Drobne pomysly

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Vonir
Posty: 26
Rejestracja: 25 lis 2017 01:39

Re: Drobne pomysly

Post autor: Vonir » 04 lip 2018 11:50

Edit: Fryzura 'na lyso' jest o tyle problematyczna, że może kolidować z niektórymi przymiotnikami postaci.
A co z fryzurami dla osób, które mają w shorcie: lysy/lysa? Przecież one też mogą kolidować z niektórymi przymiotnikami postaci. Także według mnie argument nie trafiony.

Awatar użytkownika
Strideo
Posty: 58
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Drobne pomysly

Post autor: Strideo » 04 lip 2018 12:46

Niektóre przymiotniki w shorcie w ogóle brzmią bezsensownie.

Przykład:

Kod: Zaznacz cały

ocen niedozywiona malutka gnomke
Niedozywiona malutka gnomka ma na sobie ciezka zbroje plytowa i trzyma olbrzymia pawez i ciezki dlugi miecz
Niedozywiona malutka gnomka wyglada jak ktos owiany legenda
Oczywiście powyższy przykład nie jest kopiuj/wklej z Arki, ma tylko obrazować kogo/co czasem możemy napotkać na trakcie i oczywiście jest wyolbrzymiony troszkę :D.
Jestem pewien, że nie raz, nie dwa, widzieliście podobne absurdy lub przymiotniki w shorcie które wzajemnie się wykluczają.
--- Strideo ---

Marco
Posty: 32
Rejestracja: 04 lut 2016 23:31

Re: Drobne pomysly

Post autor: Marco » 04 lip 2018 12:52

W zasadzie każda fryzura może kolidować z opisem, bo jest do wyboru sporo przymiotników dotyczących włosów, a gracz może wybrać inną fryzurę u fryzjera. Np. Rudowłosy krzywonosy gnom robiący sobie czarne warkocze.
Zgolone tuż przy skórze mam, bo to najbliższe temu, co chciałem, ale to wciąż nie jest głowa ogolona na łyso.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 620
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Drobne pomysly

Post autor: Tercoral » 20 lip 2018 20:31

Mam pomysl jak zrobic alchemie. :o

- Zakodować puste buteleczki o roznych ksztaltach
- Zwiekszyc poziom alchemii
- Dodac komende "szukaj skladnikow na XXX"

I analogicznie do szukania ziol tworzyc na lokacji sobie mikstury.


Opcja dla wymagajacych: Zeby stworzyc XXX miksture musisz rozpalic ognisko i miec spiryt w inventory.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Airhil
Posty: 223
Rejestracja: 25 paź 2016 19:49
Lokalizacja: Køge

Re: Drobne pomysly

Post autor: Airhil » 21 lip 2018 18:35

Tercoral pisze:Mam pomysl jak zrobic alchemie. :o

- Zakodować puste buteleczki o roznych ksztaltach
- Zwiekszyc poziom alchemii
- Dodac komende "szukaj skladnikow na XXX"

I analogicznie do szukania ziol tworzyc na lokacji sobie mikstury.


Opcja dla wymagajacych: Zeby stworzyc XXX miksture musisz rozpalic ognisko i miec spiryt w inventory.
Zamiast "szukaj skladnikow na", może "wloz skladnik do buteleczki/sloiczka", "wymieszaj skladniki"?
Poziom alchemii mógłby na przykład podpowiadać (tak jak to robi zielarstwo czasem), że takie zioło z takim innym ma właściwości takie i takie. No i też na przykład przyspieszać proces powstawania mikstury.
Trzeba by tylko jeszcze opracować jakieś receptury :D
Miau.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 620
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Drobne pomysly

Post autor: Tercoral » 22 lip 2018 14:53

Bo to sa dwie metody, od mniejszego do wiekszego, albo od wiekszego do mniejszego.

Mi sie wydaje, ze bylo, by wygodniej robic mikstury na lokacji "po nazwie" np:
"Ukojenie XXX" + 10% HP (mozliwe do zrobienia tylko na lokacji YYY z warunkiem ZZZ)

Mozna, by bylo poznawac mikstury po kolorze buteleczki.

A takie szukanie ziol po 10 woreczkach to dla mnie slabe. (Ciezko oskryptowac)
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Airhil
Posty: 223
Rejestracja: 25 paź 2016 19:49
Lokalizacja: Køge

Re: Drobne pomysly

Post autor: Airhil » 22 lip 2018 15:51

Raczej po kolorze mikstury. No i na jednej lokacji może być tylko część potrzebnych składników. Więc zbieranie ziół i łączenie ich w mikstury o jakiejś danej właściwości.
Miau.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 620
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Drobne pomysly

Post autor: Tercoral » 22 lip 2018 19:49

Troche zle mnie zrozumiales. Chodzilo mi o zbior lokacji np. las/bagno/trakt

I jak sobie to wyobrazasz?

XXX zaczyna mieszac skladniki do buteleczki

A pozniej co? Nagle mu sie skonczyla trawa na lace? No nie bardzo.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Airhil
Posty: 223
Rejestracja: 25 paź 2016 19:49
Lokalizacja: Køge

Re: Drobne pomysly

Post autor: Airhil » 22 lip 2018 20:37

To faktycznie ma nieco więcej sensu, ale przecież zioła z różnych miejsc też można łączyć. Załóżmy, że na jakąś miksturę potrzebujesz dwóch delion, które wolą rosnąć na bagnach, i trzech malin.

Jeśli miesza to raczej w buteleczce, nie d buteleczki.
No i konkretna trawa mu się może na łące skończyć/nie zauważy jej.

Chodzi mi tylko o to, że możesz zbierać zioła po nazwie, jakieś konkretne na jakąś konkretną miksturę. Ale żeby już ją zrobić wystarczą ci umy i posiadanie tych ziół, które można też przecież kupić. Nie musisz siedzieć w lesie, żeby zrobić miksturę z leśnych ziół.
Miau.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 620
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Drobne pomysly

Post autor: Tercoral » 22 lip 2018 21:03

No to mozna by bylo doczepiac receptury do tych buteleczek i "na chama" chodzic po roznych lokacjach zeby zebrac mikstury... No dla mnie sie nie klei, zbyt skomplikowane zeby bylo grywalne.


A ja wlasnie jestem za tym zeby siedziec w lesie robiac miksture z lesnych ziol. To ekonomicznie uzasadnione, bo tylko w lesie mozna znalesc super tajne skladniki do mikstury lesnej.

Powiem na tyle ile sie znam: (nie jestem wizem)
Latwiej bylo by napisac oddzielna alchemie dla mikstur tak jak ja podanie niz przebudowywac istniejacy system ziol. Akurat nie ma miejsca w zawodach na dodatkowy stricte alchemik mozna wedle mnie zrobic questa jak na mrowki zeby jakis tam sklep alchemiczny zaczal sprzedawac buteleczki i opisowe receptury.


Tak czy inaczej duuuzo roboty,
Tęczowe serce... :oops:

ODPOWIEDZ