam
Re down:
Moze inaczej, czy jest jakas mozliwosc, aby odczytac info o lokacji, komenda /lok podaje info o lokacji na ktorej sie znajdujemy wedlug mappera, jesli dobrze roumiem. Przykladowo, jesli zgubie sie np. w Brokilionie, jest mozliwosc odczytania id faktycznej lokalizacji i ustawienia tejze na mapperze?
Ale zagmatwalem
Re down:
Moze inaczej, czy jest jakas mozliwosc, aby odczytac info o lokacji, komenda /lok podaje info o lokacji na ktorej sie znajdujemy wedlug mappera, jesli dobrze roumiem. Przykladowo, jesli zgubie sie np. w Brokilionie, jest mozliwosc odczytania id faktycznej lokalizacji i ustawienia tejze na mapperze?
Ale zagmatwalem
Ostatnio zmieniony 08 paź 2017 10:55 przez Wulgor, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper
A nie chodzi Ci o /ustaw?
Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper
klikasz lewym raz na lokacje zeby ja zaznaczyc ("Nie dwa bo ci chodzik sie zalaczy") a pozniej prawym i z menu wybierasz "ustaw te lokacje". O to chodzilo?jest mozliwosc odczytania id faktycznej lokalizacji i ustawienia tejze na mapperze?
Tęczowe serce...
Re: RE: Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper
No wlasnie nie, chodzi mi o to, jak szanowny mapper sie zgubi, bedzie pokazywal niewlasciwa lokacje zrobic myk by znac swoje wlasciwe polozenie i zaznaczyc wlasciwa lokacje [emoji846]Tercoral pisze:klikasz lewym raz na lokacje zeby ja zaznaczyc ("Nie dwa bo ci chodzik sie zalaczy") a pozniej prawym i z menu wybierasz "ustaw te lokacje". O to chodzilo?jest mozliwosc odczytania id faktycznej lokalizacji i ustawienia tejze na mapperze?
Re down: No nic, bede kombinowal, dzieki wszystkim
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 09 paź 2017 09:23 przez Wulgor, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper
Jesli nie ma na lokacji gmcp i nie mozesz uzyc /zlok, o czym pisal Orrgar, musisz stety-niestety powolac sie na wlasna bystrosc umyslu i domyslic sie - po wyjsciach/opisach/ostatnich akcjach ktorych np. jakims cudem nie wylapaly skrypty - gdzie jestes. Po czym albo uzyc /ustaw albo zrobic to jak pisal Tercoral.