Konwoje
: 17 kwie 2018 15:40
Czołem, następujące pomysły:
Konwoje na zasadzie dostarczanie paczek. Ile radości mamy z dostarczonej paczki? A także z sowitej zapłaty za nie? A jeśliby dodać możliwość ochraniania person z punktu do punktu drużyną? Wynajęci mieliby po drodze problemu typu eventy pogodowe, zasadzki, zbłąkane potwory, czasowy delay na odkonwojowanie delikwenta do miejsca docelowego, itp.
Drużyna dałaby wynajmować się w podrzędnej spelunie u jakiegoś rzezimieszka do prostych celów ochronnych - z punktu A do punktu B, ściśle określoną trasą, na której zachodzą losowo wybrane eventy. Na końcu otrzymują zapłatę, a jeśliby dany osobnik, którego ma się ochraniać, miał ciekawy sprzęt, a inni gracze o tym wiedzą i chcą go zdobyć, mamy element konfliktu interesów, i ciekawą interakcję do tego.
Pomysł ma mglisty zarys, bez konkretów, które można byłoby wymyślić, coś takiego nie musi być kodowo wymagające, a zabawy i ekwiwalentu w postaci gotówki może przynieść wiele.
Czyli reasumując: ochranianie delikwentów z punktu A do punktu B za gotówkę, co raz to wymagające, dalsze zlecenia, na końcu przydomek jakiś, interakcje z innymi graczami (ochraniani mają ciekawy dobytek, więc interesantów jest po obydwóch stronach oręża), itd.
Pozdro
Konwoje na zasadzie dostarczanie paczek. Ile radości mamy z dostarczonej paczki? A także z sowitej zapłaty za nie? A jeśliby dodać możliwość ochraniania person z punktu do punktu drużyną? Wynajęci mieliby po drodze problemu typu eventy pogodowe, zasadzki, zbłąkane potwory, czasowy delay na odkonwojowanie delikwenta do miejsca docelowego, itp.
Drużyna dałaby wynajmować się w podrzędnej spelunie u jakiegoś rzezimieszka do prostych celów ochronnych - z punktu A do punktu B, ściśle określoną trasą, na której zachodzą losowo wybrane eventy. Na końcu otrzymują zapłatę, a jeśliby dany osobnik, którego ma się ochraniać, miał ciekawy sprzęt, a inni gracze o tym wiedzą i chcą go zdobyć, mamy element konfliktu interesów, i ciekawą interakcję do tego.
Pomysł ma mglisty zarys, bez konkretów, które można byłoby wymyślić, coś takiego nie musi być kodowo wymagające, a zabawy i ekwiwalentu w postaci gotówki może przynieść wiele.
Czyli reasumując: ochranianie delikwentów z punktu A do punktu B za gotówkę, co raz to wymagające, dalsze zlecenia, na końcu przydomek jakiś, interakcje z innymi graczami (ochraniani mają ciekawy dobytek, więc interesantów jest po obydwóch stronach oręża), itd.
Pozdro