Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Podeślijcie screenshoty z dopiskiem jaka wersja Mudleta oraz jaki system operacyjny. To nie jest zamierzony efekt. Testowałem aktualizację z 3.5 na 3.6 na moim Macu na Mudlecie 3.5 i nic takiego nie wystąpiło.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Moira pisze:u mnie natomiast zniknęły wszystkie literki oznaczające lokacje... Znaczy teoretycznie są, ale ich nie widac :P
To wydaje mi się jest problemem samego Mudleta, bo jak dodaję jakąkolwiek do mapy to nie jest widoczna. Będę to dalej sprawdzał i ewentualnie im zgłoszę.
Awatar użytkownika
Airhil
Posty: 227
Rejestracja: 25 paź 2016 19:49
Lokalizacja: Køge

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Airhil »

Mam ten sam problem co Moira - wszystkie oznaczenia zniknęły.
Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ethian »

Udało mi się uporać z grubymi liniami na mapie.
Otworzyłem menu mapy (na dole okienka mapy takie rozwijane menu do góry) i zmieniłem wartości w exists.
Im mniejsza wartość tym linia grubsza. Ustawiłem sobie tak by pasowało mnie.
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

Wrzucilem na githuba moje zgloszenia bugow odnosnie najnowszego up`u
Leoman

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Leoman »

Jakiś changelog albo lista issue?
Moira
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2012 19:37

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Moira »

Adremen pisze:
Moira pisze:u mnie natomiast zniknęły wszystkie literki oznaczające lokacje... Znaczy teoretycznie są, ale ich nie widac :P
To wydaje mi się jest problemem samego Mudleta, bo jak dodaję jakąkolwiek do mapy to nie jest widoczna. Będę to dalej sprawdzał i ewentualnie im zgłoszę.

Druga sprawa - przy wychodzeniu z trybu czytania poczty, skrypty dalej widza mnie jako "unieruchomiona" w zwiazku z czym mapper nie reaguje na ruch.

No i nie wszystkie przejscia specjalne z druzyna sa wylapywane przez mapper, ale to Ci zglosze jak mi sie zbierze wieksza grupa tego ;)
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

Re: up.
To przecież jest już zgłoszone na githubie.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

Czy mozna sie spodziewac jakiejs szybkiej poprawki do poczty?

bo co odebranie listu jakiegokolwiek zmusza teraz do zamykania i restartowania i odpalania na nowo mudleta.
A takich listow dziennie sa dziestaki...
Awatar użytkownika
Kerhenia
Posty: 91
Rejestracja: 15 sty 2015 21:58

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Kerhenia »

To bardzo uciążliwe, ale po co od razu restartować?
/mm follow wystarczy chyba
ODPOWIEDZ