Madre i wazne komentarze do madrych i waznych pomyslow

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Awatar użytkownika
Caradhras
Posty: 112
Rejestracja: 27 lut 2009 01:30
Lokalizacja: Craag Ros

Re: Madre i wazne komentarze do madrych i waznych pomyslow

Post autor: Caradhras »

@Akko:

Nie no ja tam seciem nie jestem bo mam fryzure zafarbowana brode i az dwie dziary ... Poprostu wszyscy przeciwnicy przedstawiania sie jak i ci tworzacy bazy imion zapomnieli o jednej waznej sprawie ... to jest tylko gra. Niewiem moze jestem inny ale osobiscie nie przeszkadza mi przyznawanie sie do wlasnej postaci nigdy sie z nia nie krylem Caradhras jest moim firstem i uwazam ze doszedlem nim dalej niz mi sie wydawalo ze dojde gdy go zakladalem zwlaszcza ze doszedlem do tego bez stawiania flachy na zjazdach czy tez kumplom z osiedla.
Awatar użytkownika
Xion
Posty: 180
Rejestracja: 12 lut 2009 21:10
Lokalizacja: Opole

Re: Madre i wazne komentarze do madrych i waznych pomyslow

Post autor: Xion »

Vinzt pisze:gdzieś u zapomnianego zielarza w Bretonii, ekipa z gryfami na piersiach wchodzi i jeden z nich - 'taki jeden halfling ;)' (bo wtedy nie wiedziałem kto to jest) mówi do mnie i istotki, z którą tam byłem: "Vinzt i ####?" - Pierwszy raz wtedy ich widziałem na oczy i mi się po prostu smutno zrobiło :].
No wiesz, jakby to tak delikatnie ująć... Wieś zawsze pozostanie wsią, obojętne w co się ubierze. Pewnie jakiś kolega powiedział mu kiedyś kim jesteś, a on to zapamiętał na całe życie :>

Co nie zmienia faktu, że nadal nie jestem w stanie zrozumieć, w jaki sposób doskwierać ma młodej postaci fakt, że ktoś wie jak ma ona na imię.
Pulp pisze:Imiona postaci o ktorych w zyciu nie slyszales na mudzie ani nie spotkales, sa z zalozenia dla Ciebie niedostepne.
Z czyjego założenia? Żeby było tak, jak piszesz, wizowie musieliby zabronić używania skryptów jako całości, zwłaszcza, że skrypt subujący imię postaci pod opis nie wysyła nic do muda, zatem nielegalny nie jest. Zupełnie inną sprawą jest to, co ktoś z uzyskaną w ten sposób wiedzą zrobi.
Życie jest sumą przypadków.
Awatar użytkownika
Ennyen
Posty: 235
Rejestracja: 14 lut 2009 22:33
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Madre i wazne komentarze do madrych i waznych pomyslow

Post autor: Ennyen »

Przesadzacie z tymi bazami imion. Moim zdaniem maskowanie i oszukiwanie imion mialo by na celu zupelnie cos innego niz unikanie zapamietania, o niebo wiekszy cel i mozliwosci.

To po prostu szerokie pole do kreowania gry. Od mutantow udajacych niemutantow w zdroznym celu, po szpiegow, kretow, wywiad i kontrwywiad. Od prostych druzyn, przypadkowo zebranych, (zauwazcie wazna rzecz, po reformie zawodow spec juz nie zdradza stowarzyszenia! to juz jest polowa sukcesu, kiedys po specu wiedzialo sie z kim ma sie do czynienia nawet jak zalozyl szate saurgla), po chociazby morderstwa miedzy neutralnymi glidiami. Juz nie pisze jakie dalo by to mozliwosci mafii. Dzis, gdyby np gladzi oplacili mafie, zeby zabila marszalka zakonu, to skrytobojcze wykonanie wyroku nie jest mozliwe, nastepnego dnia pol imperium stalo by pod kamienicami. Tyle lat i nie powstala mozliwosc nawet mega kosztem udawac cienia.... no od reformy jest namiastka w postaci szaty saurgla czy maski i speca, ktory niewiele juz mowi.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2009 22:29 przez Ennyen, łącznie zmieniany 1 raz.
Ghazar
Posty: 87
Rejestracja: 15 lut 2009 21:54

Re: Madre i wazne komentarze do madrych i waznych pomyslow

Post autor: Ghazar »

Wydaje Ci sie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Godar
Posty: 309
Rejestracja: 07 mar 2009 17:46
Lokalizacja: Kraków

Re: Madre i wazne komentarze do madrych i waznych pomyslow

Post autor: Godar »

Szpiegow to i tak jest dosc w postaci sekondow ;]

A gdyby kazdy mogl tak latwo zmienic tozsamosc i podszywac sie pod kogos innego to bylo by troche... bez sensu :P Ewentualnie moglby to byc bonus dla mafii (jako gildii, nie zawodu).
Ale oni i tak juz maja Ammare :P A w takim wypadku to my chcemy katapulty w Craag Ros (dzialajace) ;)
Awatar użytkownika
Vinzt
Posty: 132
Rejestracja: 25 mar 2009 14:42

Re: Madre i wazne komentarze do madrych i waznych pomyslow

Post autor: Vinzt »

Rzecz w tym, żeby granica określająca ilość sekondów zbliżała sie do zera, a nie żeby to właśnie sek był szpiegiem. To nie jest normalne i rpgowe, no chyba że ktoś ma schizofrenie..

re dół: Przykro to słyszeć - jednak problem baz danych jest spory. Nie po to wizowie dali możliwość posiadania shorta, żeby potem wszyscy i tak znali tych, których spotykają. Wydaje mi się po prostu, że w tym momencie celowość tych naszych opisików jest żadna. I może jednak warto byłoby przywrócić ich sens.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2009 23:28 przez Vinzt, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ennyen
Posty: 235
Rejestracja: 14 lut 2009 22:33
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Madre i wazne komentarze do madrych i waznych pomyslow

Post autor: Ennyen »

Nie wiem czy bez sensu, mozna by namowic wizow i sprobowac w jakis umowiony dzien jak to by wygladalo, gdyby wszyscy chetni zatracili tozsamosci i wystepowali w postaci szarego zakapturzonego tlumu. A moze bylo by ciekawiej. Spotykasz grupe, ogladasz czy maja wywieszone jakiekolwiek oznaki przynaleznosci, lub "trudne slowo" pytasz kim jestescie. Wiem, ze to bardziej kwestia odpowiedzialnosci calej spolecznosci, bo glowna obawa jest jedna. Jak zaczna sie zachowywac coponiektorzy pod przykrywka anonimowosci, stad pewnie brak takich mozliwosci. I jest to w pelni zrozumiale. Tym niemniej narzekanie na bazy imion i skrypty i przykrywanie potrzeby zmian nimi jest mocno naciagane i darowal bym sobie, to jakis margines :)
Awatar użytkownika
Ennyen
Posty: 235
Rejestracja: 14 lut 2009 22:33
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Madre i wazne komentarze do madrych i waznych pomyslow

Post autor: Ennyen »

Poza tym widze, ze niektorzy nie rozumieja slowa szpieg czy pomyslu ze zmiana wygladu. Szpieg to nie oznacza cziter, ktory sekondem podglada i lokalizuje wrogow czy kogotam. Tak jest dzisiaj i to nie szpieg, to gracz oszust.

Olbrzymia roznica miedzy kims kto swiadomie pracuje na inna tozsamosc by osiagnac jakis cel, chocby ryzykowne szpiegowanie firstem albo prozaiczne wkrecenie sie na wyprawe i zepchniecie wroga w przepasc przy najblizszej okazji , fantazja graczy ;)
Ghazar
Posty: 87
Rejestracja: 15 lut 2009 21:54

Re: Madre i wazne komentarze do madrych i waznych pomyslow

Post autor: Ghazar »

Niektorzy moga schowac oznaki przynaleznosci do stowarzyszenia inni nie (tak samo jak ukrywanie titli).
A co jakby x przedstawil Ci sie 100x pod rzad, ale za kazdym razem jako inna osoba.
Co jakbys znal go wczesniej, co jak nie..?
Takie rzeczy spowodowalyby totalne przekrety i tworzenie secondow tylko po to aby namieszac ludziom.
Obrazek
Awatar użytkownika
Vinzt
Posty: 132
Rejestracja: 25 mar 2009 14:42

Re: Madre i wazne komentarze do madrych i waznych pomyslow

Post autor: Vinzt »

Ech.. tak jak pisałem wcześniej - sprawa nie byłaby taka prosta ze zmianą wyglądu. Ze zmianą imienia - może kodowo zablokować możliwość przedstawienia się jednej postaci pod rząd w jakimś odstępie czasowym..

Dalej uważam, że zmiany wyglądu, na które należałoby się naharować, dałyby spore pole do popisu odgrywania postaci..

Co do imienia - wydawało mi się, że nie sprawi to kłopotów aż tyle, może to spowodowane jest zbyt dużą chęcią odegrania czegoś na prawdę, niż wykorzystywania dziur i dlatego tego nie widzę.. Wydaje mi się jednak, że sporo osób poparłoby pomysł (sam fakt że nie ma samych krzyków pod tym tematem jest swego rodzaju pocieszająca, a kwestia nieumierania wątku, jeszcze bardziej radosna ;)). Niestety jednak najczęściej i najwięcej piszą ludzie, którzy nie chcą nic zmieniać bo to załamałoby/zachwiałoby ustalone już od dawna strategie działania etc etc.

Nie wiem - ja chyba kończę już się wypowiadać na ten temat :). Może ktoś będzie chciał go jeszcze pociągnąć i może wyeliminować zagrożenia z nim związane a potem nawet zakodować. Może jednak nie i wtedy wszystko tutaj umrze i się znowu przykurzy. Kto to wie? ;)

Pozdrowienia

V.
Zablokowany