Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Drubin
Posty: 63
Rejestracja: 06 lip 2015 22:14

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Drubin »

Moja stara mapa nadpisala sie nowa po aktualizacji. No ok, shit happens. Ale dzis rano odpalam klienta znow i mam dokladnie te sama sytuacje. To wina nowego Mudleta/skryptow/konfigu?
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Drubin pisze:Moja stara mapa nadpisala sie nowa po aktualizacji. No ok, shit happens. Ale dzis rano odpalam klienta znow i mam dokladnie te sama sytuacje. To wina nowego Mudleta/skryptow/konfigu?
Po każdej zmianie mapy należy wykonać '/zapisz_mape', żeby się zapisała. W przeciwnym razie, nie ma żadnej gwarancji, że zmiany się zapiszą. Od tej wersji, przy każdym otwieraniu Mudleta i skryptów, jest ładowana mapa z katalogu profilu: map_master3.dat.

Możesz bardzo łatwo odzyskać poprzednią mapę. Wystarczy, że wejdziesz do folderu map/ w folderze profilu, jest tam sporo plików *.dat. Każdy plik to plik mapy zrobiony po każdorazowym zamknięciu Mudleta. Teraz, wystarczy, że weźmiesz jakiś plik stamtąd sprzed momentu, którym zauważyłeś zmianę, skopiujesz go katalog wyżej (do katalogu profilu). Stary map_master3.dat usuń, a nazwę tego skopiowanego pliku z folderu map/ zmień na map_master3.dat. Po włączeniu Mudleta, to właśnie ta mapa zostanie załadowana.
Vadi
Posty: 26
Rejestracja: 03 kwie 2017 21:18

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Vadi »

You can also load the map from settings:

Obrazek

Delete maps & profile backups older than 7 days (+1 for each month): delete old profiles 7
Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Jorhn »

Adremenie - tak z ciekawości dwa pytania:

1. Kiedy planujesz wypuszczenie nowej mapy (chodzi mi o to, czy uzupełniać starą o wpisy kto, co, gdzie robi/sprzedaje już teraz, czy poczekać jeszcze trochę - jeśli "za chwilę" ma się pojawić nowsza wersja, oraz mapowanie pewnych rzeczy, których nie ma na mapie od Ciebie).
2. Czy po zmianach w mudlecie 3.2 jest szansa na powrót tematu odrębnego okienka rozmów - z tego, co pamiętam, to poprzednio było to problematyczne od strony samego mudleta.

Dzięki za pracę, jaką przez cały ten czas wkładasz w rozwijanie tego projektu :)
Ceterum censeo OK delendam esse.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Jorhn pisze:Adremenie - tak z ciekawości dwa pytania:

1. Kiedy planujesz wypuszczenie nowej mapy (chodzi mi o to, czy uzupełniać starą o wpisy kto, co, gdzie robi/sprzedaje już teraz, czy poczekać jeszcze trochę - jeśli "za chwilę" ma się pojawić nowsza wersja, oraz mapowanie pewnych rzeczy, których nie ma na mapie od Ciebie).
2. Czy po zmianach w mudlecie 3.2 jest szansa na powrót tematu odrębnego okienka rozmów - z tego, co pamiętam, to poprzednio było to problematyczne od strony samego mudleta.

Dzięki za pracę, jaką przez cały ten czas wkładasz w rozwijanie tego projektu :)
1. Zdecydowanie poczekać, bo odświeżona mapa startowa pojawi się już niebawem.
2. Tak, okno rozmów jest planowane w niedalekiej przyszłości (podejrzewam, ze jeden-dwa miesiące).
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Nie radzę instalować Mudleta 3.3, który został dzisiaj wypuszczony. Jakimś cudem kasuje większość aliasów. Problem został im zgłoszony. Skrypty są oficjalnie pod wersję 3.2 na dzień dzisiejszy.
Prav
Posty: 75
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Prav »

Przesiadłem się właśnie na mudleta 3.2 i zainstalowałem skrypty 3.5b.
Czy da się w tej wersji zmienić rozmiar czcionki w oknie z paskami życia.
Modyfikuję w pliku imie parametr: scripts.ui.states_font_size = 15, ale po zaladowaniu profilu (/laduj imie) i /ui_restart wielkość czcionki się nie zmienia. Coś robię nie tak?

Super że będzie okno wyświetlające same rozmowy. Czekam z niecierpliwością. :)
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Prav pisze:Przesiadłem się właśnie na mudleta 3.2 i zainstalowałem skrypty 3.5b.
Czy da się w tej wersji zmienić rozmiar czcionki w oknie z paskami życia.
Modyfikuję w pliku imie parametr: scripts.ui.states_font_size = 15, ale po zaladowaniu profilu (/laduj imie) i /ui_restart wielkość czcionki się nie zmienia. Coś robię nie tak?

Super że będzie okno wyświetlające same rozmowy. Czekam z niecierpliwością. :)
Zgłosiłem im to, powinni niebawem dodać, wtedy będzie taka możliwość.
Saul
Posty: 13
Rejestracja: 31 maja 2010 13:45

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Saul »

Dobry,

Takie tyci pytanko :). Czy jakaś aktualizacja w najbliższym czasie się pojawi? :)

Pozdrawiam
Saul
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

To takie okolo skryptowe pytanie. Bo nie tyczy sie skryptow adremena.

Czy dzialaja wam dzwieki? Bo mi nawet jak ze sciezki wywoluje to nie chce.
Mudlet 3.4 Ubuntu 17.04 Skrypty ver 3.5b
Tęczowe serce... :oops:
ODPOWIEDZ