CMUD
Re: CMUD
Taka jest idea, żeby wszystko było $lokalnie, tylko w trakcie muszę podejrzeć kilka rzeczy Ansi na przykład przekleja się inaczej do ANSI triggera, a inaczej łapane jest przez (*) w GMCP - chyba pisałem.
Póki co, wczoraj nic mi z tego ANSI nie działało... A miało być tak pięknie.
Póki co, wczoraj nic mi z tego ANSI nie działało... A miało być tak pięknie.
Re: CMUD
Hej, mam jedno (dość proste chyba) pytanie.
Mam mapkę co cMUD-a i wszystko działa ładnie gdy jestem sama w drużynie, natomiast gdy prowadzi ktoś inny mapper nie działa w ogóle.
Co mam zrobić, aby zmienić ten wielce zasmucający mnie stan rzeczy?
Mam mapkę co cMUD-a i wszystko działa ładnie gdy jestem sama w drużynie, natomiast gdy prowadzi ktoś inny mapper nie działa w ogóle.
Co mam zrobić, aby zmienić ten wielce zasmucający mnie stan rzeczy?
Re: CMUD
Taki przaśny trigger powinien pomóc, chociaż nie wyłapie niestandardowych wyjść:
Pattern:
Value:
A mi udało się zrobić coś takiego, co działa... Tylko jest bardzo długie. I będzie dłuższe po dodaniu moich preferowanych kolorów ansi i badziewia z wyrównywaniem. Jakieś pomysły, żeby to skrócić?
Pattern:
Kod: Zaznacz cały
podazasz {skradajac sie |}za * na (*){,|.}
Kod: Zaznacz cały
$dir=%1
#switch ($dir)
(polnoc) {#mo n}
(poludnie) {#mo s}
(wschod) {#mo e}
(zachod) {#mo w}
(polnocny-wschod) {#mo ne}
(polnocny-zachod) {#mo nw}
(poludniowy-wschod) {#mo se}
(poludniowy-zachod) {#mo sw}
(dol) {#mo u}
(gore) {#mo d}
Kod: Zaznacz cały
$msg = %json(%0)
$typ=$msg.type
$txt=$msg.text
#if (%match($txt,"%e[0m%e[%d;%dm(*{ranisz|muskasz|masakrujesz}) %e[0m%e[35;1m(*)%e[0m%e[%d;%dm (*), trafiajac %w w (*).",$dmg,$kogo,$czym,$co)) {#say Ty ---> $dmg ---> $kogo "("$czym/$co")"}
Re: CMUD
Cześć,
Chce przesiąść, się z oficjalnego klienta na Cmuda. Kiedyś bardzo dawno temu grałem, używając zmuda ale kompletnie nic nie pamiętam z tamtych czasów. Zainstalowałem jakąś trialową wersję cmuda i już na samym wstępie schody bo nie da się zgrać mappera z kierunkami, w porównaniu do zmuda, którego pamiętam to w cmudzie jest strasznie dużo opcji i przyznam się szczerze, że zupełnie się w tym wszystkim gubię. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś podpowiedzi od doświadczonych użytkowników od czego zacząć naukę cmuda i przesiadanie się z oficjalnego klienta. Wiem, że cześć osób powie czytaj wątek od początku, tak też robiłem ale z tego co zauważyłem po kilkudziesięciu stronach to posty wstawiają tu osoby znające się już choć trochę na cmudzie a nie zupełni nowicjusze. No i zupełnie nie znając cmuda trudno mi zakwalifikować pytanie i stwierdzić czy jest ono proste czy też trudne. Ponawiam więc swoja prośbę o pomoc i przekazanie wiedzy co robić krok po kroku w cmudzie by się w niego wdrożyć.
Chce przesiąść, się z oficjalnego klienta na Cmuda. Kiedyś bardzo dawno temu grałem, używając zmuda ale kompletnie nic nie pamiętam z tamtych czasów. Zainstalowałem jakąś trialową wersję cmuda i już na samym wstępie schody bo nie da się zgrać mappera z kierunkami, w porównaniu do zmuda, którego pamiętam to w cmudzie jest strasznie dużo opcji i przyznam się szczerze, że zupełnie się w tym wszystkim gubię. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś podpowiedzi od doświadczonych użytkowników od czego zacząć naukę cmuda i przesiadanie się z oficjalnego klienta. Wiem, że cześć osób powie czytaj wątek od początku, tak też robiłem ale z tego co zauważyłem po kilkudziesięciu stronach to posty wstawiają tu osoby znające się już choć trochę na cmudzie a nie zupełni nowicjusze. No i zupełnie nie znając cmuda trudno mi zakwalifikować pytanie i stwierdzić czy jest ono proste czy też trudne. Ponawiam więc swoja prośbę o pomoc i przekazanie wiedzy co robić krok po kroku w cmudzie by się w niego wdrożyć.
Re: CMUD
Wyprodukowałem takie coś:
Tylko zastanawiam się, czy nie lepiej, żeby #match w pakiecie Messages łapał linijkę "mniej więcej", a dopiero w funkcji ją jakoś rozróżniał i wyłapywał. Żeby funkcja miała do wzięcia tylko zmienną $txt zamiast $kto,$dmg itd...
Kod: Zaznacz cały
#if (%match($txt,"%e[0m%e[%d;%dm(*{ranisz|muskasz|masakrujesz}) %e[0m%e[35;1m(*)%e[0m%e[%d;%dm (*), trafiajac %w w (*).",$dmg,$kogo,$czym,$co)) {$zlapane=1;#say @nrm_dmg($kto,$dmg,$kogo,$czym,$co)}
Re: CMUD
Narmaniel, moge tylko zgadywac na podstawie tego co napisales co chcesz osiagnac ale:
1) Ta pusta linia przy wyswietlaniu w oknie wiadomosc wylapanych z gmcp to moim zdaniem:
Tak mniej wiecej wygladaloby to moim zdaniem,
#if (%match($msg.text, "<ESC>[0m<ESC>[35;1m(.*)<ESC>[0m", $kogo) != 0) {
kolejny match/regex na pozostale potrzebne Ci dane}
Generalnie jednak moim zdaniem walczysz z wiatrakami - owszem, gmcp ulatwia nieco wylapywanie linii z obrazeniami, ale tak czy inaczej bedziesz musial wlozyc mase pracy zeby uwzglednic wszystkie opisy zadawanych obrazen przez roznego rodzaju bronie...szkoda Twojego czasu.
Takim polrozwiazaniem byloby przypisanie w kolorowach unikalnych kolorow na :
* brak zadanych obrazen *
* niskie zadane obrazenia *
* srednie zadane obrazenia *
* wysokie zadane obrazenia *
i
* przeciwnik *
oraz stworzenie 4 ansi triggerow, ktore by wyswietlaly 4 rozne wiadomosci o tym jak duze kuku zrobiles przeciwnikowi
1) Ta pusta linia przy wyswietlaniu w oknie wiadomosc wylapanych z gmcp to moim zdaniem:
2) Ten ostatni kawalek, w ktorym probujesz przefiltrowac wiadomosci gmcp pod katem tych zwiazanych z walka - ponownie, moim zdaniem najwygodniej by Ci bylo sprawdzac czy w tekscie jest Twoj przeciwnik i potem dalej obrabiac ten tekst wyciagajac dmg, bron, i hitlokacje.Message with null data (null is a literal value of 4 characters):
SomePackage.Message null
Tak mniej wiecej wygladaloby to moim zdaniem,
#if (%match($msg.text, "<ESC>[0m<ESC>[35;1m(.*)<ESC>[0m", $kogo) != 0) {
kolejny match/regex na pozostale potrzebne Ci dane}
Generalnie jednak moim zdaniem walczysz z wiatrakami - owszem, gmcp ulatwia nieco wylapywanie linii z obrazeniami, ale tak czy inaczej bedziesz musial wlozyc mase pracy zeby uwzglednic wszystkie opisy zadawanych obrazen przez roznego rodzaju bronie...szkoda Twojego czasu.
Takim polrozwiazaniem byloby przypisanie w kolorowach unikalnych kolorow na :
* brak zadanych obrazen *
* niskie zadane obrazenia *
* srednie zadane obrazenia *
* wysokie zadane obrazenia *
i
* przeciwnik *
oraz stworzenie 4 ansi triggerow, ktore by wyswietlaly 4 rozne wiadomosci o tym jak duze kuku zrobiles przeciwnikowi
Re: CMUD
1) Pustej linii się pozbyłem.
2) Tutaj też już ogarnąłem mniej więcej schemat.
Kolory obrażeń ustawiane w Arce odnoszą się tylko do mojej postaci, ciosy drużyny i innych lecą w "opisy walki", więc nie rozróżnia tam jak mocno się drużyna i inni leją.
Sporo skryptów ma skracanie specy na triggerach, ja staram się to zrobić w GMCP. A że walczę z wiatrakami... kto bogatemu zabroni?
2) Tutaj też już ogarnąłem mniej więcej schemat.
Kolory obrażeń ustawiane w Arce odnoszą się tylko do mojej postaci, ciosy drużyny i innych lecą w "opisy walki", więc nie rozróżnia tam jak mocno się drużyna i inni leją.
Sporo skryptów ma skracanie specy na triggerach, ja staram się to zrobić w GMCP. A że walczę z wiatrakami... kto bogatemu zabroni?
Re: CMUD
Cześć
Da się. Zakładając że masz skonfigurowane rysowanie poprawnie i tak dalej, po prostu idziesz na lokację gdzie nie ma innych wyjść(np tylko na dół, albo siedząc przy stole) i rysujesz. Mozesz wcześniej zrobić reconfigure mappera. Mi działa.
Dragar
Da się. Zakładając że masz skonfigurowane rysowanie poprawnie i tak dalej, po prostu idziesz na lokację gdzie nie ma innych wyjść(np tylko na dół, albo siedząc przy stole) i rysujesz. Mozesz wcześniej zrobić reconfigure mappera. Mi działa.
Dragar