Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Ozum
Posty: 28
Rejestracja: 01 cze 2012 13:18

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ozum »

Apolios pisze:Czemu tak się dzieje?

https://i.imgur.com/fQaLiZ5.jpg
A jaki ma to związek ze skryptami do Arkadii. To nie jest wątek pomocy do mudleta.
Apolios
Posty: 84
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Apolios »

Ozum pisze: A jaki ma to związek ze skryptami do Arkadii. To nie jest wątek pomocy do mudleta.
Taki, że skrypt ma być pod arke. A, że uczę się poza mudem, co za różnica?
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Drubin pisze:Korzystajac z faktu, ze arka nie dziala stwierdzilem, ze nadrobie zaleglosci i przerzuce sie na najnowszego Mudleta (3.7). Po instalacji mam takie problemy.

1. Nie zapamietuje mi sie rozlozenie okien. Ustawilem jak trzeba, dalem w konsole 'lua saveWindowLayout()', restart i kupa. Dalej mapa mi nie startuje przy odpaleniu Mudleta.

2. Pobralem tez najnowsza mape. Magicznie zniknely mi literki z mapy oznaczajace np. bank czy zielarza. Ten temat juz sie tu przewijal, ale z tego co wiem to Adremen mial sie kontaktowac z tworcami. Cos wyszlo z tego?
Co do 1 to chyba byl jakis bug w Mudlecie. Czy najnowsza wersja tez ma ten problem?
Co do 2 to wydaje mi sie, ze jest jakis problem z samym Mudletem. Sprobuj nadac jakis symbol jakiejs lokacji. U mnie to nie dziala: po ustawieniu "P" na poczte, "P" nie pojawia sie na lokacji. Nie ma u mnie zadnych symboli na mapie. Mozliwe, ze UI Mudleta ma jakis problem. Trzeba to dalej inwestygowac.

W najblizszych dniach bedzie update skryptow.
Awatar użytkownika
Airhil
Posty: 227
Rejestracja: 25 paź 2016 19:49
Lokalizacja: Køge

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Airhil »

Po każdym wejściu na jakąkolwiek pocztę pojawia się:

Kod: Zaznacz cały

SQLRES: Blad: 0
Komuś jeszcze? Ktoś wie, o co może chodzić?
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

Problem od arki juz ponoc naprawiony
Awatar użytkownika
Ozum
Posty: 28
Rejestracja: 01 cze 2012 13:18

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ozum »

Apolios pisze: Taki, że skrypt ma być pod arke. A, że uczę się poza mudem, co za różnica?
Tylko, że ten wątek dotyczy konkretnych skryptów i problemów z nimi związanych, a nie każdych skryptów dla arkadii.
Do tego jest inny wątek Hacki życiowe do Mudleta, a różnica jest taka, że robi się burdel i utrudnia komuś
odszukania informacji dotyczącej skryptów Adremena.
Awatar użytkownika
Adair
Posty: 86
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adair »

Nie oznacza mi wszystkich parowań i uników. W pliku konfiguracyjnym, w konfiguracji gagów wszystko mam na 2, a mimo to przed niektórymi parowaniami, unikami i uderzeniami w zbroje oznaczenie się nie pojawia. Jest to też o tyle irytujące, że kiedy 4 opcje uników/parowań przestawię na 1 także ich nie usuwa.

Kod: Zaznacz cały

Niewysoki wsciekly bobolak trafia XXX stalowa wyszczerbiona siekiera w lewe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez srebrzysty lewy naramiennik.

Niski grozny gnom wykonuje zamach duzym gnomim mlotem mierzac w XXX, lecz ta paruje go posrebrzanym dlugim mieczem.
Sprawdziłem, że pattern do tej linijki jest, ale jej nie łapie. Mam złe kolory ustawione na Arce? Zawijanie linii? Coś wyłączyłem?

Pytanie dodatkowe - czy da się zawinąć tekst w okienku kondycji?
Czy sam muszę sobie zrobić otwieranie/zamykanie sakiewki przy braniu monet, czy da się to gdzieś ustawić?
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

Ad: sakiewka. Musisz dopisać sam.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

Czy ktos zaobserwowal jeszcze dziwne czasem opoznienia odswiezania okna kondycji?
Prav
Posty: 75
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Prav »

Ja nic takiego nie zauważyłem.
Przesiadłem się za to ostatnio na wersję 3.7 i mocno irytujące są komunikaty o zgubieniu mappera przy podążaniu za drużyną.
Rozumiem, że w niektórych miejscach jest to nieuniknione (jak nie widać kierunków), ale komunikat spamuje też przykładowo w miastach.

Mam wielką prośbę o małą poprawkę: jak jest GMCP, to niech ma ono priorytet nad /lok_team_follow.

Przy okazji, gdzie zapisują się kierunki /lok_team_follow? Są zaszyte w pliku mapy, czy w jakieś bazie danych?
ODPOWIEDZ