Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Benantar
Posty: 46
Rejestracja: 12 kwie 2009 00:36
Lokalizacja: Campogrotta

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Benantar »

Balkrag pisze: 2. Przydaloby sie wyroznic jak kogos ogladasz/*oceniasz
"Ma/Masz na sobie kirys /napier i tak dalej
Zrob sobie prosty trigger na kolorowanie i po sprawie. Ja mam wyróżnione tylko pierwsze wyrazy w linii.

Kod: Zaznacz cały

(Ma(sz| on| ona|) na sobie) 

Kod: Zaznacz cały

selectString(matches[2], 1)
fg("green")
resetFormat()
9. Dodalbym jeszcze jedna opcje do paska mianowicie
Puszczanie zaslon po zaslonieciu z opcja On/Off.
Wiadomo automat jest zabroniony ale mozna by go podpisac pod jakis przycick
Skoro wiadomo, że automaty są zabronione i satysfakcjonuje Cię podpisanie tego pod jakiś przycisk,
to zbinduj sobie jakiś klawisz przykładowo Twój ulubiony ALT + q 'przestan zaslaniac'.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Ben nie rozumiesz moge sobie to zrobic, ale Adr sam prosil zamisst dlubac samemu po cichu to zglaszac i bysmy wszyscy ulepszali jeden skrypt glowny swoimi pomyslami.
Awatar użytkownika
Benantar
Posty: 46
Rejestracja: 12 kwie 2009 00:36
Lokalizacja: Campogrotta

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Benantar »

OK rozumiem. Myślałem, że założenie jest inne i autor robi jakby bazę, a każdy sobie kolorki itp. wedle uznania.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
Awatar użytkownika
Artak
Posty: 247
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Artak »

@Adr licznik postępów nie do końca działa :)

Mianowicie:

Kod: Zaznacz cały

> /zabici
+----------- Licznik zabitych ------------+
|                                         |
| JA                                      |
| mezczyzne ...................... 2      |
| szkielet ....................... 29     |
|                                         |
| LACZNIE: ....................... 31     |
|                                         |
|                                         |
| DRUZYNA LACZNIE: ............... 31     |
|                                         |
+-----------------------------------------+

Kod: Zaznacz cały

/postepy
+---------------------- Postepy ---------------------+
|                                                    |
| Aktualny czas   : 12/09 16:43:43                   |
|                                                    |
| nieznaczne      : czas: 25:53    zabici: 5/5       |
| bardzo male     : czas: 55:49    zabici: 5/5       |
| male            : czas: 89:21    zabici: 11/11     |
| nieduze         : czas: 196:06   zabici: 13/13     |
| zadowalajace    : czas: 235:10   zabici: 15/15     |
|                                                    |
+----------------------------------------------------+
Czyli 31 zabitych ale z sumy w postępach (15+13+11+5+5) nijak mi nie wyjdzie 31 xD (chyba, że moja matematyka jest inna niż Twoja xD)
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Werbat »

Balkrag pisze:Ben nie rozumiesz moge sobie to zrobic, ale Adr sam prosil zamisst dlubac samemu po cichu to zglaszac i bysmy wszyscy ulepszali jeden skrypt glowny swoimi pomyslami.
No właśnie odwrotnie - po rozmowach z Adramenem rozumiem to dokładnie tak, jak Benantar: dostajesz silnik skryptów, a wszelkiej maści customowe kolorki, aliasy albo inne takie robisz we własnym zakresie. Bo co, potem będziemy głosować? Ty i kolega chcecie 'atakuje cie!' na żółto, my z Benantarem na różowo (<3) i co wtedy? Kto wygra? Co zostanie zakodowane?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Adr: na priv poszlo cos do pustyni zerrikanskiej.

Werbat, Ben:
No ale kolorki to kazdy ma swoje nie wiem o co kaman?
Tak samo jak mi pasuje Alt zamiast Ctrl to sobie zmienia.

Ogolnie mowilem jak tam widac o wyroznieniu poczatku "Masz na sobie" i tyle nie mowilem jaki kolorem czy cos ani nic nie narzucalem jedynie zasegurowalem ze moze by sie przydalo.
Bo opisy jak ogladasz postacie sa bogate a taki wyroznik od razu kieruje wzrok w odpowiednie miejsce.

A rozmawiamy o reszcie... waznych rzeczy.


Poza tym rozmawiam regularnie z Adrem i mowil ze jest zadowolony i chce taki feedback jaki mu daje.

na koncu on decyduje co koduje a co nie.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Pytanie:

Czy jest jakas mozliwosc w mapperze powiekszenia tych "kulek" co oznaczaja dana lokacje?
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Wersja 2.1a

Od teraz bede tutaj tylko pisał o aktualizacjach kiedy będzie zmieniała się wersja (np. tak jak teraz, z 2.0 na 2.1). Regularnie jednak wprowadzam sporo poprawek i robię aktualizacje na 2.1a, 2.1b, 2.1c. Można sobie raz na dzień/dwa zrobić '/aktualizuj_skrypty'.

Co do 2.1:

1. Przepisany skrypt lampy, bo było parę błędów i był niepotrzebnie pokomplikowany
2. Naprawione postępy, dodane pewne rzeczy w liczniku
3. Dodane spece fanatyka + pełno innych poprawek
4. Nowe sugerowane kolory. Wygląda to teraz tak:

Screenshot

Kolory arkadiowe (są też w paczce w pliku 'sugerowane kolory', trzeba to wysłać do MUDa):

Kod: Zaznacz cały

kolor tekst 248
kolor pozostali 144

kolor cel ataku 218
kolor cel obrony 248
kolor druzyna 189
kolor przeciwnik 218
kolor wrogowie 248
kolor mowa 123
kolor krzyk 123
kolor szept 153
kolor opisy walki 239
kolor krotki opis noca 147
kolor krotki opis dniem 229
kolor opis wyjsc z lokacji 49
kolor emocje do mnie 225

kolor niskie zadane obrazenia 243
kolor srednie zadane obrazenia 243
kolor wysokie zadane obrazenia 243

kolor brak otrzymanych obrazen 243
kolor niskie otrzymane obrazenia 243
kolor srednie otrzymane obrazenia 243
kolor wysokie otrzymane obrazenia 139

kolor niski poziom stanu 208
kolor sredni poziom stanu 11
kolor wysoki poziom stanu 156
Oraz do tego nowe sugerowane kolory w skryptach (są też w pliku ustawienia-skrypty):

Kod: Zaznacz cały

scripts.gag_colors["moje_ciosy"] = "alice_blue"
scripts.gag_colors["moje_spece"] = "green_yellow"

scripts.gag_colors["innych_ciosy"] = "a_grey"
scripts.gag_colors["innych_spece"] = "slate_grey"

scripts.gag_colors["moje_uniki"] = "SteelBlue"
scripts.gag_colors["innych_uniki"] = "dark_slate_grey"

scripts.gag_colors["moje_parowanie"] = "SteelBlue"
scripts.gag_colors["innych_parowanie"] = "dark_slate_gray"

scripts.gag_colors["zaslony_udane"] = "deep_sky_blue"
scripts.gag_colors["zaslony_nieudane"] = "medium_blue    "

scripts.gag_colors["bron"] = "gold"

scripts.gag_colors["npc"] = "floral_white"
Aktualizacja: Dla ludzi posiadających wersję >=2.0, wystarczy '/aktualizuj_skrypty'
Dla ludzi <2.0, tutaj jest pelna paczka: klik
Amirez
Posty: 68
Rejestracja: 25 lut 2011 21:32

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Amirez »

Niestety nie dziala mi beep.
Mozliwe ze jest to wina mudleta 3.0?
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Czy moglbys ADR zrobic beep na to jak kogokolwiek z naszej druzyny czy tez mnie blokuje ktos?
ODPOWIEDZ