Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Leoman pisze:Hejka,

Ta róża troche ucięta jest (windows 10):

http://prnt.sc/cejem7

Leo.
Spróbuj w ustawienia-skrypty dać więcej na:

Kod: Zaznacz cały

scripts.ui.footer_map_width_p = 16
Może 18, 20? Po każdej zmianie /ui_restart. Daj znać czy pomoże.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Dziekuje za szybki odzew:) sprawdze rano bo teraz na nocce jestem.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

http://imgup.pl/di/P32X/screen.jpg


Adremen Dziala na mlotach tylko ten jedyny temblak ktory dodales, drugi temblak juz nie dziala z innym opisem.
Jezeli chodzi o weapon.

Do tego jest jakis Bug przed uzyciem "Bron" na pasku miala czcionke jak reszta, po uzyciu zminiaturyzowala sie.


Jak sie loguje Roza pokazuje sie pelna wraz ze specialami, potem juz tylko dostepne opcje na lokacji sie pokazuja.
Rozumiem ze tak ma byc poprostu zamiast podswietlania:).
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Wersja 2.0d

Kolejne poprawki w UI (@Balkrag, ten błąd z czcionką właśnie tutaj jest poprawiony. Ten z temblakiem poprawię w kolejnej wersji). Poza tym w tej wersji dochodzą kolejne opcje:

Kod: Zaznacz cały

-- Wielkosc czcionki na rozy wiatrow (tych symboli i special exitow)
scripts.ui.footer_map_font_size = 10
-- Wielkosc czcionki na belce srodkowej i prawej
scripts.ui.footer_font_size = 11
-- Wielkosc czcionki w oknie stanow
scripts.ui.states_font_size = 11
UWAGA: Jeśli aktualizujecie poprzez '/aktualizuj_skrypty', trzeba te nowe opcje dodać do 'ustawienia-skrypty', bo inaczej nie będą działać. Można też po prostu przekopiować ustawienia-skrypty z paczki zip (link poniżej).

Aktualizacja:

a) korzystając z '/aktualizuj_skrypty' (dla posiadających co najmniej 2.0 wersję)
b) pełna paczka: tutaj
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2016 08:21 przez Adremen, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Artak
Posty: 247
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Artak »

Dawno mnie tu nie było :) Widzę, że skrypty się rozrastają w niesamowitym tempie :)
Skoro tak dobrze Ci to idzie, to pytanko, czy mógłbyś dodać bazę książek? :) Widziałbym to tak, że w momencie jak widzisz książkę to skrypcik dopisze o czym jest książka i czy została przeczytana.
Coś w stylu:

Kod: Zaznacz cały

>>przejrzyj ksiazki w skrzyni
Zauwazasz szesc takich przedmiotow w skrzyni
* chudy skorzany notatnik - Pajakach i pajakowatych - przeczytana
* runiczna kosciana ksiega - Nieumarlych - przeczytana
* twarda jednobarwna ksiega - Wampirach - nieprzeczytana
* plomienista opasla ksiega - Magii i jej tworach - przeczytana
* czarne nadgryzione tomiszcze - Szczuroludziach - nieprzeczytana
* ciezka solidna ksiega - Stworach pokoniunkcyjnych - przeczytana
Samo przypisywanie do bazy byloby na trigger:

Kod: Zaznacz cały

zglebiaj wiedze o (.*) z (.*)
i odpowiedzi z mudleta:

Kod: Zaznacz cały

Zaczynasz zglebiac (.*), probujac dowiedziec sie czegos wiecej o (.*).
A informacja czy przeczytana, czy nieprzeczytana byłaby na komunikat (tutaj trzeba sprawdzić, bo piszę z pamięci :) )

Kod: Zaznacz cały

Masz wrazenie, ze z (.*) nie dowiesz sie juz niczego wiecej o (.*).
Z góry dzięki za pozytywne rozpatrzenie prośby xD
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

licznik postepow jest piekny ! Dziekuje:D.


0# Na priv wyslalem logi by pododawac w paru miejscach fallow za druzyna.

Chyba najbardziej w impie brak tego wlasnie mapperowi by te tereny co juz sa byly w pelni uzupelnione.
W podazaniu za druzyna.

Jak sa chetni do pomocy przy mapperze niech sie odezwa do Adremena.


1#
Zaktualizowalem skrypt:
Czczionka wszystkich opcji na pasku poprawiona.
Kolor dziala.
Jednak przy uzyciu "Bron" dalej sie miniaturyzuje tylko ten jeden pasek, reszta jest OK.
Jak bedziesz poprawiac temblaki itepe to przyjrzyj sie i sprawie czcionki tej opcji paska.



2#
A moze by na pasku "Bron" zrobic klikane ?

A w ustawieniach_skrypty wybrac sobie/
Pochowe/ temblak/ uprzaz
Raz kliniesz dobedziesz i wskakuje ON
Dwa razy klikniesz schowasz i wskakuje OFF
Jak wytraca wskakuje OFF i wtedy i tak odpala sie bind do dobycia.

Temblak juz masz.

Tutaj daje uprzaz
=======
podobadz broni z uprzezy
Siegasz do nabijanej skorzanej uprzezy, dobywajac z niej adamantytowej szpiczastej partyzany.


Opuszczasz adamantytowa szpiczasta partyzane, a twoje emocje z nia zwiazane powoli opadaja.
Wkladasz adamantytowa szpiczasta partyzane do nabijanej skorzanej uprzezy.
========
Pochwe moge tez dac jak trzeba.

Wazne by zalapywalo na slowo uprzaz/temblak/pochwe be roznicy czy ona inkrustowana czy misterna czy jakakolwiek.



3# Baza

Jak moge prosic by po wrzuceniu jakiejs gildii na Wrogow zastapiac czyms Dopisek (Wrog) np specjalnym kolorem na wrogow.

Bo on odpala sie wszedzie nawet w kto.


4#
Zbieranie druzynowe nie dziala na rodzaj zenski.

Jesli babka jakas kobieta/halflinka/gnomka zabije.
Bind nie zalapuje.

Jeno od rodzaj meski lapie.

5#
Czy jes mozliwosc na mapperze powiekszenia "kulek" ktore sa lokacjami?
nie wiem o 200% lub zmienic ich ksztalt na kwadraty?
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Artak pisze:<propozycja do ksiąg>
Ma to sens, pomyślę w niedługim czasie.
Balkrag pisze:<propozycja do ksiąg>
Sprawdź w 2.1 czy wszystkie czcionki są już ok, powinno być wszystko poprawione.
Co do klikalnych broni - nie łatwiej Ci zrobić prostego aliasa? typu: 'db' zamieniane na '<jakiekolwiek twoje komendy>'
Klikalne 'bron' niewykluczone, że się pojawi.
Wrogowie od 2.1 nie mają już żadnych nawiasów, są po prostu na czerwono.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Arkadia Skrypty + Mapper 2.1

Kilka nowych rzeczy.

1. Triggery drużynowe, które bindują przejścia pod ']'

Tutaj ogromne podziękowania dla Benantara, który wklepał te wszystkie triggery :)
Działa to tak, że jeżeli teraz pojawi się jakiś trigger oznaczający jakieś przejście, to to przejście zostanie zbindowane pod ']'.

Przykład:

Kod: Zaznacz cały

Rurek przeciska się przez krzaki
[bind ']'] przecisnij sie przez krzaki
2. Ustawianie kolorów na ludzi lub całe gildie

Doszła możliwość pokolorowania sobie osób z bazy (poszczególnych bądź całych gildii). Nowy wycinek z ustawienia-skrypty:

Kod: Zaznacz cały

-- Kolorowanie wszystkich czlonkow gildii w bazie (po imionach i shortach).
-- Wystarczy dac klucz = wartosc jako gildia i kolor, przykladowo:
--
-- scripts.people.colored_guilds = {
-- ["CKN"] = "green",
-- }
--
-- Sprawdz '/kolory' aby zobaczyc dostepne kolory w Mudlecie.
scripts.people.colored_guilds = {
}

-- Kolorowanie poszczegolnych ludzi z bazy.
-- Wystarczy dac klucz = wartosc jako osoba i kolor, przykladowo:
--
-- scripts.people.colored_guilds = {
-- ["Adremen"] = "green",
-- ["piekny dostojny rurek"] = "red",
-- }
--
-- Sprawdz '/kolory' aby zobaczyc dostepne kolory w Mudlecie.
scripts.people.colored_people = {
}
3. keybindy do przejść specjalnych z róży wiatrów

Można sobie zrobić teraz keybindy, które będą wywoływały przejścia specjalne, które są widoczne na róży wiatrów. Wycinek z README_MAPPER opisujący
Mozna sobie dodac tez jakis klawisz, ktory bedzie wysylal wyjscie specjalne
widoczne w rozy wiatrow.
Wystarczy zrobic sobie keybind na jakikolwiek klawisz oraz w polu kodu
(to duze pole do wpisywania ktore zajmuje wiekszosc okna) dac sobie:

compass_click("special1")

Analogicznie, mozna zrobic bindy do 2 oraz 3 przejscia specjalnego z rozy
robiac keybindy z takimi wywolaniami

compass_click("special2")

albo

compass_click("special3")
+ inne poprawki

Aktualizacja:

a) korzystając z '/aktualizuj_skrypty' (dla posiadających co najmniej 2.0 wersję)
b) pełna paczka: tutaj
Awatar użytkownika
Artak
Posty: 247
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Artak »

Nie wiem czy w najnowszej wersji to poprawiłeś, bo jeszcze jej nie ściągnąłem, ale jak się chodzi komendą /idz to na róży wiatrów nie podświetla się skąd przyszliśmy (takie małe niedociągnięcie :D)
Corief
Posty: 14
Rejestracja: 04 cze 2013 17:44

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Corief »

Adremen pisze:Arkadia Skrypty + Mapper 2.1

3. keybindy do przejść specjalnych z róży wiatrów

Można sobie zrobić teraz keybindy, które będą wywoływały przejścia specjalne, które są widoczne na róży wiatrów. Wycinek z README_MAPPER opisujący
Mozna sobie dodac tez jakis klawisz, ktory bedzie wysylal wyjscie specjalne
widoczne w rozy wiatrow.
Wystarczy zrobic sobie keybind na jakikolwiek klawisz oraz w polu kodu
(to duze pole do wpisywania ktore zajmuje wiekszosc okna) dac sobie:

compass_click("special1")

Analogicznie, mozna zrobic bindy do 2 oraz 3 przejscia specjalnego z rozy
robiac keybindy z takimi wywolaniami

compass_click("special2")

albo

compass_click("special3")
O dokładnie o to mi chodziło w moim wcześniejszym poście, mimo, że nie do końca potrafiłem chyba wyrazić myśli ;) Wielkie dzięki.

A teraz mam pytanie, mam nadzieję, że tym razem będzie bardziej zrozumiałe.
Otóż, załóżmy, że binduję na numerycznej klawisz DEL/koma, i tam daję to specjalne przejście. Klawisz na numerycznej działa ale działa też klawisz przecinka w "normalnej" sekcji klawiatury. I teraz jak chce użyć przecinka np. przy mówieniu to nie mogę bo chce mi przechodzić przejściem specjalnym. Czy można ten klawisz DEL podpiąć by jednocześnie nie działał przecinek? Korzystam z mudleta 2.1 na windows 10.
ODPOWIEDZ