Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag » 01 paź 2016 11:32

Jorgot idz zbanuj wizow za czitowanie :lol:

Co za gosc.

Awatar użytkownika
Sadriviel
Posty: 79
Rejestracja: 23 mar 2016 07:37

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Sadriviel » 01 paź 2016 11:37

Ale wiecie, że żeby narysować mapę w jakimkolwiek programie też trzeba nad tym posiedzieć? Nad "automatem" do rysowania również, bo samemu trzeba go oskryptować?

Poza tym - Mudlet i skrypty o których mówicie są dostępne. Nic tylko korzystać.

Wykorzystanie rozkazów jest wewnątrz-Arkowe, nie każdy rozkaz jest przez postać wykonywany, bo ich posłuch zależy od umiejętności.

A wszelkie autowspierania, autoataki i autopogonie są zakazane w regulaminie.

Czy ja się dałem ztrollować? :O
Cierpliwość i spokój nie są moimi cnotami.

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag » 01 paź 2016 11:38

Sad nie ? Bo nie napisales wiecej od nich:D


To gra dla koderow chlopcy;) na kartce to rysowalo sie mapy na poczatkach 2000 roku swiat poszedl do przodu arka tez.

Ale to nie jest temat to wylewania waszych zali.

Awatar użytkownika
Ald
Posty: 160
Rejestracja: 19 sty 2016 21:39
Lokalizacja: Moravskoslezský kraj

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Ald » 01 paź 2016 12:38

Nie do końca rozumiem o co ten ból rzyci.

Skrypty z mudleta są udostępnione powszechnie i darmowo, nie łamią też żadnego z postanowień regulaminu gry.

Trzeba włożyć wysiłek by się nauczyć ich używać, czy choćby zainstalować, jak było w moim przypadku. Mapy wciąż kreślę "w głowie", tak jak było zawsze, bo zwyczajnie nie umiem rysować ich w Mudlecie. Nie przyszło mi do głowy, żeby mieć pretensje o to, że ktoś używa programów sprawniej ode mnie, próbuje się postawić w sytuacji tych trolli narzekających, acz nie do końca potrafię.


Gdy dla kogoś powyższe stanowi jednak problem nie do przejścia, może używać najprostszego klienta jaki istnieje (klient www "niestety" już ma dużo udogodnień), klepać komendy z łapy, a rozkazy wyłączyć w opcjach. Drugim wyjściem jest przyczepić się do topiku na forum i wylać swoją frustrację. Mimo wszystko żywię nadzieję, że większość niezadowolonych wybierze jednak tę pierwszą możliwość :mrgreen:
Dobranoc - powiedział diabeł.

Awatar użytkownika
Vicentil
Posty: 89
Rejestracja: 22 sty 2016 14:55

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Vicentil » 01 paź 2016 12:44

Nie zaśmiecajmy tematu o skryptach do Mudleta tego typu dyskusją. Sugeruję założyć nowy.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 704
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Tercoral » 02 paź 2016 07:42

Przewinal mi sie post.
Macie screena ? :P
Najlpepiej z powlaczanym i powylaczanym gui, bo mnie interesuje tylko okno kondycji.
Tęczowe serce... :oops:


Awatar użytkownika
Artak
Posty: 246
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Artak » 13 paź 2016 18:10

@Tercoracal mój wygląda tak:
https://zapodaj.net/df7e0fa54ee7b.png.html
Ale ja sobie troszkę pozmieniałem wygląd :)

Sephir
Posty: 5
Rejestracja: 08 sie 2016 09:03

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Sephir » 13 paź 2016 19:05

Dałoby radę gdzieś przy którejś aktualizacji zrobić jakieś strzałki pokazujące, w którą stronę uciekł cel? Albo czy ktoś byłby uprzejmy wyjaśnić laikowi jak może zrobić to sam?

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag » 13 paź 2016 19:30

Sephir jest w planach dodanie tego.

ODPOWIEDZ