Tak. Skrypty działają prawidłowo z wersją 2.1.Amirez pisze:Niestety nie dziala mi beep.
Mozliwe ze jest to wina mudleta 3.0?
Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Betra er einn að vera, en illan stallbróður hafa.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Uzywam starszej wersji skryptow (1.11) i Mudleta 3.0 (nie wroce do 2.1, ze wzgledu na brak wsparcia dla retiny itp.). Czy przy nowych skryptach sa jakies duze problemy? W przypadku obecnie uzywanej przeze mnie wersji nie widze zadnych, poza mapperem, ktory nieustannie sie gubi podczas kreslenia (wiec kresle Mudletem 2.1).
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
@Amirez
Z tego co czytalem, w Mudlecie 3.0 na Windows beep nie dziala, dlatego na Windowsie gram na 2.1. Na Macu 3.0 beep chodzi bezproblemowo.
Z tego co czytalem, w Mudlecie 3.0 na Windows beep nie dziala, dlatego na Windowsie gram na 2.1. Na Macu 3.0 beep chodzi bezproblemowo.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
A nie mozesz po prostu ustawic sobie dzwieku na taki event? Korzystam z kilkudziesieciu triggerow dzwiekowych (glownie dla klimatu) i wole uniknac beepow
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Adremenie,Adremen pisze:Ale mam nadzieję, że wiesz, ze wystarczy zrobić swoje keye, przekopiować source tych z paczki i wtedy na zawsze będziesz miał je pod altem.Balkrag pisze:Ja co aktualizacje przerabiam keye z powrotem na alt:) i jakos leci
Co więcej, można zrobić tak dla wszystkich keybindów, bo one się przeważnie nie zmieniają.
Czy moglbys rozwinac te mysl?
Mam na myśli jakiś sposob, żeby mieć nieco spersonalizowaną wersję Twoich cudownych skryptów, które by się nie nadpisywały przy każdej aktualizacji. Jak np. własne kolory, czy indywidualne zmianki.
Na wszelki wypadek, poproszę łopatologicznie
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
W ustawienia-skrypty masz całą gamę ustawień, zajrzyj tam. Kolorki i inne pizdryki.Reinhardt pisze: Adremenie,
Czy moglbys rozwinac te mysl?
Mam na myśli jakiś sposob, żeby mieć nieco spersonalizowaną wersję Twoich cudownych skryptów, które by się nie nadpisywały przy każdej aktualizacji. Jak np. własne kolory, czy indywidualne zmianki.
Na wszelki wypadek, poproszę łopatologicznie
Co do keybindów. Załóżmy, że chcesz mieć alt+1 zabicie celu ataku zamiast ctrl+1. Robisz wtedy:
1. Otwórz keybind (górne menu)
2. Stwórz keybind (klik na New Item)
3. Zrób sobie jakąkolwiek kombinację chcesz pod 'Key Binding'
4. Przekopiuj wszystko z tego ctrl+1 keybinda z paczki (zarówno 'Command' jak i to źródło poniżej) do Twojego Keybinda. W przypadku ctrl+1 jest to źródło:
Kod: Zaznacz cały
-- atakowanie celu ataku
send("zabij cel ataku")
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Uwaga odnośnie ziółek. Nie rozpoznajesz ususzonego przelota:
Kod: Zaznacz cały
["kremowy owlosiony ususzony kwiat"] = "przelot", ["kremowych owlosionych ususzonych kwiatow"] = "przelot", ["kremowe owlosione ususzone kwiaty"] = "przelot",
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Dziwny bug na lampie mi wyskoczyl
jak odpalilem z paska skrypt i nie mialem butelki oleju.
Jakby skrypt sie zwiesil i mi smapowal nieprzerwanie odpalanie sie lampy i ze lampa jest wyczerpana i nie moze dopelnic.
caly dokument txt mi zawalil tym spamem na logu.
Restart anulowal akcje, ale ponowne odpalenie lampy wyczerpanej i bez butelki oleju robi to samo.
jak mam butelke oleju dziala ok.
jak odpalilem z paska skrypt i nie mialem butelki oleju.
Jakby skrypt sie zwiesil i mi smapowal nieprzerwanie odpalanie sie lampy i ze lampa jest wyczerpana i nie moze dopelnic.
caly dokument txt mi zawalil tym spamem na logu.
Restart anulowal akcje, ale ponowne odpalenie lampy wyczerpanej i bez butelki oleju robi to samo.
jak mam butelke oleju dziala ok.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Wersja 2.4a
W wersji 2.4a:
1. '/napraw' i siadanie w knajpach
Od teraz u kowala można używać '/napraw'. Skrypt zaczyna od aliasa 'wem' (czyli trzeba mieć ustawiony pojemnik na monety), następnie ostrzy wszystkie bronie i naprawia zbroje. Po oddaniu przez kowala binduje ']' aby kontynuować naprawę. Jeśli jest koniec (wszystko naprawione lub nienadające się do naprawy), pod ']' bindowane jest dobywanie, zakładanie i 'wlm'.
W dodatku można w knajpie użyć: 'usiadz' i podbindowany zostanie ']' z możliwym siadaniem.
2. przybywaja/podazaja z licznikiem osób + delikatny kolor
Wygląda to tak. Po lewej stronie pojawia się informacja ile osób przybyło/wyszło z nami z lokacji
3. Przekształcanie zwykłych kierunków -> specjalne niezależnie od odległości lokacji.
Do tego czasu było tak, że chcąc iść do lokacji 'karczma' używając 'nw', lokacja z wyjściem 'karczma' musiała znajdować się na 'nw' od aktualnej dokładnie w odległości 2 jednostek. Ten limit jest zlikwidowany i mapowanie zwykłych na specjalne działa teraz dla każdych odległości. Oczywiście, mając lokację z wyjściem na 'nw' oraz lokację 'karczma' również na ulokowaną na 'nw' (tylko np dalej) nie zadziała. Priorytet mają zawsze standardowe kierunki.
4. drobne poprawki/dodatki
- lampa poprawiona (w razie problemów proszę o info)
- bindowanie odkładania pekniętych broni/zniszczonych zbroi
- blokowanie innych osób wyróżnione
- drobne zmiany w oznaczaniu wrogów (kolorowane całe na czerwono + dodana informacja o imieniu i gildii)
- jakieś inne drobne kolorki
Aktualizacja: Dla ludzi posiadających wersję >=2.0, wystarczy '/aktualizuj_skrypty'
Dla ludzi <2.0, tutaj jest pelna paczka: klik
W wersji 2.4a:
1. '/napraw' i siadanie w knajpach
Od teraz u kowala można używać '/napraw'. Skrypt zaczyna od aliasa 'wem' (czyli trzeba mieć ustawiony pojemnik na monety), następnie ostrzy wszystkie bronie i naprawia zbroje. Po oddaniu przez kowala binduje ']' aby kontynuować naprawę. Jeśli jest koniec (wszystko naprawione lub nienadające się do naprawy), pod ']' bindowane jest dobywanie, zakładanie i 'wlm'.
W dodatku można w knajpie użyć: 'usiadz' i podbindowany zostanie ']' z możliwym siadaniem.
2. przybywaja/podazaja z licznikiem osób + delikatny kolor
Wygląda to tak. Po lewej stronie pojawia się informacja ile osób przybyło/wyszło z nami z lokacji
3. Przekształcanie zwykłych kierunków -> specjalne niezależnie od odległości lokacji.
Do tego czasu było tak, że chcąc iść do lokacji 'karczma' używając 'nw', lokacja z wyjściem 'karczma' musiała znajdować się na 'nw' od aktualnej dokładnie w odległości 2 jednostek. Ten limit jest zlikwidowany i mapowanie zwykłych na specjalne działa teraz dla każdych odległości. Oczywiście, mając lokację z wyjściem na 'nw' oraz lokację 'karczma' również na ulokowaną na 'nw' (tylko np dalej) nie zadziała. Priorytet mają zawsze standardowe kierunki.
4. drobne poprawki/dodatki
- lampa poprawiona (w razie problemów proszę o info)
- bindowanie odkładania pekniętych broni/zniszczonych zbroi
- blokowanie innych osób wyróżnione
- drobne zmiany w oznaczaniu wrogów (kolorowane całe na czerwono + dodana informacja o imieniu i gildii)
- jakieś inne drobne kolorki
Aktualizacja: Dla ludzi posiadających wersję >=2.0, wystarczy '/aktualizuj_skrypty'
Dla ludzi <2.0, tutaj jest pelna paczka: klik
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Przy duzym stole siedza rudobrody nachlany krasnolud i rumiany podchmielony krasnolud.
Rumiany barylkowaty krasnolud.
> usiadz
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
> usiadz Przy duzym stole
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
> usiadz Przy duzym stole
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
>
Bind uzywa duzych liter i dlatego nie dziala.
Rumiany barylkowaty krasnolud.
> usiadz
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
> usiadz Przy duzym stole
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
> usiadz Przy duzym stole
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
>
Bind uzywa duzych liter i dlatego nie dziala.