Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Crer
Posty: 204
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer »

Tecza, no to tworze kolejne 10 alisow, a u Szmupsa mam dwa.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Ale nie masz satysfakcji ze samemu coś zrozumiałeś i zrobiłeś :P
Tęczowe serce... :oops:
Crer
Posty: 204
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer »

Moze i tak, ale potrzebuje dzialajacego skryptu:) Niestety widza kodowa jest mi totalnie obca:/
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Przeciez to dziala... Tylko nie chce ci sie dorabiac kolejnych 9 wariacji. :D
Czasem jak patrze na matematyke to tez nie rozumiem wiec odpuszcze i tobie.

Wiecej nie pomagam :evil:
Tęczowe serce... :oops:
Crer
Posty: 204
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer »

Dokladnie, nie chce mi sie dorabiac kolejnych wariancji na ten sam temat. Sam w poscie wyzej wskazales "Ja pier**** przerost kodu nad zadaniem. Crer wypie*** to wszystko".

Nie obrazaj sie. I tak Cie nie lubimy:)

Licze nadal na Twoja pomoc i pomysly:)
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

pokolorowalem sobie pewne rzeczy komenda

/tcolor ( cokolwiek) [a-z]*s


jednak nie zapisalo sie to na stale w skryptach.

Jak zrobic by utralic to na stale.
Awatar użytkownika
Ozum
Posty: 28
Rejestracja: 01 cze 2012 13:18

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ozum »

Orrgar pisze: Jak zrobic by utralic to na stale.

Kod: Zaznacz cały

KOLORY TYMCZASOWE:                                                             
 /tcolor [regex] - dodaje tymczasowy tekst, ktory bedzie kolorowany.
 Kolor, ktory bedzie uzyty to 'orange', mozna go zmienic w pliku konf.
 Regex to perl regex.
Są to kolory tymczasowe, możesz sobie dodać to np. do jakiegoś aliasu, jeżeli używasz tego na expie:

Kod: Zaznacz cały

expandAlias("/tcolor ogromn[a-z]* agresywn[a-z]* troglodyt[a-z]*", false)
expandAlias("/tcolor reptilion[a-z]*", false)
expandAlias("/tcolor ork[a-z]*", false)
expandAlias("/tcolor krasnolud[a-z]* chaosu", false)
itd.
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

Dzieki Ozum
Ravald
Posty: 110
Rejestracja: 06 maja 2011 14:44
Lokalizacja: Londyn

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ravald »

Pomoze ktos?
chcialbym po wejsciu na lokacje zmienic jej kolor na mapperze aliasem.
Da sie?
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

A ta wielka kropa Ci nie wystarcza?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
ODPOWIEDZ