MUSH pomoc

Forum techniczne Arkadii.
Berst
Posty: 8
Rejestracja: 23 sty 2013 19:35

Re: MUSH pomoc

Post autor: Berst »

Mapika (i tak mi nie dzialal) oraz skryptow Ovviego niestety nie mam. Polecam jednak rzeczy od Liseva :)
http://mituniewicz.pl/svn/Projekty/Arkadia/Skrypty/
Gummi
Posty: 8
Rejestracja: 09 lis 2013 13:47

Re: MUSH pomoc

Post autor: Gummi »

Witam
Pytanko od kogoś kto nie ma o niczym pojęcia.
Jak się korzysta ze skryptów?
W sensie gdzie je w kleić i jak je uruchomić?
Dzięki za ewentualna pomoc.
Eyjolf

Re: MUSH pomoc

Post autor: Eyjolf »

Najpierw ściągnij skrypty Liseva na dysk, a potem w Mushu File-> Plugins-> Add (wszystkie pliki z rozszerzeniem .xml). CentrumDowodzenia.mcl służył bodajże do wyświetlania kondycji w drugim oknie, ale nie pamiętam jak się go ustawiało. Nie miałem jeszcze czasu się temu przyjrzeć...
Gummi
Posty: 8
Rejestracja: 09 lis 2013 13:47

Re: MUSH pomoc

Post autor: Gummi »

Dzięki za odpowiedz,
Próbowałem odpalić od Liseva coś co się nazywa "podmiana opisów" ale efekt jest mizerny (przedstawiam poniżej)
Próbowałem odpalić jeszcze coś co znalazłem w sieci i ładnie wyglądało,
tylko tu jest chyba większy problem bo to jest plik txt i jakoś dziwnie wyglądający (wkleję na dole)

To są komunikaty z Musha:

Welcome to MUSHclient version 4.81!
Written by Nick Gammon.

Compiled: Jan 3 2012.
Using: Lua 5.1.4, PCRE 8.21, PNG 1.5.7, SQLite3 3.7.9, Zlib 1.2.5

For information and assistance about MUSHclient visit our forum at:
http://www.gammon.com.au/forum/
Can you trust your plugins? See: http://www.gammon.com.au/security
[WARNING] I:\Arkadia Mapy\Podmiana_Opisow.xml
Line 21: Error parsing script (Cannot load)
[WARNING] I:\Arkadia Mapy\kondycja.xml
Line 1: Expected '<', got "#" (content not permitted here) (Cannot load)
[WARNING] I:\Arkadia Mapy\kondycja.xml
Line 7: Expected '<', got "#" (content not permitted here) (Cannot load)

A to jest to cudo co znalazłem w sieci:

#CLASS {kolorowa_kondycja}
#CLASS 0
#CLASS {kolorowa_kondycja|ktos}
#TRIGGER {(*) jest w swietnej kondycji.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(2)#######%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest w dobrym stanie.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(2)-######%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest lekko rann{y|a}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(14)--#####%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest rann{a|y}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(14)---####%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest w zlej kondycji.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(13)----###%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest ciezko rann{y|a}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(4)-----##%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#TRIGGER {(*) jest ledwo zyw{y|a}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(12)------#%ansi(7)] %ansi(2)%1 }}
#CLASS 0
#CLASS {kolorowa_kondycja|ja}
#TRIGGER {^Jestes w swietnej kondycji.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(2)#######%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes w dobrym stanie.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(2)-######%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes lekko rann{a|y}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(14)--#####%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes rann{a|y}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(14)---####%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes w zlej kondycji.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(13)----###%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes ciezko rann{a|y}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(4)-----##%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#TRIGGER {^Jestes ledwo zyw{a|y}.} {#sub {%ansi(7)[%ansi(12)------#%ansi(7)] %ansi(11)TY }}
#CLASS 0
#CLASS {kolorowa_kondycja|atak}
#TRIGGER {TY Atakuje cie (*).} {#sub {%ansi(11)TY %ansi(12)<= %ansi(14)%1}}
#TRIGGER {Atakujesz go.} {#sub {%ansi(10)<= %ansi(11)TY}}
#TRIGGER {TY Atakuja cie (*).} {#sub {%ansi(11)TY %ansi(12)<= %ansi(14)%replace(%replace("%1",","," |")," i "," | ")}}
#TRIGGER {Atakuja {go|ja} (*).} {#sub {%ansi(12)<= %ansi(3)%replace(%replace("%1",","," |")," i "," | ")}}
#TRIGGER {Atakuje {go|ja} (*).} {#sub {%ansi(12)<= %ansi(3)%replace(%replace("%1",","," |")," i "," | ")}}
#TRIGGER {Atakujesz go ty(*).} {#sub {%ansi(10)<= %ansi(14)TY%replace(%replace("%1",","," |")," i "," | ")}}
#TRIGGER {Atakujesz ja ty(*).} {#sub {%ansi(10)<= %ansi(14)TY%replace(%replace("%1",","," |")," i "," | ")}}
#TRIGGER {Atakujesz ja.} {#sub {%ansi(10)<= %ansi(11)TY}}
#CLASS 0

Jeśli ktoś wie jak to odpalić i jest skłonny pomóc to byłbym wdzięczny.
I sorry za taki długi tekst.
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: MUSH pomoc

Post autor: Merkava »

Ja się nie znam, ale mi to wygląda na składnie zmuda/cmuda. Na pewno ściągnąłeś paczkę do właściwego klienta?
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: MUSH pomoc

Post autor: Deli »

Mam coś tam poprzerabianego ze skryptów Ovviego plus pluginy Liseva.

Requesty proszę na PM.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Gummi
Posty: 8
Rejestracja: 09 lis 2013 13:47

Re: MUSH pomoc

Post autor: Gummi »

Ma ktoś może skrypt do muscha który robi takie coś jak poniżej i jest skłonny się podzielić?

ocen bron
KROTKIE PORECZNE SZYDLO(bron drzewcowa) wywazenie(14|14) skutecznosc(6|14) (7600|2100) (5|7)
ocen wszystkie zbroje
CIEZKA PLYTKOWA PARA NAUDZIAKOW(Srednia Zbroja) klute(8|12) obuchowe(8|12) ciete(8|12) (2400|650) (MAX|5)
LAZUROWY SMUKLY LEWY NARAMIENNIK(Ciezka Zbroja) klute(8|12) obuchowe(7|12) ciete(8|12) (2700|420) (4|5)
HEMATYTOWY SMUKLY PRAWY NARAMIENNIK(Ciezka Zbroja) klute(9|12) obuchowe(11|12) ciete(9|12) (2700|420) (MAX|5)
CZARNY LUSKOWY HELM(Srednia Zbroja) klute(4|12) obuchowe(7|12) ciete(7|12) (4900|1300) (2|5)
STALOWY CIEZKI NAPIERSNIK(Ciezka Zbroja) klute(3|12) obuchowe(3|12) ciete(7|12) (10000|3100) (4|5)
Barmar
Posty: 9
Rejestracja: 14 maja 2009 21:34

Re: MUSH pomoc

Post autor: Barmar »

W związku z tym, że nowe wyświetlanie kondycji jest bardzo przyjazne skryptom, chciałem się zapytać, czy ktoś z Was pokusił się o oskryptowanie wyświetlania kondycji i bindowania zasłon tak jak mają ludzie z TF-a?
Awatar użytkownika
Marcinson
Posty: 47
Rejestracja: 13 lut 2009 03:02
Kontakt:

Re: MUSH pomoc

Post autor: Marcinson »

Jeżeli ktoś chce korzystać z opcji:

UTRZYMYWANIE polaczenia: Obustronne

to w załączniku dodaję plugin implementujący ten temat po stronie MUSH Clienta.
Załączniki
utrzymywanie.7z
(971 Bajtów) Pobrany 216 razy
Awatar użytkownika
Marcinson
Posty: 47
Rejestracja: 13 lut 2009 03:02
Kontakt:

Re: MUSH pomoc

Post autor: Marcinson »

banalny plugin, który gdy sprawdzasz czas dopisuje jaka to pora roku.

edit:
UWAGA!
przypadkiem wcześniej podpiąłem niepoprawną wersję pluginu. Obecna jest poprawiona.
Załączniki
PoryRoku.7z
plugin wersja 1.1
(936 Bajtów) Pobrany 216 razy
ODPOWIEDZ