Strona 91 z 134

Re: Drobne pomysly

: 05 cze 2017 02:04
autor: Gixx
Po systemie wiedzy, rozpoznawania potworow, dosc naturalnym krokiem wydaje sie, zeby kamienie rowniez byly objete wiedza. Gownie chodzi o stopniowe ich rozpoznawania zgodnie ze schematem: niebieski mineral - granatowy kamien szlachetny - szafir. Niebieskim mineralem bylby rowniez przykladowo turkus, azuryt, akwamaryn, topaz, ale tez jakis bezwartosciowy kamyk.

Troche dziwne jest to, ze zupelnie zielona postac zna szczegolowo dziesiatki malo znanych kamieni na poziomie gemmologa - nauczenie sie tego wszystkiego z bibliotek, ogladania bizuterii, wyrobow z calego swiata, chodzenia po kopalniach i zakatkach wyglada na nielada smaczek, ktory moze warto kiedys dodac. Mozna byloby sobie nawzajem niezly kit wciskac, ale tez poznawac kamienie po kawalku. Problem wydaje sie z walka - jak walczyc z kamieniami? Ale to tez po glebszym zastanowieniu sie moze miec sens - mozna jakims okreslonym stworzeniom np golemom, smokowi, moczarkom (co sklania moczarki do trzymania kamieni?) dac nieco wiedzy o kamieniach szlachetnych.

Re: Drobne pomysly

: 05 cze 2017 10:41
autor: Enefghar
Kamienie - zbieranie, ogladanie, ocenianie, wycenianie, sprzedaz + walka z mobkami ktore daja kamienie (ale w mniejszym stopniu) - wyzsza wiedza: wieksza dokladnosc opisu, lepsza ocena/wycena, lepsze ceny do sprzedazy?
Ryby - ogladanie lowisk, lowienie, ogladanie, ocenianie, wycenianie, sprzedaz, zarzucanie sieci, wykopywanie robakow, sluchanie opowiesci rybakow we wioskach. - wyzsza wiedza: wieksza dokladnosc opisu, lepsza ocena/wycena, mozliwosc oceniania lowisk, lepsze ceny?
ziola - zbieranie, ogladanie, uzywanie, palenie - wieksza dokladnosc opisu, lepsza ocena/wycena, dluzszy efekt, lepsze ceny?
rodzaje broni - ogladanie roznych egzemplarzy, ocenianie, walka danym rodzajem broni (przy wiedzy rozdzielilbym bronie jednoreczne od dwurecznych i traktowal np. jednoreczne i dwureczne miecze osobno - lepsza ocena/wycena, wyzszy dmg danym typem broni, lepsze ceny?
zwierzeta lowne - ogladanie, tropienie, zabijanie, wykrawanie czesci i skor - szybsze/lepsze tropienie, wiekszy dmg, dokladniejszy opis, wiecej rzeczy do wyciecia, lepsze ceny?
gornictwo...
etc.

Wiedza moglaby byc ciekawym boostem do umiejetnosci, aczkolwiek trzeba by to zrobic tak, zeby nie rozlegl sie placz zielarzy, mysliwych, kupcow i rybakow ;)

Re: Drobne pomysly

: 06 cze 2017 09:25
autor: Stellan
Jakis czas temu zmieniono system zaslony grupowej na kombinacje z opcjami. Od tego momentu zaszlo wiele zmian w mechanice i chcialbym zapytac o Wasze opinie na temat dodania/przywrocenia opcji w stylu "zaslon kogos przed grupa ilus wrogow". To jest tylko luzny pomysl bez znajomosci przyczyn ostatnich zmian w tej materii. :)

Re: Drobne pomysly

: 06 cze 2017 23:57
autor: Adventicus
Widze, że coponiektórych poniosło I już starają się przykładowemu gladowi dodać wiedzą to czego nie mogą wytrenować ponad GP.

Żeby nie było pomysł; Poprawić odmianę suślej skóry przy sprzedaży.

Re: Drobne pomysly

: 04 sie 2017 08:32
autor: Nobia
Pomysł:
- zwiększyć trochę delay możliwości zakończenia (zerwania również) po ataku gracza na gracza (np. 2-4 minuty)

Uzasadnienie:
- eliminacja nadużyć w przypadkach walk PvP
- ucięcie spekulacji i posądzania o zakańczanie (minie określony, akceptowalny czas na który pozwala mechanika i nikt nie powinien mieć pretensji)

Re: Drobne pomysly

: 04 sie 2017 15:47
autor: Werbat
IMHO zakończenie po 4 minutach jest tak samo słabe jak po 30 sekundach. Powinien minąć jakiś sensowny czas, w którym przeciwnik może w pełni uznać, że Cię zgubił/nie dogoni/dotarłeś do gildii. Nie ma niby ustalonej liczby minut, ale to zawsze było na zdrowy rozsądek. 4 minuty to nie jest zdrowy rozsądek, a znów chamskie wymuszanie mechaniką na przykład 15 ssie, bo czasami naprawdę trzeba, bo szef woła albo gówniak się zesrał.

Re: Drobne pomysly

: 04 sie 2017 18:15
autor: Derdhang
Wlasciwie wylogowanie powinno byc mozliwe w kazdej chwili, kiedy odleglosc od przeciwnika jest wystarczajaca do tego, by ten go "nie dogonil".
Wiec niech by bylo przykladowe 4 minuty i odleglosc przynajmniej 100 lokacji (najkrotsza droga), lub typowy "save room - Instant"

Jednak to raczej problem dla PK-owcow, zgildiowanych, prowadzacych "wojny", raczej nie dotyczy to tzw. GP.
Tym samym rodzi sie pytanie ktore samo w sobie jest dla mnie ciekawostka, ktora chcialbym odpowiedz poznac, o ile Szanowni Master Wizowie moze by zechcieli udastepnic taka informacje:

Ciekawe, jaki procent postaci Arki jest "zawodowcami".

Re: Drobne pomysly

: 04 sie 2017 20:36
autor: Fuggazi
A po co tak?
Niech GPki mają zakończanie tak jak jest obecnie, a zawodowcy (członkowie jakiejkolwiek gildii) tylko w siedzibie swojej gildii lub safelocku i po problemie.
Proste jak krowi ogon, tylko ja już przestaję powoli wierzyć, że proste, klarowne i sensowne rozwiązania mogą się tu urzeczywistnić.
A to dzięki jednej osobie...

Re: Drobne pomysly

: 06 sie 2017 18:46
autor: Zefel
Witam

Odrywając się od tematu up :D

Proponuje zwiększyć ceny jedzenia i picia o 1000% ponieważ jedzenie i picie jest istotnym elementem rozgrywki a nieistotnym przy obecnym stanie zdobywania monet. Wódka jest tak diabelnie tania że jest nadużywana a daje niesamowite bonusy no też nieco otumania ale kto na to patrzy :D
tak więc pełny bukłak wódki nie powinien kosztować w przybliżeniu nie 900 miedziaków a 9000 miedziaków :D zagrycha powiedzmy ogórek nie 2 miedziaki a 20 itd.
Idźmy z duchem czasu Arkadii też należy się kryzys gospodarczy :D

P.s Pozdrawiam głodne Halflingi :D

Re: Drobne pomysly

: 06 sie 2017 23:38
autor: Adventicus
Re Zefel

Jedynie jesli podniesione zostana adekwatnie ceny skupu miesiw w miastach I zostanie wprowadzona mozliwosc ograbiania rolnikow z posiadanyz zapasow. :lol: