Kod: Zaznacz cały
#EVENT {enter room 2131}
{#class podroz read podroze.tin
}
#EVENT {exit room 2131}
{#class podroz kill
}
Próba załatwienia wszystkich podrózy poprzez wczytanie jednego pliku podroze.tin to pójście na skróty i może się nie sprawdzić np. przy identycznych komunikatach woźnic. Sensowniejszym rozwiązaniem wydaje się utworzenie eventu na zdarzenia spodziewane tylko na danej lokacji, np.:
Kod: Zaznacz cały
#event {ENTER ROOM 5132}{
#action {{^> |^}Z zewnatrz dochodzi stlumiony glos woznicy: Postoj, dziedziniec frontowy karczmy.}{#map goto 5303};
#action {{^> |^}Z zewnatrz dochodzi stlumiony glos woznicy: Postoj, placyk w polnocnej czesci miasta.}{#map goto 4625};
}
#event {EXIT ROOM 5132}{
#unaction {{^> |^}Z zewnatrz dochodzi stlumiony glos woznicy: Postoj, dziedziniec frontowy karczmy.};
#unaction {{^> |^}Z zewnatrz dochodzi stlumiony glos woznicy: Postoj, placyk w polnocnej czesci miasta.}
}
Z eventami nie ma takiego problemu, ponieważ są załadowane i "czekają na odpalenie".
Z kolorami to muszę sprawdzić.
PS Kod na dobywanie/opuszczanie broni ze zmianą jednej zmiennej powinien potrafić napisać sobie
każdy początkujący tintinowiec