GMCP na Arkadii - pomysły

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 900
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Postautor: Rafgart » 04 lut 2017 14:01

Niestety nie, ten blad wystepuje losowo lub nie u kazdego.
Sprawdz czy masz tak za kazdym razem oraz gdy logujesz sie z czystego telnetu. Nie musi byc GMCP, starczy ze nie wyswietla sie dlugi opis lokacji po relogu.

Ingwar
Posty: 12
Rejestracja: 12 mar 2009 23:52

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Postautor: Ingwar » 05 lut 2017 01:25

Znalazlem gdzie jest problem.

Ja iniclializowalem GMCP (Core.Supports.Set [ "Char", "Room", "Objects", "Messages" ]) po zalogowaniu.
Jak sie wlaczy opcje Objects w rakcie gry to nie jest ona przeliczana w momencie wlaczenia a dopiero przy pierwszej zmianie.

Zmienilem na inicjalizowanie po polaczeniu (przed zalogowaniem) i jest ok.
Ale chyba mozna by dodac odswiezanie stanu po wlaczeniu opcji Objects.

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 900
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Postautor: Rafgart » 05 lut 2017 18:33

To raczej nie to. Bez wlaczonej opcji w ogole nie dostalbys danych z pakietu Objects, a dostales, tyle ze puste.

Leoman

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Postautor: Leoman » 23 lut 2017 06:15

Czy tylko mi nie wysyla gmcp.objects ? Cos sie stalo?

Prav
Posty: 63
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Postautor: Prav » 23 lut 2017 07:52

Mi też wczoraj w mudlecie przestały się wyświetlać paski życia. Z jakiego klienta korzystasz? Na oficjalnym webowych kliencie jest ok.

Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Postautor: Gleanevall » 23 lut 2017 14:39

Wczoraj musiało się coś zepsuć po stronie Arki, bo wiecej osób to obserwowało. Brak GMCP, wszystkich tekstowych komunikatow walki i np mówienia.

Czoko
Posty: 2
Rejestracja: 22 lut 2017 21:46

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Postautor: Czoko » 25 lut 2017 20:29

Witam,

Próbuje dodać obsługę GMCP w moim kliencie (tintin++).
Serwer (Arkadia) przysyła mi:

Kod: Zaznacz cały

RCVD IAC WILL 241


Zgodnie z dokumentacja: http://www.gammon.com.au/gmcp powinna przysyłać mi:

Kod: Zaznacz cały

RCVD IAC WILL 201


Po wysłaniu przeze mnie [IAC DO GMCP]:

Kod: Zaznacz cały

#send {\xFF\xFD\xC9\};


dostaje odpowiedz:

Kod: Zaznacz cały

RCVD IAC WONT GMCP


Co robię zle ?

Pozdrawiam Czoko

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 900
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Postautor: Rafgart » 25 lut 2017 21:28

Kod: Zaznacz cały

IAC WILL 241

To jest ping do utrzymania polaczenia ('opcje utrzymywanie' na Arkadii).

Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 217
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Postautor: Ralandil » 26 lut 2017 07:33

Czoko, tutaj opisałem jak uruchomić GMCP w tintin++.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual

Czoko
Posty: 2
Rejestracja: 22 lut 2017 21:46

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Postautor: Czoko » 26 lut 2017 13:24

Po uwzględnieniu odpowiedzi Rafgarta oraz podsłuchaniu komunikacji sieciowej WebClienta znalazłem, gdzie popełniałem błąd.

Za pózno i na zły komunikat wysyłałem:

Kod: Zaznacz cały

#send {\xFF\xFD\xC9\}


@Ralandil świetny opis, dziękuję i do zobaczenia w Arkadii.

Czoko.


Wróć do „Forum Techniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości