Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper
Biały pasek mudleta w prawym dolnym rogu, trzecie pole od prawej (ikonka katalogu u mnie, nie wiem jak pod gównosystemami). Logi leżą w katalogu profilu.Enefghar pisze:Jest tutaj jakies logowanie? Jak je wlaczyc, albo gdzie znalezc logi jak juz dziala?
Normalnie mudlet pozwala na podawanie pary kolorów w formacie fg,bg - ale nie działa to w funkcji kolorującej imiona wymienione w imie.txt, niestety.Enefghar pisze:Jaka jest szansa zmiany "kolorowania" imion, tak zebym mogl pokolorowac tlo + czcionke? Moze jakos latwo moglbym to sobie zmienic w tych skryptach, albo moze moglbys to dodac Adremenie do nastepnej wersji?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper
W którym pliku/gdzie mogę zmienić niektóre komendy wywoływane za pomocą bindów.
Np. nie chce mieć automatycznego wkładania monet do torby przy zbieractwo i liczenia butelek przy /zap.
I drugie pytanie - czy da się zmienić kolorki "XXX ATAKUJE CIĘ!!!!" ?
Np. nie chce mieć automatycznego wkładania monet do torby przy zbieractwo i liczenia butelek przy /zap.
I drugie pytanie - czy da się zmienić kolorki "XXX ATAKUJE CIĘ!!!!" ?
Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper
Najprościej przez GUI - iiczenie butelek jest w Scripts -> lamp (funkcja scripts.inv:passed_start_lamp()); zbieractwo w Scripts -> collect (funkcja scripts.inv.collect:key_pressed(force)).
Kolorki ataku są w Triggers -> atakuje_cie.
Ale to dość niebezpieczne - kiedy wyjdzie update skryptów, wszystkie Twoje zmiany zostaną nadpisane. O wiele mądrzej jest nadpisywać funkcje/triggery swoimi po prostu.
Kolorki ataku są w Triggers -> atakuje_cie.
Ale to dość niebezpieczne - kiedy wyjdzie update skryptów, wszystkie Twoje zmiany zostaną nadpisane. O wiele mądrzej jest nadpisywać funkcje/triggery swoimi po prostu.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper
Mam kolejne zapytanie do bardziej zaawansowanych użytkowników.
1. Jak ustawic, by klikajać w "#" swoich czlonków drużyny wywołać komendę "'gzwycofaj sie za". Zauważyłem, że w oknie kondycje w drużynie sojusznicy nie maja na HPbarze żadnej opcji.
2. Jak ustawić, by na pasku dolnym, kondycja liczona było do 7 (obecnie jest do 6).
1. Jak ustawic, by klikajać w "#" swoich czlonków drużyny wywołać komendę "'gzwycofaj sie za". Zauważyłem, że w oknie kondycje w drużynie sojusznicy nie maja na HPbarze żadnej opcji.
2. Jak ustawić, by na pasku dolnym, kondycja liczona było do 7 (obecnie jest do 6).
Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper
Tam powinno byc "rozkaz druzynie zaslonic" lepsze wykorzystanie.miejsca by bylo.
Tęczowe serce...
Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper
Siemaneczko mudletowe świry!
Od jakichś dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem tego klienta i skryptów (propsy - w końcu gra w literki nie wygląda mega archaicznie ) i mam taką zagwozdkę (miejcie na uwadze, że w tym temacie jestem kompletnym noobem) - jak zrobić binda, który 'bierze dane' z tej konsolki 'walkowej' (konkretnie chodzi mi o 'zrób to i to' w momencie kiedy hpki spadają na 2 albo 1)?
Pozdrawiam!
Od jakichś dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem tego klienta i skryptów (propsy - w końcu gra w literki nie wygląda mega archaicznie ) i mam taką zagwozdkę (miejcie na uwadze, że w tym temacie jestem kompletnym noobem) - jak zrobić binda, który 'bierze dane' z tej konsolki 'walkowej' (konkretnie chodzi mi o 'zrób to i to' w momencie kiedy hpki spadają na 2 albo 1)?
Pozdrawiam!
Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper
Tendril:
To są podstawy, mógłbym Ci tutaj podać gotowe rozwiązanie ale wolałbym, żebyś się sam nauczył, wtedy będziesz potrafił zrobić dużo więcej. Obejrzyj sobie filmy instruktażowe do mudleta:
http://www.mudlet.org/media/
Podpowiem tylko, że chodzi o wyłapanie tekstu, który Arkadia przesyła i zareagowanie na niego - tzw 'trigger'.
Tylko sprawdź w zasadach czy to co chcesz zrobić jest dozwolone.
To są podstawy, mógłbym Ci tutaj podać gotowe rozwiązanie ale wolałbym, żebyś się sam nauczył, wtedy będziesz potrafił zrobić dużo więcej. Obejrzyj sobie filmy instruktażowe do mudleta:
http://www.mudlet.org/media/
Podpowiem tylko, że chodzi o wyłapanie tekstu, który Arkadia przesyła i zareagowanie na niego - tzw 'trigger'.
Tylko sprawdź w zasadach czy to co chcesz zrobić jest dozwolone.
Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper
Dobra, moze cos niezrozumiale napisalem - tak wiec jeszcze raz:
- nie chce robic automatycznego triggera ktory sam by cos slal na muda w danej sytuacji, chce zeby w danej sytuacji przypisywal sie bind (tak zebym - calkiem swiadomie - robil cos jednym klikiem zamiast wpisywac cala komende 'z reki', albo przypominac sobie aliasy).
- nie jest problemem zrobienie binda ktory feeduje ze 'stringa' otrzymywanego prosto z muda (czyli umiem zrobic takiego binda zeby dzialal po wpisaniu 'kondycja'), mi jednak chodzi o to, zeby feed szedl z tej konsolki z hpkami (gdzie mozna klikac ataki, zaslony itepe) a nie bezposrednio z muda (czyli bind oparty na poziomie kondycji odpalal sie bez koniecznosci wpisywania 'kondycja' co chwile)
Mam nadzieje, ze teraz jest bardziej zrozumiale (sorry za brak polskich znakow - kom)
- nie chce robic automatycznego triggera ktory sam by cos slal na muda w danej sytuacji, chce zeby w danej sytuacji przypisywal sie bind (tak zebym - calkiem swiadomie - robil cos jednym klikiem zamiast wpisywac cala komende 'z reki', albo przypominac sobie aliasy).
- nie jest problemem zrobienie binda ktory feeduje ze 'stringa' otrzymywanego prosto z muda (czyli umiem zrobic takiego binda zeby dzialal po wpisaniu 'kondycja'), mi jednak chodzi o to, zeby feed szedl z tej konsolki z hpkami (gdzie mozna klikac ataki, zaslony itepe) a nie bezposrednio z muda (czyli bind oparty na poziomie kondycji odpalal sie bez koniecznosci wpisywania 'kondycja' co chwile)
Mam nadzieje, ze teraz jest bardziej zrozumiale (sorry za brak polskich znakow - kom)
Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper
No to musisz to z GMCP wyciągać.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.