Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Forum techniczne Arkadii.
Zurwen
Posty: 750
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Zurwen » 04 lip 2017 19:37

Niestety, brakuje mi odpowiednika #sayp / #echop / #showp przy wysyłaniu do innych okien niż domyślne... To najlepsze co mogłem skombinować:

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="2870" id="287">
  <pattern>gmcp_msgs</pattern>
  <value>$msg = %json(%0)
$text = %subregex(%subregex(%subregex($msg.text, %lf, %crlf), %crlf....$, ""), %crlf$, "")

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.others" || $msg.type == "combat.team")
{
  #if (%len($msg.text) &gt; 4)
  {
    #window "walka" $text
  }
}
{
  #window "skrypty" $text
}</value>
</trigger>

Jasko
Posty: 44
Rejestracja: 06 sty 2012 11:17

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Jasko » 04 lip 2017 20:33

Zurwen: walka:#sayp {...} - powinno dzialac.

Zurwen
Posty: 750
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Zurwen » 04 lip 2017 22:59

Działa! Dzięki! :)

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="2870" id="287">
  <pattern>gmcp_msgs</pattern>
  <value>$msg = %json(%0)

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.others" || $msg.type == "combat.team")
{
  #if (%len($msg.text) &gt; 4)
  {
    walka:#sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
  }
}
{
  #sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
}</value>
</trigger>


Chociaż też nie działa idealnie, bo z jakiegoś powodu nie działa walka:#sayp $zmienna :) Tzn to nie zadziała:

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="2870" id="287">
  <pattern>gmcp_msgs</pattern>
  <value>$msg = %json(%0)

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.others" || $msg.type == "combat.team")
{
  #if (%len($msg.text) &gt; 4)
  {
    walka:#sayp %subregex($msg.text, %lf, %crlf)
  }
}
{
  #sayp %subregex($msg.text, %lf, %crlf)
}</value>
</trigger>


A jak komuś przeszkadza kolorek #sayp, to można to zmienić w options -> fonts -> session -> Information messages -> text color

Awatar użytkownika
Adair
Posty: 52
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Adair » 05 lip 2017 13:23

Czy tutaj:

Kod: Zaznacz cały

#if (%len($msg.text) &gt; 4)


Nie posypało Ci się coś przy wklejaniu? I &gt; powinno być znakiem większości > ?

Awatar użytkownika
Irwin
Posty: 30
Rejestracja: 18 mar 2016 15:03

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Irwin » 05 lip 2017 16:03

Po wgraniu zmian, nie wyświetla się róża wiatrów, any idea?
1

Jasko
Posty: 44
Rejestracja: 06 sty 2012 11:17

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Jasko » 05 lip 2017 20:53

Zurwen:
walka:#sayp $zmienna nie dziala bo odwolujesz sie do tymczasowej zmiennej stworzonej w glownym oknie - taka uroda tych tymczasowych zmiennych niestety.

Zurwen
Posty: 750
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Zurwen » 06 lip 2017 09:13

Irwin pisze:Po wgraniu zmian, nie wyświetla się róża wiatrów, any idea?


Nie mam pojęcia dlaczego, u mnie działa.

Btw, nie napisałem - w options -> general -> protocols -> gmcp trzeba wstawić:

Kod: Zaznacz cały

Account 1
Char 1
Client 1
Core 1
mail 1
objects 1
room 1
gmcp_msgs 1


A potem ten kod:

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="2870" id="287">
  <pattern>gmcp_msgs</pattern>
  <value>$msg = %json(%0)

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.others" || $msg.type == "combat.team")
{
  #if (%len($msg.text) &gt; 4)
  {
    walka:#sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
  }
}
{
  #sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
}</value>
</trigger>


Kod: Zaznacz cały

#if (%len($msg.text) &gt; 4)

bylo dla pominięcia jakichś superkrótkich wiadomości, które tylko robily nowe linie w oknie walki - już nie pamiętam o co tam chodziło.

Awatar użytkownika
Irwin
Posty: 30
Rejestracja: 18 mar 2016 15:03

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Irwin » 10 lip 2017 15:28

edycja { JUZ OK }
1

Awatar użytkownika
Bam
Posty: 229
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Bam » 27 lip 2017 19:53

Zurwen pisze:
Irwin pisze:Po wgraniu zmian, nie wyświetla się róża wiatrów, any idea?


Nie mam pojęcia dlaczego, u mnie działa.

Btw, nie napisałem - w options -> general -> protocols -> gmcp trzeba wstawić:

Kod: Zaznacz cały

Account 1
Char 1
Client 1
Core 1
mail 1
objects 1
room 1
gmcp_msgs 1


A potem ten kod:

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="2870" id="287">
  <pattern>gmcp_msgs</pattern>
  <value>$msg = %json(%0)

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.others" || $msg.type == "combat.team")
{
  #if (%len($msg.text) &gt; 4)
  {
    walka:#sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
  }
}
{
  #sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
}</value>
</trigger>


Kod: Zaznacz cały

#if (%len($msg.text) &gt; 4)

bylo dla pominięcia jakichś superkrótkich wiadomości, które tylko robily nowe linie w oknie walki - już nie pamiętam o co tam chodziło.




Po wklejeniu tego z options-general-protocols w ogóle przestało mi wyświetlać cokolwiek co mud do mnie wysyła do ekranu skrypty, ale działał ekran kondycja i pokazywało kogo mam na lokacji.

Po wklejeniu do messages tych zmian z combat jak mi nie wrzucało do ekranu walki tejże walki, tak mi jej dalej nie wrzuca :P
Endless learning the basics...
Obrazek

Awatar użytkownika
Tyndal
Posty: 28
Rejestracja: 12 lut 2009 22:59

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Postautor: Tyndal » 15 paź 2017 09:03

Mam podobnie jak kolega wyżej. Ekran walki nie wyłapuje nic. Opisy walki wyświetlają się w głównym oknie. Przy próbie wklejenia powyższego triggera CMUD wypluwa jakiś błąd :(
Wizowie stworzyli Arkadię, aby cwiczyc wiernych...


Wróć do „Forum Techniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ichaer i 2 gości