Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Hmm jedyne co robię to grzecznie wklepuje komendę na arce /aktualizuj skrypty ( czy jakos tak to szło ).
A po wpisaniu komendy /abeep 2 mam
(skrypty): Ok, beepuje wszystkich
także wychodzi, że mam to co mam mieć.
Będe w domu to wklepie te komendy i zobaczymy co wyjdzie.
Zastanawiam sie tylko czy je wklepać na arce czy gdzies w mudlecie ?
PS
Jak widze jesteś z Poznania, może po prostu umówimy sie na piwo i będzie szybciej
A po wpisaniu komendy /abeep 2 mam
(skrypty): Ok, beepuje wszystkich
także wychodzi, że mam to co mam mieć.
Będe w domu to wklepie te komendy i zobaczymy co wyjdzie.
Zastanawiam sie tylko czy je wklepać na arce czy gdzies w mudlecie ?
PS
Jak widze jesteś z Poznania, może po prostu umówimy sie na piwo i będzie szybciej
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Musisz wgrać plik dźwiękowy z paczki skryptów do odpowiedniego katalogu na dysku - jeśli to Windows, to jakieś C:\Users\<Twój user>\.config\mudlet\profiles\<nazwa profilu>\sounds.
Jutro, jak co środę, jestem na piwie z fantastami w AdT na Ratajczaka, możesz wpadać. Będę od 21:00 jakoś, każdy Ci tam mnie wskaże.
Jutro, jak co środę, jestem na piwie z fantastami w AdT na Ratajczaka, możesz wpadać. Będę od 21:00 jakoś, każdy Ci tam mnie wskaże.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Jeden zakrzyknie Marco, drugi Polo i dwa glosy radiowe sie odnajda
A tak na powaznie, to znajac Kresa to 4 liter nie ruszy.
A tak na powaznie, to znajac Kresa to 4 liter nie ruszy.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Oj od razu dupy nie ruszy
Rozpoznanie zostało zrobione, temat będzie przeanalizowany, następnie wezmę Ciebie Crys np w przyszłym tygodniu i wpadniemy
rodzinnie na małe piwo. Jak nikt nie będzie chciał z nami gadać to sobie sami pogadamy
Pozdrawiam
PS
Werbat - dzieki za podpowiedź będę działał jak wróce do domu
Rozpoznanie zostało zrobione, temat będzie przeanalizowany, następnie wezmę Ciebie Crys np w przyszłym tygodniu i wpadniemy
rodzinnie na małe piwo. Jak nikt nie będzie chciał z nami gadać to sobie sami pogadamy
Pozdrawiam
PS
Werbat - dzieki za podpowiedź będę działał jak wróce do domu
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Sprawdziłem
mam beepy i jak na nie kliknę z pozycji w katalogu to je słyszę ale na arce nie czyli gdzieś nie ma korelacji pomiędzy atakuje a odpaleniem beepa.
Dobra będzie nowa aktualizacje to może zadziała
Pozdrawiam
mam beepy i jak na nie kliknę z pozycji w katalogu to je słyszę ale na arce nie czyli gdzieś nie ma korelacji pomiędzy atakuje a odpaleniem beepa.
Dobra będzie nowa aktualizacje to może zadziała
Pozdrawiam
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Dostaję wiele zaproszeń na piwo czy wódkę lub chęci zadotowania. Jako, że alkoholu praktycznie w ogóle nie piję, a w Polsce bywam rzadko to możliwości za bardzo nie ma. Ale zawsze chętnie kupię sobie dobrą kawę albo dorzucę kilka dolanów do kolejnego zestawu Lego Technic.
Paypal: dzordzyk@gmail.com
Wersja 2.18
Nowe lokalizowanie przy statkach/promach/dylizansach/wozach
Od teraz działa na zasadzie tego, co dany kapitan/woźnica krzyczy. Poprzedni system był czasami zawodny z powodu mniejszych lub większych lagów. Niektórych promów może brakować, proszę wtedy o logi: co dany kapitan krzyczy i jaki to prom.
Kompas zastąpione konfigurowalnymi komendami wykonywanymi przed lub po ruchu
Wycinek z '/mapper':
Można też sobie w mapperze zdefiniować, aby któraś z lokacji od zawsze ustawiała konkretne komendy przed lub po i na innej to resetowała:
Jeśli zatem chce się użyć kompasu tak jak do tej pory, trzeba zrobić: '/pre_walk sprawdz kierunki'.
Można sobie zrobić łatwy alias na kompas.
pattern: ^kompas\+$
w źródłe (to duże białe pole): expandAlias("/pre_walk sprawdz kierunki", false)
Analogicznie do przestania używania kompasu:
pattern: ^kompas-$
w źródle: expandAlias("/pwalk-", false)
Inne poprawki/dodatki:
- poprawki w /sprzet
- dodane spece partyzanta z 1 osoby
- poprawki w ukrywaniu itp (licznik konczy sie na 15 sekundach)
i sporo innych
Jeśli któraś z poprawek, którą dostałem tutaj, w prywatnej wiadomości na ircu bądź w mailu nie jest dodana to proszę o ponowne powiadomienie.
W razie problemów pytań proszę o kontakt.
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 2.18
Paypal: dzordzyk@gmail.com
Wersja 2.18
Nowe lokalizowanie przy statkach/promach/dylizansach/wozach
Od teraz działa na zasadzie tego, co dany kapitan/woźnica krzyczy. Poprzedni system był czasami zawodny z powodu mniejszych lub większych lagów. Niektórych promów może brakować, proszę wtedy o logi: co dany kapitan krzyczy i jaki to prom.
Kompas zastąpione konfigurowalnymi komendami wykonywanymi przed lub po ruchu
Wycinek z '/mapper':
Kod: Zaznacz cały
| ----------------------- |
| BINDY PO/PRZED |
| /pre_walk [komendy_oddzielone_#] - przed kazdym ruchem wykona |
| te komendy. Musza byc oddzielone '#' (np: /pre_walk sprawdz kierunki#zerknij) |
| /post_walk [komendy_oddzielone_#] - po kazdym ruchu wykona |
| te komendy. |
| /pwalk- - resetuje pre i post komendy. |
Kod: Zaznacz cały
| /pre_walk! [komendy_oddzielone_#] - od tej lokacji zacznie wykonywac te |
| komendy przed kolejnym ruchem |
| /post_walk! [komendy_oddzielone_#] - od tej lokacji zacznie wykonywac te |
| komendy po kolejnym ruchu |
| /pwalk!- [komendy_oddzielone_#] - Na tej lokacji komendy pre i post zostana |
| skasowane. |
| /pwalk!!- [komendy_oddzielone_#] - Usunie wszystkie przypisania pre/post/reset |
| w tej lokacji. |
Można sobie zrobić łatwy alias na kompas.
pattern: ^kompas\+$
w źródłe (to duże białe pole): expandAlias("/pre_walk sprawdz kierunki", false)
Analogicznie do przestania używania kompasu:
pattern: ^kompas-$
w źródle: expandAlias("/pwalk-", false)
Inne poprawki/dodatki:
- poprawki w /sprzet
- dodane spece partyzanta z 1 osoby
- poprawki w ukrywaniu itp (licznik konczy sie na 15 sekundach)
i sporo innych
Jeśli któraś z poprawek, którą dostałem tutaj, w prywatnej wiadomości na ircu bądź w mailu nie jest dodana to proszę o ponowne powiadomienie.
W razie problemów pytań proszę o kontakt.
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 2.18
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Hej!
W momencie gdy w pliku konfiguracyjnym jest tak jak w poprzedniej wersji czyli misc.attack_beep = 2 - wtedy plik 'imie' sie laduje, ale dzwiek oczywiscie nie dziala. Gdy zmienialem to na misc.attack_beep.mode wtedy nie moge zaladowac pliku imie. Teraz po poprawce podobnie.
Jakies pomysly?
W momencie gdy w pliku konfiguracyjnym jest tak jak w poprzedniej wersji czyli misc.attack_beep = 2 - wtedy plik 'imie' sie laduje, ale dzwiek oczywiscie nie dziala. Gdy zmienialem to na misc.attack_beep.mode wtedy nie moge zaladowac pliku imie. Teraz po poprawce podobnie.
Jakies pomysly?
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Ja mam z .mode i działa. Jesteś pewien, że nigdzie indziej nie zrobiłeś błędu?
Odpal debug, zrób /laduj i pokaż, co wypluło.
Odpal debug, zrób /laduj i pokaż, co wypluło.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Dzięki Werbat, ogarnięte
Pozdro
Pozdro
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Chciałem tylko powiedzieć, ze dzięki Waszej pomocy w końcu udało mi się temat ogarnąć Beep działa
Także dziękuje za pomoc wszystkim i pozdrawiam
Creslin
Także dziękuje za pomoc wszystkim i pozdrawiam
Creslin