Strona 69 z 73

Re: Zmud pomoc

: 02 lip 2015 09:32
autor: Borgin
potrzebuje komende ktora by sprawdzala np kratki na mapie zeby dalo sie to podpiac do zapytania IF

przy okazji jak to zrobic zeby sprawdzalo grupowo kilka nr lokacji (przyklad IF #nr_lok_aktualnej in @lokacje costam_dalej_robi )
da sie cos takiego?

Re: Zmud pomoc

: 02 lip 2015 11:54
autor: Talisa
2. #IF %ismember(%roomvnum(,),@lokacje)!=0 {costamcostam}

moze byc %roomvnum, %roomvnum(,), %roomvnum(). Sprawdz z #echo, ktore zwraca numer.
zaleznie od %roommode (0 albo 1) podaje vnum albo numkey, zaleznie jak masz lokacje ponumerowane.


Pierwsze pytanie jest nie do zrozumienia dla mnie.

Re: Zmud pomoc

: 02 lip 2015 19:48
autor: Athalyse
A ja mam troche inne pytanie, bez odpowiedzi da sie zyc.
Chce zeby mi sie automatycznie logowalo WSZYSSSKO,
wiec w atconnect wpisalam:

#LOG Logi/Arkalog_%time( mm-dd-yy).txt

Dziala.
Kiedys jednak mialam tak ze logi zapisywaly mi sie w formacie np 21czerwiec2015.txt a teraz
rzecz jasna jest to Arkalog_06-21-15.txt i zastanawiam sie co wpisac, azeby w poprzednim
formacie (nazwy) sie zapisywaly. Z ciekawosci, jak ktos wie. Bo ja nie ogarniam tych
hieroglifow.

Re: Zmud pomoc

: 02 lip 2015 21:14
autor: Feanen

Kod: Zaznacz cały

%time(ddmmmmyyyy)

Re: Zmud pomoc

: 03 lip 2015 08:10
autor: Borgin
1)wiem ze jest jakas komenda ktora pozwala do przejscia do nr danej lokacji na maperze (speedwalk czy cos takiego)
tylko ze to biega albo i sprint
da sie tosamo tylko zeby ustawic w tym trucht albo niespieszny krok?

2) zmud jest w stanie policzyc ile postaci jest na lokacji jak wejde? ja widze ze np na wsiowych jest tego duzo bo wylaza mi dwie linijki opisow orkow... ale zanim ogarne ile jest tam czarnych albo zwyklych to juz mnie bija... da sie to jakos "policzyc" zeby cyferka wyszla?

Re: Zmud pomoc

: 03 lip 2015 08:41
autor: Haern
1) #WALK. Nie jestem pewien czy da się tam ustawić czas. Coś mi się kołacze po głowie, że czas da się ustawić tylko w preferences, a nie z poziomu skryptu, co sprawia, że jest to trochę bezużyteczne.
2) Tak, choć zrobienie uniwersalnego skryptu może być trudne ze względu na pattern. Wyłapujesz całą linijkę (%trigger), szatkujesz ją na kawałki (%replace) podmieniając przecinek na | (znak podziału między elementami tablicy w zmiennej typu 'list'), i dalej robisz co potrzebujesz - liczysz ilość wszystkich, liczysz tylko te, które zawierają 'ork', takie tam. Zapewne z użyciem pętli (#loop). To tak na szybko z głowy ;)

edit: Poza tym na Twoją bolączkę w pkt 2) jest jeszcze jeden sposób, wchodzisz i jak widzisz 2 linijki NPCy to szybko wychodzisz z powrotem (lub dalej), czas reakcji NPCy to około sekundy, więc całkiem sporo. Policzyć sobie możesz jak już wyjdziesz i będziesz stał w bezpiecznej lokacji;)

Re: Zmud pomoc

: 03 lip 2015 10:52
autor: Talisa
1) #call %pref(senddelay,XYZ) Ale to dziala tez na szybkosc wysylania np. tekstu z edytora do muda. Poza tym, IMO #walk z senddelay jest nielegalny wedle zasad arkadii?

2) Trudne, ale jesli wiesz mnie wiecej co tam ma stac, to mozesz zrobic jakis timeout, gdzie trigger odpala iles tam razy na np. "goblin|ork|snotling atakuje cie" w przeciagu 2 sekund. Oczywiscie jesli juz cie atakuje cos, to nie policzy. Ewt. ansi trigger gdzie zmieniasz kolory wroga, npca i wroga na jeden i bawisz sie wymieniajac przecinki jak Haern powiedzial.

Re: Zmud pomoc

: 03 lip 2015 10:59
autor: Akali
ad.2)
zrób sobie kolorki:

#tr { %qork?%q } { #cw olivegreen }
#tr { %qczarn* ork?%q } { #cw forestgreen }
#tr { %qtroll?%q } { #cw limegreen }

Re: Zmud pomoc

: 13 lip 2015 16:07
autor: Kelebor
Wie ktoś może dlaczego triggery z zaznaczoną opcją "line color" dla niektórych kolorów ansi wysyłanych przez muda (np. ciemnozielony) działają, a dla niektórych nie?

Re: Zmud pomoc

: 13 lip 2015 16:19
autor: Zurwen
A na pewno te dla których nie działają to ANSI? Dla XTERM nie będą działały.