TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Forum techniczne Arkadii.
Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Dorien » 13 cze 2017 09:11

no ja walkowalem ten temat dosc dlugo na forum tintina i wg tam urzędujących guru nie da sie tego latwo zrobic

Eldakar
Posty: 28
Rejestracja: 19 maja 2015 23:02

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Eldakar » 13 cze 2017 16:19

Jakbym musial miec ta myszke, to uzylbyn ncurses. W drugim terminalu service zbindowany, ktory komunikuje sie z arka przez netsock, renderuje okna w curses i klikanie, zwraca dane akcje do arki.

Wole jednak bez myszki :)

Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Dorien » 13 cze 2017 16:52

no tak tak sie da tylko zawsze to bedzie klikanie w drugim oknie

Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 223
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Ralandil » 29 cze 2018 14:15

W ostatniej wersji beta warto zwrócić uwagę na:
- poprawienie błędu z #map undo
mapper.c Fixed issue with #map undo not properly handling void rooms.
- poprawki przy obsłudze dużych zmiennych
nest.c Fixed memory issue causing a crash on very large variables.
- są zmiany w logowaniu, które wymagają wrzucenia ścieżki najlepiej do zmiennej lub wstawienia znaku backslash przed kropką
line.c #line log {filename} {text} was extremely slow, at least on cygwin, because it was opening and closing a file descriptor for each log call. Multiple logs to the same file are much faster now, with each session having its own dedicated file descriptor to speed up consecutive writes to the same log file.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual

Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Dorien » 17 mar 2019 20:04

Hej czy jest jakiś sposób aby znaleść pozycje col, row zadanego textu ? Albo jakiś sposób śledzenia pozycji jakiegoś #suba albo czegoś?

Eldakar
Posty: 28
Rejestracja: 19 maja 2015 23:02

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Eldakar » 19 mar 2019 09:50

Nie wydaje mi sie. Liczenie linii od suba? Trzeba wziac pod uwgae prompt i wszystko co na ekranie wyswietlasz.

Eldakar
Posty: 28
Rejestracja: 19 maja 2015 23:02

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Eldakar » 19 mar 2019 23:37

Przyszlo mi jeszcze do glowy:
#split na caly ekran
kazda linia tekstu jest bufferowana w tablicy
i wtedy mozesz sobie czytac ekran jako tablice

ale to bedzie baaardzo wolne

Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Dorien » 20 mar 2019 13:21

można przeszukać klinkniętą linie bufora i regexpem wyciągnąć kliknięte słowo i na jego podstawie wykonywać jakąś akcje, ale to tez nie bedzie zbyt efektywne :(. Narazie walczę ze scrollowaniem muda z włączonym vtmap. jak zrobisz cos sensownego to podeślij :) ja mam narazie tyle:

Kod: Zaznacz cały

#event {SCROLLED MOUSE WHEEL UP} {
        
        #if {%1 == 0 || %1 == 1} {#cursor history prev} {
                #math BUF_LINE {${BUF_LINE} + 1};
                #buffer find {${BUF_LINE}} {^};
        }
}

#event {SCROLLED MOUSE WHEEL DOWN} {
        #if {%1 == 0 || %1 == 1} {#cursor history next} {
                #math BUF_LINE {${BUF_LINE} - 1};
                #if {$BUF_LINE < 1} {
                        #var {BUF_LINE} {0};
                };
                #buffer find {${BUF_LINE}} {^};
        }
}

#macro {\e[F}
{
        #buffer end;
        #var BUF_LINE 1;
}

#macro {\e[H}
{
        #buffer home;
        #var BUF_LINE -1;
}

#message command off

Poprawiłem troche :)

ODPOWIEDZ