Imiona i Opisy.
Imiona i Opisy.
Witam,
Mój pomysł to możliwość zmiany opisu i imiona postaci z odpowiednimi ograniczeniami.
+ zmniejszenie ilości sekond'ów
+ nie tracimy czasu na "robienie" nowych postaci
+ możliwość rozpoczęcia nowego epizodu dla danej postaci
+ często zdarzało się, że gracze ze starymi bazami opisów atakowali bez pytania początkujące postacie, jeśli będą świadomi, że opisy się zmieniają to zaczną oceniać postacie a nie atakować z bind'ów
- postacie co Cie zapamiętały tracą Cie w pamięci - uważam to za minus ze względu na to, że robisz się nie widoczny dla swojego stowarzyszenia/znajomych a jak chcesz się ukrywać w kto przed wrogami to nie ma aktualnie problemu teraz.
Jak ma to działać:
1. Imiona
Możliwość zmiany u npca u którego masz pochodzenie. "( Wykorzystaniue odrazu npcy które są zakodowane)
Przekupienie npca - np 10 20 50 100 ? mithrylowych monet ( do wyboru przez wizów) . Po zmianie imiona blok na 1 rok.
2. Opis postaci.
Mozliwość zmiany jednego opisu postaci raz na 50 - 100 dni postaci tez u npca z pochodzenia - tutaj staz sie liczy postaci. Np. Tworzymy młodego jasnookiego elfa, po 50 dniach zmieniamy mu na dojrzalego jasnookiego elfa.
PS: Jeśli będzie zainteresowanie ze strony wizów, warto poszerzyć bazę opisów postaci - uważam, że jest uboga i często można spotkać postacie o podobnych opisach.
Mój pomysł to możliwość zmiany opisu i imiona postaci z odpowiednimi ograniczeniami.
+ zmniejszenie ilości sekond'ów
+ nie tracimy czasu na "robienie" nowych postaci
+ możliwość rozpoczęcia nowego epizodu dla danej postaci
+ często zdarzało się, że gracze ze starymi bazami opisów atakowali bez pytania początkujące postacie, jeśli będą świadomi, że opisy się zmieniają to zaczną oceniać postacie a nie atakować z bind'ów
- postacie co Cie zapamiętały tracą Cie w pamięci - uważam to za minus ze względu na to, że robisz się nie widoczny dla swojego stowarzyszenia/znajomych a jak chcesz się ukrywać w kto przed wrogami to nie ma aktualnie problemu teraz.
Jak ma to działać:
1. Imiona
Możliwość zmiany u npca u którego masz pochodzenie. "( Wykorzystaniue odrazu npcy które są zakodowane)
Przekupienie npca - np 10 20 50 100 ? mithrylowych monet ( do wyboru przez wizów) . Po zmianie imiona blok na 1 rok.
2. Opis postaci.
Mozliwość zmiany jednego opisu postaci raz na 50 - 100 dni postaci tez u npca z pochodzenia - tutaj staz sie liczy postaci. Np. Tworzymy młodego jasnookiego elfa, po 50 dniach zmieniamy mu na dojrzalego jasnookiego elfa.
PS: Jeśli będzie zainteresowanie ze strony wizów, warto poszerzyć bazę opisów postaci - uważam, że jest uboga i często można spotkać postacie o podobnych opisach.
Re: Imiona i Opisy.
Moim zdaniem pomysl daje szerokie pole do naduzyc.
Jestem kochajacym dobro pokurczem, ktory expi gdzies z elfami rok czasu robiac ultra poziom, po czym ide do enpeca w nuln, place worek zlota i staje sie niedobrym ogrem, mordujacym dla przyjemnosci?
To nie fair! No i co na to powiedza elfi koledzy?
Poza tym przy obecnych realiach stworzenie nowej postaci i osiagniecie nia poziomu pozwalajacego sie swobodnie poruszac po swiecie (kawal swiata/b.dosw) trwa calkiem przyzwoity czas.
Reasumujac, Twoj pomysl uwazam za slaby.
Jestem kochajacym dobro pokurczem, ktory expi gdzies z elfami rok czasu robiac ultra poziom, po czym ide do enpeca w nuln, place worek zlota i staje sie niedobrym ogrem, mordujacym dla przyjemnosci?
To nie fair! No i co na to powiedza elfi koledzy?
Poza tym przy obecnych realiach stworzenie nowej postaci i osiagniecie nia poziomu pozwalajacego sie swobodnie poruszac po swiecie (kawal swiata/b.dosw) trwa calkiem przyzwoity czas.
Reasumujac, Twoj pomysl uwazam za slaby.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.
Abraham Lincoln
Abraham Lincoln
Re: Imiona i Opisy.
Pamiętajmy, ze ten ultra poziom nigdy nie trzyma się wiecznie a kara za zgon jest spora. A co do twojego przykładu, nie pisałem nic o zmianie rasy. Założyć sekonda, którego nikt nie bije i wyexpić nim ultra level też nie problem jak jesteś kochającym dobro pokurczem expiącym gdzieś z elfami.Buluar pisze:Moim zdaniem pomysl daje szerokie pole do naduzyc.
Jestem kochajacym dobro pokurczem, ktory expi gdzies z elfami rok czasu robiac ultra poziom, po czym ide do enpeca w nuln, place worek zlota i staje sie niedobrym ogrem, mordujacym dla przyjemnosci?
To nie fair! No i co na to powiedza elfi koledzy?
Poza tym przy obecnych realiach stworzenie nowej postaci i osiagniecie nia poziomu pozwalajacego sie swobodnie poruszac po swiecie (kawal swiata/b.dosw) trwa calkiem przyzwoity czas.
Reasumujac, Twoj pomysl uwazam za slaby.
Reasumując , Twój argument o nadużyciu oceniam †eż za bardzo słaby.
Re: Imiona i Opisy.
E tam w sumie nie bylo, by takie zle. Zlo na dobra strone tez moze sie nawrocic.
Ale sadze, ze lepiej bylo, by takie cos powiazac odrazu z kontem.
Dodatkowe rasy jak np: wampir, skaven, rycerz chaosu, mag
Nie wiem nowy zawód typu: mag
Kultysci MC, zmieniajacy opisy co jakis czas... No tego zakon, by nie przewidzial, a mozliwosci RPG spore.
No i nie dalo, by sie miec 2 kont. Bo np: progi do np rycerza chaosu byly, by wygorowane.
Ale sadze, ze lepiej bylo, by takie cos powiazac odrazu z kontem.
Dodatkowe rasy jak np: wampir, skaven, rycerz chaosu, mag
Nie wiem nowy zawód typu: mag
Kultysci MC, zmieniajacy opisy co jakis czas... No tego zakon, by nie przewidzial, a mozliwosci RPG spore.
No i nie dalo, by sie miec 2 kont. Bo np: progi do np rycerza chaosu byly, by wygorowane.
Re: Imiona i Opisy.
Paliles cos przed pisaniem tej notki?Augustin pisze:E tam w sumie nie bylo, by takie zle. Zlo na dobra strone tez moze sie nawrocic.
Ale sadze, ze lepiej bylo, by takie cos powiazac odrazu z kontem.
Dodatkowe rasy jak np: wampir, skaven, rycerz chaosu, mag
Nie wiem nowy zawód typu: mag
Kultysci MC, zmieniajacy opisy co jakis czas... No tego zakon, by nie przewidzial, a mozliwosci RPG spore.
No i nie dalo, by sie miec 2 kont. Bo np: progi do np rycerza chaosu byly, by wygorowane.
Re: Imiona i Opisy.
Lepiej żeby tego Werbat nie czytałRavald pisze:Paliles cos przed pisaniem tej notki?Augustin pisze:E tam w sumie nie bylo, by takie zle. Zlo na dobra strone tez moze sie nawrocic.
Ale sadze, ze lepiej bylo, by takie cos powiazac odrazu z kontem.
Dodatkowe rasy jak np: wampir, skaven, rycerz chaosu, mag
Nie wiem nowy zawód typu: mag
Kultysci MC, zmieniajacy opisy co jakis czas... No tego zakon, by nie przewidzial, a mozliwosci RPG spore.
No i nie dalo, by sie miec 2 kont. Bo np: progi do np rycerza chaosu byly, by wygorowane.
Co to jest Chaos? To jest Ład, który zniszczono przy Stworzeniu Świata.
S.J. Lec
S.J. Lec
Re: Imiona i Opisy.
Przeczytałem, żałuję :(Fuggazi pisze:Lepiej żeby tego Werbat nie czytał ;)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Imiona i Opisy.
re up.
Nie napisales kropki na koncu swojego wpisu.
Nie napisales kropki na koncu swojego wpisu.
Re: Imiona i Opisy.
Jedyny dobry pomysł, jaki pojawił się w pierwszym poście, to rozszerzenie bazy opisów do wyboru przy tworzeniu postaci. Tutaj jednak warto by było otrzymać informację zwrotną od Wizów, czy w ogóle warto to zgłaszać.
I widzę to w formie projektu, gdzie zgłaszamy różne shorty przez np. pół roku, a potem każdy gracz na Arce ma możliwość zmienić cały swój short.
I widzę to w formie projektu, gdzie zgłaszamy różne shorty przez np. pół roku, a potem każdy gracz na Arce ma możliwość zmienić cały swój short.