Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Corief pisze: O dokładnie o to mi chodziło w moim wcześniejszym poście, mimo, że nie do końca potrafiłem chyba wyrazić myśli ;) Wielkie dzięki.

A teraz mam pytanie, mam nadzieję, że tym razem będzie bardziej zrozumiałe.
Otóż, załóżmy, że binduję na numerycznej klawisz DEL/koma, i tam daję to specjalne przejście. Klawisz na numerycznej działa ale działa też klawisz przecinka w "normalnej" sekcji klawiatury. I teraz jak chce użyć przecinka np. przy mówieniu to nie mogę bo chce mi przechodzić przejściem specjalnym. Czy można ten klawisz DEL podpiąć by jednocześnie nie działał przecinek? Korzystam z mudleta 2.1 na windows 10.
Hmmm, Mudlet ma chyba jakiś problem z DEL - spróbowałem teraz ma macu i nie mogę nawet podbindować DEL, nie łapie mi go nawet jak daję "Grab New Key". END, Page Up itp działają, DEL nie.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Takie spostrzezenie mi sie nasunelo z czasem uzywania paska

Roze dalbym na prawa strone ze specjalami
a reszte dosunalbym do lewej strony.

Wygodniej by sie klikalo specjale nie muszac przypisywac ich pod przyciski.

===
po wklepaniu /zabici

licznik na pasku miniaturyzuje sie.

===
do wyroznienia

ucieka i kierunek ucieczki
tekst Atakuje/Atakujesz takze.
wskazuje cel obrony/ataku/blokowania
XXX przelamuje obrone xxx

I prosilbym o drukowane litery

==
Baza to co omawialismy z wrogami.

===

Czy mam zaczac prace nad mapami?
Czy tez bedziesz dzialac nad tym co wklejalem?

Chodzi o to jak z czasem/silami/checiami stoisz bo sporo pracy przy skryptach teraz:).
Daj znac jak cos:).
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2016 13:04 przez Balkrag, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Artak
Posty: 247
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Artak »

@Adremen zauważyłem kolejną rzecz (którą we wcześniejszej wersji poprawiłem sobie sam, ale w tej już mi się nie chce szukać :D), mianowicie jak się wyloguję i zaloguję ponownie (bez wyłączania mudleta) to nie resetują mi się liczniki zabitych :)
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

amap.locating["name"] = "Adremenie"
amap.locating["loc_id"] = "15967"


w ustawieniach mappera...

Co by tu nie zmienil nie wklepal caly czas lokalizuje mi to co powyzej.
na wejscie mappera

zmiana loc id nic nie daje
tak samo jak zmiana name

=========================
ostepy
+---------------------- Postepy ---------------------+
| |
| Aktualny czas : 09/09 14:56:49 |
| |
| nieznaczne : czas: 47:18 zabici: 18/18 |
| bardzo male : czas: 70:38 zabici: 23/23 |
| male : czas: 105:31 zabici: 33/44 |
| nieduze : czas: 142:15 zabici: 49/62 |
| zadowalajace : czas: 182:36 zabici: 43/79 |
| spore : czas: 215:40 zabici: 55/90 |
| dosc duze : czas: 278:44 zabici: 51/115 |
| znaczne : czas: 359:52 zabici: 70/139 |
| |
+----------------------------------------------------+



Tutaj potrzebna poprawka by czas sie nie kumulowal tylko resetowal do 0 minut co wbity postep. i liczyl od nowa.


-----
Wyslalem na priv wyjscie z banitow Fallow
Awatar użytkownika
Artak
Posty: 247
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Artak »

No i zmiana z alt na ctrl nie jest dobra zmiana :)
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Ja co aktualizacje przerabiam keye z powrotem na alt:) i jakos leci
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Balkrag pisze:Ja co aktualizacje przerabiam keye z powrotem na alt:) i jakos leci
Ale mam nadzieję, że wiesz, ze wystarczy zrobić swoje keye, przekopiować source tych z paczki i wtedy na zawsze będziesz miał je pod altem.
Co więcej, można zrobić tak dla wszystkich keybindów, bo one się przeważnie nie zmieniają.
Awatar użytkownika
Vicentil
Posty: 89
Rejestracja: 22 sty 2016 14:55

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Vicentil »

Nowych skryptow jeszcze nie testowalem, ale wkrotce to zrobie.

Sugestia dotyczaca wyswietlania tego, co na sobie nosimy:

Kod: Zaznacz cały

-------------------------------Zbroja -----------------------------------------
  miejsce	|        nazwa			| stan
--------------------------------------------------------------------------------
   glowa	| brak				|  - 
   dlonie	| blyszczaca zbroja plytowa	| [7/7] [5/5]
   ramiona	| blyszczaca zbroja plytowa	| [7/7] [5/5]
   korpus	| blyszczaca zbroja plytowa	| [7/7] [5/5]
   nogi 	| blyszczaca zbroja plytowa	| [7/7] [5/5]
   stopy	| blyszczaca zbroja plytowa	| [7/7] [5/5]

   twarz	| drewniana maska		|  -
   rece	| rekawice kolcze		|  -
   pas		| czarny okuty pas		|  -
   nogi	| czarne wysokie buty		|  -
   okrycie	| dlugi popielaty plaszcz	|  -
 
Czy daloby sie pod komenda /zbroja lub np. /z wyswietlac sformatowane w podobny sposob jak powyzej (troche rozjechalo mi sie formratowanie, but still) informacje o zbroi?

Zalety:
- przejrzystosc
- mozliwosc szybkiego sprawdzenia stanu zbroi
- upewnienie sie, ze mamy wszystkie elementy zbroi

Druga czesc (po enterze) opcjonalna/na pozniej. Moze daloby sie dodac informacje o takich elementach jak spodnie, koszule, pierscienie itp., ale nie chcialem teraz nazbyt komplikowac (szczegolnie, ze nie wiem, jak dokladnie dziala przydzielanie slotow/ekwipunek od strony kodu Arkadii). Docelowo moznaby zastapic tu ekran "i", np. jeden ze sposobow podejscia do tematu:

Kod: Zaznacz cały

   twarz	| drewniana maska
   rece	| rekawice kolcze
   palce	| zloty pierscien (wskaz.), srebrny pierscien (serd.)
   pas		| czarny okuty pas: zielona skorzana sakiewka, lampa, bialy woreczek, zielony woreczek
   nogi	| czarne wysokie buty
   pochwy  | kunsztowna stalowa pochwa (plecy), wyszukana skorzana pochwa (lewy bok)
   pojemniki | plecak (plecy), torba (prawe ramie)
   okrycie	| dlugi popielaty plaszcz
Nie moge zaproponowac konkretnego rozwiazania, ze wzgledu na brak wiedzy na temat slotow/kodu, ale moze ta sugestia tez pomoze.

Tekst "brak" w przypadku zbroi (pierwsza czesc tabeli) wyswietlany bylby stosownym kolorem (czerwien?)
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2016 06:27 przez Vicentil, łącznie zmieniany 4 razy.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

1.ADR: Rozkazy na pasku nie odswiezaja stanu ciagle jest "OK."

2. Przydaloby sie wyroznic jak kogos ogladasz/*oceniasz
"Ma/Masz na sobie kirys /napier i tak dalej

Tak samo item gildiowy.


3. Zauwazylem ze nie wszystkie zbroje/tarcze/orez zalapuje. I wyswietla chodzi mi o.

Typ zbroi:
Wywazenie
Skutecznosc:

Bede ci wysylac jak wpadna mi w rece:) te co istotniejsze
.

4. Pocialbym tez teksty by mniej zajmowaly np.

[2/6] lekko ranisz >>> xxx orka >> zdobionym dwurecznym mlotem.

[2/6] lekko rani >>> CIEBIE >> zdobionym dwurecznym mlotem.

By miescilo sie w jednej linijcie.

Tak samo spece przydaloby sie pociac.



5. Do /zbieranie przydaloby sie dodac jedna opcje jeszcze.

/zbieranie 8 wez monety z pierwszego ciala, wez monety z drugiego ciala/ trzeciego/czwartego/piatego i tak do osmiu.

Sporo osob zbiera monety z cial po wybiciu lokacji calkowicie masowo podnoszac ze wszystkich lezacych cial.
Napewno przydalaby sie taka opcje dodac.

6. Przydalby sie wirtualny worek z ziolami ktory by zliczal wszystkie ziola z woreczkow i przypisywal je pod keye/bindy badz aliasy

Typu wylapuje/ zlicza /przypisuje wszystkie ziola i przypisuje.

Np
Zdrowie
Dziurawiec (5 sztuk) zjedz "z1"
Xxx kwiat ( 2 sztuki) rozgryz "z2"

Zmeczenie:
Deliona ( 10 sztuk) przezuj "z3"

Trucizna
Ususzony ranog ( 1 sztuka) rozetrzyj "z4'


Odswiezalby sie komenda zliczal i przypisywal np.
"Sprwor"

Obecny skrypt srednio sie sprawdza.


8.

Obecne wyroznienia tekstow trzeba oddzielic pustymi liniami od gory i dolu.
Dac drukowane litery.

I dodac tych co brakuje

Jak ktos rozkazuje mi mam wyroznione ale jak ja rozkazuje juz nie.

Jak ktos mnie blokuje jest ladnie wyroznione jak ktos kogos juz nie.

Jak ktos kogos zaslania z przeciwnikow takze nie jest wyroznione.

Ogolnie cale ciecie tekstu subowanie/gagowanie wymaga uwagi i dopracowania by nabralo przejrzystosci.
Wiem ze to zmudna robota ale niezbedna.
Napewno nie tak przyjemna.

9. Dodalbym jeszcze jedna opcje do paska mianowicie
Puszczanie zaslon po zaslonieciu z opcja On/Off.
Wiadomo automat jest zabroniony ale mozna by go podpisac pod jakis przycick

Tutaj przyklad od razu chcialem zasugerowac jak najwyrazniej wyroznic wazne rzeczy jesli chodzi o bloki zaslony/przelamania/ i tak dalej.

[Zaslaniasz] udanie Xxx
(Pusta linia)
#################
[F1] przestan zaslaniac
#################
(Pusta linia)

Opcja On/off po to gdyz do wypraw,expa opcja niezbedna, ale w pvp niepotrzebna.



Tyle Feedbacku ode mnie na ten moment mam nadzieje ze byl wartosciowy.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2016 07:40 przez Balkrag, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Artak
Posty: 247
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Artak »

Balkrag pisze:
5. Do /zbieranie przydaloby sie dodac jedna opcje jeszcze.

/zbieranie 8 wez monety z pierwszego ciala, wez monety z drugiego ciala/ trzeciego/czwartego/piatego i tak do osmiu.

Sporo osob zbiera monety z cial po wybiciu lokacji calkowicie masowo podnoszac ze wszystkich lezacych cial.
Napewno przydalaby sie taka opcje dodac.
No to jak już chcesz automatyzować zbieranie, to niech skrypcik sam zlicza ciała i wycina ze wszystkich (a zliczanie ciał już adremen zrobił z tego co wiem)
ODPOWIEDZ