Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Irwin
Posty: 30
Rejestracja: 18 mar 2016 15:03

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Irwin » 16 gru 2017 16:02

Cześć,

Od zmian jakiś czas temu w GMCP po uruchomieniu wszystkich protokołów (gmcp_msgs 1) większość informacji otrzymywanych z muda mam w kolorze 'cyan', pomożecie to zmienić?

Screen poniżej:

https://imgur.com/g134zwq

Dzięki!

EDIT:

Nieważne

kolor tekst szary

i ok :DD sory za spam
1

Krzesislaw
Posty: 10
Rejestracja: 04 lut 2017 22:47

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Krzesislaw » 22 gru 2017 23:11

Hej, bardzo proszę o pomoc.

Okno "walka" nie działa.

Przesyłam załącznik pokazujący, jak to u mnie wygląda.

Ustawienia okna "kondycja" są takie same jak "walki" (według zaleceń Zurwena z pierwszej strony).

Dzięki z góry za pomoc.
Załączniki
pliczek.png
pliczek.png (144.89 KiB) Przejrzano 1098 razy

Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 96
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Derdhang » 23 gru 2017 00:15

Pokaz co masz tutaj: Obrazek

Krzesislaw
Posty: 10
Rejestracja: 04 lut 2017 22:47

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Krzesislaw » 23 gru 2017 08:25

Okna walka i kondycja mają generyczne 5 linijek, a główne okno skrypty ma dodane 2 linijki dodatkowe wg. instrukcji Zurwena z pierwszej strony.
Załączniki
pliczek.png
pliczek.png (151.72 KiB) Przejrzano 1068 razy

Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 96
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Derdhang » 23 gru 2017 11:12

Jakis czas temu, budowa GMCP ulegla zmianie, nie widze u ciebie Protokolu: "Gmcp_msgs 1", ktory odpowiada takze za to, co ma sie pokazywac wedle koncepcji Zurwena w okienku "walka".
Dopisz sobie taka wlasnie linijke w Protokole.
Od tego momentu Twoj CMUD bedzie wiedzial, ze ma nasluchiwac GMCP takze na tym kanale.
Szczegoly dotyczace GMCP znajdziesz tutaj: Szczegóły w GMCP
Kilka ostatnich postow powyzej, odnosi sie dokladnie do trudnosci ktore wynikly z ostatniej zmiany GMCP.
Gdyby nadal cos nie dzialalo, odezwij sie, postarmy sie wspolnie uzielic dodatkowych wskazowek, ktore powinny rozwiazac sprawe.

Krzesislaw
Posty: 10
Rejestracja: 04 lut 2017 22:47

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Krzesislaw » 23 gru 2017 13:28

Hej, dzięki za próbę pomocy, ale dopisanie tego do "skrypty" powoduje, że wszystko przestaje działać, łączę się z arką, ale po wpisaniu hasła nie dostaję nawet opisu lokacji startowej, całkowity freeze, natomiast dopisanie do "walki" nic nie zmienia.

Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 96
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Derdhang » 23 gru 2017 14:28

Alez otrzymujesz odpowiedz na GMCP, musisz tylko odpowiednie procedury/text przekierowac do konkretnego okienka.
Jesli nie wierzysz, zrob trigger gmcp:

Kod: Zaznacz cały

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<cmud>
  <trigger type="GMCP" priority="22970">
    <pattern>Gmcp_msgs</pattern>
    <value>#say Wiadomosc z GMCP: %gmcp.Gmcp_msgs</value>
  </trigger>
</cmud>

Poprostu procedura GMCP nie wie co ma zrobic z tymi danymi, wiec ich nie pokazuje w "normalny" sposob.
Twoim zadaniem jest poinstruowac CMUD'a, co ma z tym zrobic.

Krzesislaw
Posty: 10
Rejestracja: 04 lut 2017 22:47

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Krzesislaw » 03 sty 2018 15:31

Ok, rozumiem.

Walczę od kilku dni z tym, niestety bez rezultatów.

Derdhang byłbyś tak dobry i przekleił swoje ustawienia dot. okienka walka?

Widać, że się na tym znasz.

Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 96
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Derdhang » 04 sty 2018 12:41

Musiałbym dopiero napisac, nie uzywam skryptow Zurwena.
Zerkam co napisal Zurwen, porownuje ze zmianami ogloszonymi przez Rafgarta, robie drobna przerobke i otrzymuje cos takiego:

Kod: Zaznacz cały

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<cmud>
  <trigger type="GMCP" priority="2720">
    <pattern>Gmcp_msgs</pattern>
    <value>$msg = %json(%0)

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.team" || $msg.type == "combat.others")
{
  #if (%len($msg.text) &gt; 4)
  {
    #win "walka" $msg.text
  }
} {#say $msg.text}</value>
  </trigger>
</cmud>

Oczywiscie, trzeba sie pozbyc starego triggera GMCP, ktory zasmieca przestrzen dysku: Pattern: "msg".
Zakladajac ze twoje okno glowne ma nazwe "Krzesislaw" lub "Arkadia.rpg.pl", warto podmienic ta koncowa czesc skryptu:

Kod: Zaznacz cały

#say $msg.text
na

Kod: Zaznacz cały

#win "Krzesislaw" $msg.text
lub

Kod: Zaznacz cały

#win "Arkadia.rpg.pl" $msg.text
,
czy tam inna nazwe jaka jest przypisana do glownego okna.

Alvarius
Posty: 1
Rejestracja: 15 sie 2018 14:04

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Alvarius » 15 sie 2018 14:06

Cześć,

przebrnąłem przez instrukcję, udało się skonfigurować skrypty :). Nawet działało. Zamknąłem nieopatrznie okienko z walką. Teraz nie mogę go otworzyć. Widze, że są okienka w settings ale jak je wywołać? W windows nie ma już na liście okna walka.

Pozdro.
P.S.
Okno kondycji otwiera się samo przy zalogowaniu. Tak jak okno skrypty. Okno walka natomiast dupa.


Wróć do „Forum Techniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości