Strona 111 z 134

Re: Drobne pomysly

: 12 mar 2018 17:39
autor: Raenn
Myślę, że terenów, w których wyjścia zmieniają się co apokalipsę jest jednak sporo, jeśli dobrze pomyśleć. Arkadia ma różne mechanizmy gubienia graczy, a to zdecydowanie najciekawszy.

Co do map "in game" - myślę, że one są bardzo potrzebne. Troszkę dziwnie to wygląda, jak nagle wszyscy znają cały świat i potrafią swobodnie łazić po miejscach, gdzie nigdy nie byli. Jeśli dostanę jakąś mapę w grze - w porządku. Ale używanie map, szczególnie tych, które nie są ogólnodostępne to tak jakby jednak troszkę łamanie regulaminu, hm?

Re: Drobne pomysly

: 13 mar 2018 08:21
autor: Terenes
Mam propozycje odnosnie autokasacji, aby byla mozliwosc wlaczenia opcji: ostateczna smierc.

Wlaczenie tej opcji wymagaloby akceptacji MG.

Po wlaczeniu tej opcji smierc mialaby specjalny, widoczny dla innych opis i konczylaby sie kasacja postaci.
Pozwalaloby to na ciekawsze pozegnania postaci, a nie zaginiecia bez sladu poprzedzone czekaniem na niepewna date egzekucji.

Re: Drobne pomysly

: 13 mar 2018 09:03
autor: Cadgart
Terenes pisze:Mam propozycje odnosnie autokasacji, aby byla mozliwosc wlaczenia opcji: ostateczna smierc.

Wlaczenie tej opcji wymagaloby akceptacji MG.

Po wlaczeniu tej opcji smierc mialaby specjalny, widoczny dla innych opis i konczylaby sie kasacja postaci.
Pozwalaloby to na ciekawsze pozegnania postaci, a nie zaginiecia bez sladu poprzedzone czekaniem na niepewna date egzekucji.
Wyrok wydany, wyrok wykonany..

Re: Drobne pomysly

: 13 mar 2018 09:10
autor: Raenn
A może trochę prościej? Dostępny "przycisk do samobójstwa" po wpisaniu powiedzmy kodu autoryzacyjnego przesłanego z automatu na maila. Zarówno możliwość permanentnej śmierci po zjechaniu kondycji jak i ot, odwalenia kity, bo nie każdy musi umierać w boju. W większości gier samemu można się skasować, więc w sumie czemu nie na arce?

Re: Drobne pomysly

: 13 mar 2018 11:09
autor: Prav
To może dorzucić tryb Hardcore wybierany przy tworzeniu postaci.
Postać taka ginie tylko raz, ostatecznie i nieodwołalnie.
W przypadku śmierci WSZYSTKIE reklamacje, zażalenia i prośby o cofkę są z góry odrzucane bez czytania.
Tworząc taką postać ma się świadomość, że przykładowa awaria arkadii to siła wyższa i mówi się trudno.

Nie wiem czy byliby chętni na grę w takiej formie.

Re: Drobne pomysly

: 13 mar 2018 11:38
autor: Raenn
Proszę nie przesadzać. Możliwość kasowania siebie samego to nie tryb hardcore. Tylko usprawnienie czegoś, na co co jakiś czas ktoś się skarży, że tak długo trwa. :roll:

Re: Drobne pomysly

: 13 mar 2018 12:05
autor: Prav
Ale trochę nie rozumiem problemu z kasowaniem postaci.
Fabularnie można przecież pożegnać się ze wszystkimi, a potem ruszyć w ostatni bój, skoczyć w przepaść czy też zakończyć i... nie logować się więcej na tę postać.
Kolejnej postaci o takim samym imieniu chyba tworzyć nie wolno, więc to że postać istnieje i czeka na kasację w niczym chyba nie przeszkadza. No chyba że ktoś osiągnął limit secondów i chce szybko zwolnić miejsce (limit to chyba 20 postaci na konto).

Re: Drobne pomysly

: 13 mar 2018 16:03
autor: Ilith
Opcja hardcore fajna ale nie w grze, w której do śmierci postaci może doprowadzić lag albo pad łącza. Kompletnie mijałby się z celem, przynajmniej jeśli o mnie chodzi.

Opcja śmierć ostateczna w sumie też ciekawa, jednak dodawanie do tego specjalnych opisów epickiej śmierci już mi się średnio podoba, bo nagle każde odejście postaci wygląda tak samo. A skoro chcemy żeby postać wyjątkowo "zmarła" to jednak napisane przez kogoś i wrzucone do jednego worka emoty są taką sobie opcją.

Re: Drobne pomysly

: 13 mar 2018 21:46
autor: Eldur
Ilith pisze:Opcja hardcore fajna ale nie w grze, w której do śmierci postaci może doprowadzić lag albo pad łącza. Kompletnie mijałby się z celem, przynajmniej jeśli o mnie chodzi.

Opcja śmierć ostateczna w sumie też ciekawa, jednak dodawanie do tego specjalnych opisów epickiej śmierci już mi się średnio podoba, bo nagle każde odejście postaci wygląda tak samo. A skoro chcemy żeby postać wyjątkowo "zmarła" to jednak napisane przez kogoś i wrzucone do jednego worka emoty są taką sobie opcją.
Ostateczna śmierć z serią takich samych emocji napisanych z góry,to nonsens. Ale w imię erpega ja to widzę tak:
  • po jakimś tam, dłuższym czasie gry (na przykład po 50 albo 100 dniach) każda postać uzyskuje dostęp do nowego polecenia: >umrzyj
  • tak jak ktoś pisał, to powinno być dobrze zabezpieczone technicznie (kod wysyłany na maila, czy tam coś), żeby nie dało się umrzeć za łatwo (czy to po pijaku w napadzie melancholii, czy w sytuacji, w której ktoś tym czy innym sposobem zaloguje się na konto innego gracza);
  • po wpisaniu polecenia "umrzyj" i potwierdzeniu, u gracza odpalałby się licznik, tak jak w przypadku apoki - dajmy na to 3 minuty, a w tym czasie postać uzyskiwałaby dostęp do używania free emotów wedle swojego uznania (coś jak /me na ircu). W tym czasie każdy mógłby sobie zgon odegrać tak jak chce;
  • kiedy czas dobiegnie końca, postać umiera i już. Dla innych 'XXX umarł', a gracz widzi jakieś napisy końcowe.
.:E

Re: Drobne pomysly

: 13 mar 2018 21:56
autor: Ilith
3 minuty z free emotem... Dla tej chwili zdecydowanie warto "umrzec" ;)

A na poważnie to pomysł fajny, ktoś ma czas, żeby sobie te emoty napisać i potem w 3 minuty zapuscic "widzom".
Limit wieku postaci jest zbedny moim zdaniem - ktos moze grac latami, miec wyrazista postac, a na liczniku kilkanascie dni, bo np zajmowal sie tylko ergeowaniem po pare godzin w tygodniu. W takim przypadku byloby to krzywdzace.