Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Eldur
Posty: 36
Rejestracja: 29 mar 2016 10:40
Lokalizacja: Höfuðborgarsvæðið

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Eldur »

Amirez pisze:Niestety nie dziala mi beep.
Mozliwe ze jest to wina mudleta 3.0?
Tak. Skrypty działają prawidłowo z wersją 2.1.
Betra er einn að vera, en illan stallbróður hafa.
Awatar użytkownika
Vicentil
Posty: 89
Rejestracja: 22 sty 2016 14:55

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Vicentil »

Uzywam starszej wersji skryptow (1.11) i Mudleta 3.0 (nie wroce do 2.1, ze wzgledu na brak wsparcia dla retiny itp.). Czy przy nowych skryptach sa jakies duze problemy? W przypadku obecnie uzywanej przeze mnie wersji nie widze zadnych, poza mapperem, ktory nieustannie sie gubi podczas kreslenia (wiec kresle Mudletem 2.1).
Reinhardt
Posty: 4
Rejestracja: 01 sie 2016 19:23
Lokalizacja: 3miasto

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Reinhardt »

@Amirez

Z tego co czytalem, w Mudlecie 3.0 na Windows beep nie dziala, dlatego na Windowsie gram na 2.1. Na Macu 3.0 beep chodzi bezproblemowo.
Awatar użytkownika
Vicentil
Posty: 89
Rejestracja: 22 sty 2016 14:55

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Vicentil »

A nie mozesz po prostu ustawic sobie dzwieku na taki event? Korzystam z kilkudziesieciu triggerow dzwiekowych (glownie dla klimatu) i wole uniknac beepow ;)
Reinhardt
Posty: 4
Rejestracja: 01 sie 2016 19:23
Lokalizacja: 3miasto

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Reinhardt »

Adremen pisze:
Balkrag pisze:Ja co aktualizacje przerabiam keye z powrotem na alt:) i jakos leci
Ale mam nadzieję, że wiesz, ze wystarczy zrobić swoje keye, przekopiować source tych z paczki i wtedy na zawsze będziesz miał je pod altem.
Co więcej, można zrobić tak dla wszystkich keybindów, bo one się przeważnie nie zmieniają.
Adremenie,

Czy moglbys rozwinac te mysl?

Mam na myśli jakiś sposob, żeby mieć nieco spersonalizowaną wersję Twoich cudownych skryptów, które by się nie nadpisywały przy każdej aktualizacji. Jak np. własne kolory, czy indywidualne zmianki.

Na wszelki wypadek, poproszę łopatologicznie ;)
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Reinhardt pisze: Adremenie,

Czy moglbys rozwinac te mysl?

Mam na myśli jakiś sposob, żeby mieć nieco spersonalizowaną wersję Twoich cudownych skryptów, które by się nie nadpisywały przy każdej aktualizacji. Jak np. własne kolory, czy indywidualne zmianki.

Na wszelki wypadek, poproszę łopatologicznie ;)
W ustawienia-skrypty masz całą gamę ustawień, zajrzyj tam. Kolorki i inne pizdryki.

Co do keybindów. Załóżmy, że chcesz mieć alt+1 zabicie celu ataku zamiast ctrl+1. Robisz wtedy:

1. Otwórz keybind (górne menu)
2. Stwórz keybind (klik na New Item)
3. Zrób sobie jakąkolwiek kombinację chcesz pod 'Key Binding'
4. Przekopiuj wszystko z tego ctrl+1 keybinda z paczki (zarówno 'Command' jak i to źródło poniżej) do Twojego Keybinda. W przypadku ctrl+1 jest to źródło:

Kod: Zaznacz cały

-- atakowanie celu ataku
send("zabij cel ataku")
takie też musi się znaleźć w Twoim nowym bindzie. Pamiętaj, żeby ten nowy Keybind był poza katalogiem 'skrypty_master'. Wtedy, przy aktualizacji skryptów nie zostanie on usunięty. Możesz sobie tak zrobić ze wszystkimi keybindami w zasadzie, bo nie zmieniają się one praktycznie w ogóle.
Awatar użytkownika
Artak
Posty: 247
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Artak »

Uwaga odnośnie ziółek. Nie rozpoznajesz ususzonego przelota:

Kod: Zaznacz cały

["kremowy owlosiony ususzony kwiat"] = "przelot", ["kremowych owlosionych ususzonych kwiatow"] = "przelot", ["kremowe owlosione ususzone kwiaty"] = "przelot",
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Dziwny bug na lampie mi wyskoczyl

jak odpalilem z paska skrypt i nie mialem butelki oleju.

Jakby skrypt sie zwiesil i mi smapowal nieprzerwanie odpalanie sie lampy i ze lampa jest wyczerpana i nie moze dopelnic.

caly dokument txt mi zawalil tym spamem na logu.

Restart anulowal akcje, ale ponowne odpalenie lampy wyczerpanej i bez butelki oleju robi to samo.

jak mam butelke oleju dziala ok.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Wersja 2.4a

W wersji 2.4a:

1. '/napraw' i siadanie w knajpach

Od teraz u kowala można używać '/napraw'. Skrypt zaczyna od aliasa 'wem' (czyli trzeba mieć ustawiony pojemnik na monety), następnie ostrzy wszystkie bronie i naprawia zbroje. Po oddaniu przez kowala binduje ']' aby kontynuować naprawę. Jeśli jest koniec (wszystko naprawione lub nienadające się do naprawy), pod ']' bindowane jest dobywanie, zakładanie i 'wlm'.
W dodatku można w knajpie użyć: 'usiadz' i podbindowany zostanie ']' z możliwym siadaniem.

2. przybywaja/podazaja z licznikiem osób + delikatny kolor

Wygląda to tak. Po lewej stronie pojawia się informacja ile osób przybyło/wyszło z nami z lokacji

3. Przekształcanie zwykłych kierunków -> specjalne niezależnie od odległości lokacji.

Do tego czasu było tak, że chcąc iść do lokacji 'karczma' używając 'nw', lokacja z wyjściem 'karczma' musiała znajdować się na 'nw' od aktualnej dokładnie w odległości 2 jednostek. Ten limit jest zlikwidowany i mapowanie zwykłych na specjalne działa teraz dla każdych odległości. Oczywiście, mając lokację z wyjściem na 'nw' oraz lokację 'karczma' również na ulokowaną na 'nw' (tylko np dalej) nie zadziała. Priorytet mają zawsze standardowe kierunki.

4. drobne poprawki/dodatki

- lampa poprawiona (w razie problemów proszę o info)
- bindowanie odkładania pekniętych broni/zniszczonych zbroi
- blokowanie innych osób wyróżnione
- drobne zmiany w oznaczaniu wrogów (kolorowane całe na czerwono + dodana informacja o imieniu i gildii)
- jakieś inne drobne kolorki

Aktualizacja: Dla ludzi posiadających wersję >=2.0, wystarczy '/aktualizuj_skrypty'
Dla ludzi <2.0, tutaj jest pelna paczka: klik
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Przy duzym stole siedza rudobrody nachlany krasnolud i rumiany podchmielony krasnolud.
Rumiany barylkowaty krasnolud.
> usiadz
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
> usiadz Przy duzym stole
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
> usiadz Przy duzym stole
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
>


Bind uzywa duzych liter i dlatego nie dziala.
ODPOWIEDZ