tf-mapper

Forum techniczne Arkadii.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

tf-mapper

Post autor: Thornag » 22 sie 2013 11:28

Czolem,

Czas jakis temu popelnilem tkai maly soft dla ulatwienia sobie zycia. Nie wiedzialem wtedy ani jak ani czy to bedzie dzialac wiec calosc postanowilismy poddac dosyc przydlugawemu okresowi testowemu.

Mapper, ktory pokazuje dzisiaj, jest prototypem - calosc przed upublicznieniem miala zostac przepisana, wyczyszczona i zrobiona troche lepiej od storny UI i kreowania map - no ale...

1) Brak czasu;
2) Na starym mapperze omapowalismy niemalze caly swiat (~19400 lokacji) - byl to w sumie najlepsze UAT jakie mozna sobie wyobrazic;
3) Prototyp dziala wiec po co sie meczyc?

W tym miejscu chcialbym podziekowac Dhogrinowi za jego zapal i pomoc z aplikacja. Bez niego jako prime-usera prawdopodobnie olalbym projekt w polowie - jego zaparcie przy mapowaniu, pomysly zwiazane z obsluga pomoglo mi dotrwac z developerka do konca - bez jego map.tf mapper na pewno nie dzialalby tak dobrze jak teraz.

Kilka slow w sprawie pomyslu i zasady dzialania.

Inspiracja do stworzenia programu byl stary tfCartographer (nie pamietam autora) ktory pierwotnie pojawil sie na starym forum.

Z zalozenia mapper ma dzialac na macu/windzie/linuxie i niezaleznie od klienta (aczkowliek byl robiony z mysla o tfie) i niezaleznie od tego czy tf jest lokalnie czy na shellu.

Pliku z mapa z oczywistych powodow nie bedziemy udostepniac, aczkolwiek jesli ktos chcialby poprowadzic 'community project' z tworzeniem ogolnodostepnej mapy to zapraszam do wspolpracy. To samo tyczy sie konfiguracji integracyjnej do tintina czy cmuda.

Wiecej info pod http://thornag.github.io/tf-mapper/

Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: tf-mapper

Post autor: Dorien » 22 sie 2013 14:48

:shock: świetne, tak 3mać !

Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag » 22 sie 2013 15:01

Swoja droga jesli ktos ma doswiadczenie z freezem na linuchu to chetnie przyjne pomoc zeby zrobic dystrybucyjna wersje dla linucha.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1335
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat » 22 sie 2013 15:23

Próbuję odpalić na Mountain Lionie i dostaję errora. W logach niewiele:

MudMapper: MudMapper Error
com.apple.launchd.peruser.1883207759: ([0x0-0x71b71b].net.michaeldonat.app.tf-mapper[5846]) Exited with code: 255
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: tf-mapper

Post autor: Dorien » 22 sie 2013 15:43

mi na windowsie zawieszało kompa poki nie dałem do wyjątków antywirusa
Ostatnio zmieniony 22 sie 2013 15:57 przez Dorien, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1335
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat » 22 sie 2013 15:50

"Póki".
Nie no, ja nie mam antywirusa.

Trochę więcej danych:
/Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS❯ ./MudMapper
Traceback (most recent call last):
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/__boot__.py", line 316, in <module>
_run()
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/__boot__.py", line 311, in _run
exec(compile(source, path, 'exec'), globals(), globals())
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/main.py", line 3, in <module>
import di, view, model.entity as entity, model.model as model, model.ui as modelui
File "view.pyc", line 2, in <module>
File "PyQt4/QtGui.pyc", line 14, in <module>
File "PyQt4/QtGui.pyc", line 10, in __load
File "PyQt4/_qt.pyc", line 14, in <module>
File "PyQt4/_qt.pyc", line 10, in __load
ImportError: dlopen(/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/lib/python2.7/lib-dynload/PyQt4/_qt.so, 2): Library not loaded: libQtCLucene.4.dylib
Referenced from: /Applications/MudMapper.app/Contents/Frameworks/QtHelp.framework/Versions/4/QtHelp
Reason: image not found
2013-08-22 15:50:37.416 MudMapper[6121:707] MudMapper Error
Ostatnio zmieniony 22 sie 2013 15:52 przez Werbat, łącznie zmieniany 1 raz.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag » 22 sie 2013 15:50

@Werbat, zeby zobaczyc output z pytonga uruchom app poprzez ./Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper

Ja to napisalem w sumie na ML wiec jestem ciekaw co nie bangla.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1335
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat » 22 sie 2013 15:53

Coś zjebałem z pisaniem postów, anyway to, o co prosisz jest wyżej.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag » 22 sie 2013 15:56

CIekawa sprawa.

W pracy tez ML ale bez calosci depsow (nie mam PyQT ani Qt) i smiga z dystrybutki.

Pogoogluje troche i zobacze skad ten import error.

edit---


Wyglada jakby brakowalo mu w sumie Qt, teoretycznie powinno byc spakowane w trakcie (taki config buildtoola) no ale nie ma.

Jelsi chcesz to mozesz zainstalowac Qt4.8 z ich strony http://qt-project.org/downloads i sprawdzic w ten sposob czy zabangla.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2013 16:03 przez Thornag, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1335
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat » 22 sie 2013 16:00

Ja nie mam też osobno instalowanego PyQT ani Qt. Systemowego pythona też mam 'normalnego':

~❯ python
Python 2.7.2 (default, Oct 11 2012, 20:14:37)

Z 'pozasystemowych' rzeczy mam trochę, ale niezbyt widzę, że mogłyby kolidować:

Cellar❯ ls local/git/master
coreutils git gnupg lftp libtasn1 ncdu p11-kit pwgen tmux unrar xz
gawk gmp gnutls libevent mtr nettle pkg-config readline tree wget
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

ODPOWIEDZ