Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Irwin
Posty: 31
Rejestracja: 18 mar 2016 15:03

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Irwin »

Cześć,

Od zmian jakiś czas temu w GMCP po uruchomieniu wszystkich protokołów (gmcp_msgs 1) większość informacji otrzymywanych z muda mam w kolorze 'cyan', pomożecie to zmienić?

Screen poniżej:

https://imgur.com/g134zwq

Dzięki!

EDIT:

Nieważne

kolor tekst szary

i ok :DD sory za spam
1
Krzesislaw
Posty: 10
Rejestracja: 04 lut 2017 22:47

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Krzesislaw »

Hej, bardzo proszę o pomoc.

Okno "walka" nie działa.

Przesyłam załącznik pokazujący, jak to u mnie wygląda.

Ustawienia okna "kondycja" są takie same jak "walki" (według zaleceń Zurwena z pierwszej strony).

Dzięki z góry za pomoc.
Załączniki
pliczek.png
pliczek.png (144.89 KiB) Przejrzano 13610 razy
Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 143
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Derdhang »

Pokaz co masz tutaj: Obrazek
他に方法はありません
Krzesislaw
Posty: 10
Rejestracja: 04 lut 2017 22:47

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Krzesislaw »

Okna walka i kondycja mają generyczne 5 linijek, a główne okno skrypty ma dodane 2 linijki dodatkowe wg. instrukcji Zurwena z pierwszej strony.
Załączniki
pliczek.png
pliczek.png (151.72 KiB) Przejrzano 13580 razy
Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 143
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Derdhang »

Jakis czas temu, budowa GMCP ulegla zmianie, nie widze u ciebie Protokolu: "Gmcp_msgs 1", ktory odpowiada takze za to, co ma sie pokazywac wedle koncepcji Zurwena w okienku "walka".
Dopisz sobie taka wlasnie linijke w Protokole.
Od tego momentu Twoj CMUD bedzie wiedzial, ze ma nasluchiwac GMCP takze na tym kanale.
Szczegoly dotyczace GMCP znajdziesz tutaj: Szczegóły w GMCP
Kilka ostatnich postow powyzej, odnosi sie dokladnie do trudnosci ktore wynikly z ostatniej zmiany GMCP.
Gdyby nadal cos nie dzialalo, odezwij sie, postarmy sie wspolnie uzielic dodatkowych wskazowek, ktore powinny rozwiazac sprawe.
他に方法はありません
Krzesislaw
Posty: 10
Rejestracja: 04 lut 2017 22:47

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Krzesislaw »

Hej, dzięki za próbę pomocy, ale dopisanie tego do "skrypty" powoduje, że wszystko przestaje działać, łączę się z arką, ale po wpisaniu hasła nie dostaję nawet opisu lokacji startowej, całkowity freeze, natomiast dopisanie do "walki" nic nie zmienia.
Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 143
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Derdhang »

Alez otrzymujesz odpowiedz na GMCP, musisz tylko odpowiednie procedury/text przekierowac do konkretnego okienka.
Jesli nie wierzysz, zrob trigger gmcp:

Kod: Zaznacz cały

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<cmud>
  <trigger type="GMCP" priority="22970">
    <pattern>Gmcp_msgs</pattern>
    <value>#say Wiadomosc z GMCP: %gmcp.Gmcp_msgs</value>
  </trigger>
</cmud>
Poprostu procedura GMCP nie wie co ma zrobic z tymi danymi, wiec ich nie pokazuje w "normalny" sposob.
Twoim zadaniem jest poinstruowac CMUD'a, co ma z tym zrobic.
他に方法はありません
Krzesislaw
Posty: 10
Rejestracja: 04 lut 2017 22:47

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Krzesislaw »

Ok, rozumiem.

Walczę od kilku dni z tym, niestety bez rezultatów.

Derdhang byłbyś tak dobry i przekleił swoje ustawienia dot. okienka walka?

Widać, że się na tym znasz.
Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 143
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Derdhang »

Musiałbym dopiero napisac, nie uzywam skryptow Zurwena.
Zerkam co napisal Zurwen, porownuje ze zmianami ogloszonymi przez Rafgarta, robie drobna przerobke i otrzymuje cos takiego:

Kod: Zaznacz cały

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<cmud>
  <trigger type="GMCP" priority="2720">
    <pattern>Gmcp_msgs</pattern>
    <value>$msg = %json(%0)

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.team" || $msg.type == "combat.others")
{
  #if (%len($msg.text) > 4)
  {
    #win "walka" $msg.text
  }
} {#say $msg.text}</value>
  </trigger>
</cmud>
Oczywiscie, trzeba sie pozbyc starego triggera GMCP, ktory zasmieca przestrzen dysku: Pattern: "msg".
Zakladajac ze twoje okno glowne ma nazwe "Krzesislaw" lub "Arkadia.rpg.pl", warto podmienic ta koncowa czesc skryptu:

Kod: Zaznacz cały

#say $msg.text
na

Kod: Zaznacz cały

#win "Krzesislaw" $msg.text
lub

Kod: Zaznacz cały

#win "Arkadia.rpg.pl" $msg.text
,
czy tam inna nazwe jaka jest przypisana do glownego okna.
他に方法はありません
Alvarius
Posty: 1
Rejestracja: 15 sie 2018 14:04

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Alvarius »

Cześć,

przebrnąłem przez instrukcję, udało się skonfigurować skrypty :). Nawet działało. Zamknąłem nieopatrznie okienko z walką. Teraz nie mogę go otworzyć. Widze, że są okienka w settings ale jak je wywołać? W windows nie ma już na liście okna walka.

Pozdro.
P.S.
Okno kondycji otwiera się samo przy zalogowaniu. Tak jak okno skrypty. Okno walka natomiast dupa.
ODPOWIEDZ