Arkadisk2011

Forum techniczne Arkadii.
Orror
Posty: 40
Rejestracja: 12 lut 2012 19:59

Re: Arkadisk2011

Post autor: Orror » 28 lut 2012 17:39

Rozumiem ale wlasnie to:

Kod: Zaznacz cały

#showme {<148>CTRL + [<129>A<148>][<139>$f1var<148>]-<148>[<129>S<148>][<139>$f2var<148>]-<148>[<129>D<148>][<139>$f3var<148>]-<148>[<129>Z<148>][<139>$f4var<148>]<119>=<148>[<129>X<148>][<139>$f5var<148>]-<148>[<129>C<148>][<139>$f6var<148>]-<148>[<129>W<148>][<139>$f7var<148>]} {2} 
}
zostawalo na dluzej. Pisze zostawalo, gdyz po usunieciu tego wpisu wszystko jest ok.

Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Arkadisk2011

Post autor: Herenvarno » 29 lut 2012 02:21

No to gratki, w zyciu bym sie nie domyslil ze skrypt "wyswietlajacy zaladowanie binda" znajduje sie w zielniku :D

Co do tego co powinno byc usuniete, zaczyna sie to i konczy w tym miejscu:

Kod: Zaznacz cały

#alias {fkeyshow}
{
#showme {<148>CTRL + [<129>A<148>][<139>$f1var<148>]-<148>[<129>S<148>][<139>$f2var<148>]-<148>[<129>D<148>][<139>$f3var<148>]-<148>[<129>Z<148>][<139>$f4var<148>]<119>=<148>[<129>X<148>][<139>$f5var<148>]-<148>[<129>C<148>][<139>$f6var<148>]-<148>[<129>W<148>][<139>$f7var<148>]} {2}
} 
Lecz nie wiadomo co jeszcze odwoluje sie do tego aliasa...
Zostawilbym wiec z tego tylko tyle:

Kod: Zaznacz cały

#alias {fkeyshow}
{
#showme {}
} 
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!

Auger
Posty: 25
Rejestracja: 26 mar 2009 09:27

Re: Arkadisk2011

Post autor: Auger » 26 gru 2013 20:36

Czy jeszcze kos gra z naszego dinozaura Arkdiska?:)

W razie czego mam kilka przydatnych skryptow i moge sie podzielic.

Pozdrawiam!

Drakan
Posty: 28
Rejestracja: 15 sie 2011 12:53

Re: Arkadisk2011

Post autor: Drakan » 26 gru 2013 21:46

Nie pytaj sie :D
tylko podziel sie :D

Fels
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2014 15:49

Re: Arkadisk2011

Post autor: Fels » 17 sie 2014 15:28

Ma ktoś "czysty" arkdisk 3.2.0. ? Mam problem, bo za każdym ponownym uruchomieniem komputera, ani "mudmast.exe" ani "uruchom w winX" nie działa. Rozpakowuję wtedy swojego (własne najnowsze skrypty) i działa, aż do ponownego uruchomienia komputera. Czuję że wystarczy mi podstawa, bo gdzieś nabroiłem, ale nie w plikach q.txt i twoje_skrypty.txt, które to tylko bym przeniósł na nowego. Ma ktoś arkdisk320.rar czy jakos tak?

Brombur
Posty: 40
Rejestracja: 28 lut 2013 17:35

Re: Arkadisk2011

Post autor: Brombur » 19 sie 2014 10:55

Niestety czystego nie mam. Ten którego używam/używałem ma masę martwego kodu i moich wynalazków. Uruchamia się do trzech razy sztuka. Miło wiedzieć, że nie jestem jedynym, który korzysta jeszcze z arkdiska.

Awatar użytkownika
Moriusz
Posty: 30
Rejestracja: 03 lut 2010 23:13

Re: Arkadisk2011

Post autor: Moriusz » 19 sie 2014 21:45

Moze i ja sie wypowiem jako tworca powyzszegop skryptu dla TT++. Bindy sa polaczone z wieloma innymi skryptami, linijka na dole to sa podbindowane skroty klawiaturowe dla ctr + a/s/d/z/x/c/w.

Nie sa to automaty ani nic takiego tylko podpowiedzi dla poczatkujacych. Co do nie dzialania to nie ze cos zle napisane ale sa problemy z WinTT++ jak ktos chce pomoc to rozwijac i uzywac to zapraszam do wspolpracy.
Postaram sie pomoc i rozwiazac problemy Windowsa. Sam uzywam TT na Linuxie stad sa problemy z portowaniem wszystkiego na Windowsa.

Projekt Arkadisk2011 powroci w niedlugim czasie z nowa aktualizacja. Jak czas pozwoli to nawet calkiem nie dlugo.

ODPOWIEDZ