Cechy - nowe podejscie
Cechy - nowe podejscie
No w skrócie żeby zbytnio się nie rozpisywać:
Na arce mamy następujące cechy:
siła zręczność wytrzymałość intelekt mądrość i odwagę
Po mojej proponowanej zmianie mielibyśmy: (wersja light bo to wymaga jedynie zmiany nazw ostatnich cech, oraz podpięcia ich i zmienienia progów dla poszczególnych ras)
siłę zręczność wytrzymałość percepcje intelekt charyzmę
(wersja hard - bo to już ostre grzebanie)
Krzepa (silą + wytrzymka)
Zręczność (wiadomo, gibanie się)
Percepcja (zauważanie rożnych dziwnych rzeczy jak pułapki czy ślady, ukrywanie się)
intelekt (zielarstwo, zagadki, niedoszłe kowalstwo czy inne zawody niebojowe, może: karność tzn odpowiadanie na rozkazy)
charyzma (dowodzenie, kupiectwo)
Co by zaowocowało chyba fajniejsza rozpiska postaci i niekoniecznie w trybie wwwnnn
+ ograniczenie umow
zamiast kilku rodzajów broni, można by było trenować bon lekka lub bron ciężka (uwaga! to możne być głupie)
ujednolicenie: skradania się i ukrywania
ujednolicenie: walki w szyku zasłaniania, blokowania
Ogólnie też zwiększenie roli cech zamiast umów.
Co sadzicie oprócz tego ze wizowie nie maja czasu tego zakodować i tez byście się napili, a autor tematu jest głupi.
Na arce mamy następujące cechy:
siła zręczność wytrzymałość intelekt mądrość i odwagę
Po mojej proponowanej zmianie mielibyśmy: (wersja light bo to wymaga jedynie zmiany nazw ostatnich cech, oraz podpięcia ich i zmienienia progów dla poszczególnych ras)
siłę zręczność wytrzymałość percepcje intelekt charyzmę
(wersja hard - bo to już ostre grzebanie)
Krzepa (silą + wytrzymka)
Zręczność (wiadomo, gibanie się)
Percepcja (zauważanie rożnych dziwnych rzeczy jak pułapki czy ślady, ukrywanie się)
intelekt (zielarstwo, zagadki, niedoszłe kowalstwo czy inne zawody niebojowe, może: karność tzn odpowiadanie na rozkazy)
charyzma (dowodzenie, kupiectwo)
Co by zaowocowało chyba fajniejsza rozpiska postaci i niekoniecznie w trybie wwwnnn
+ ograniczenie umow
zamiast kilku rodzajów broni, można by było trenować bon lekka lub bron ciężka (uwaga! to możne być głupie)
ujednolicenie: skradania się i ukrywania
ujednolicenie: walki w szyku zasłaniania, blokowania
Ogólnie też zwiększenie roli cech zamiast umów.
Co sadzicie oprócz tego ze wizowie nie maja czasu tego zakodować i tez byście się napili, a autor tematu jest głupi.
Re: Cechy - nowe podejscie
Oprócz tego? Nic ;-)
Za dużo mieszasz różnych podręczników chyba :P
Za dużo mieszasz różnych podręczników chyba :P
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Cechy - nowe podejscie
chyba nie.Vicorin pisze:(...)
Co by zaowocowało chyba fajniejsza rozpiska postaci i niekoniecznie w trybie wwwnnn
sam podsumowales.Vicorin pisze: + ograniczenie umow
zamiast kilku rodzajów broni, można by było trenować bon lekka lub bron ciężka (uwaga! to możne być głupie)
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Re: Cechy - nowe podejscie
Vicorin nie przejmuj sie ale niestety nie widze w tym wiekszego sensu. No i duzo pracy dla wizostwa.
Re: Cechy - nowe podejscie
Dobrym pomyslem jest rodzielenie puli expa przypadajacego na mentale/cechy bojowe. Zroznicuje to postaci, bo jeden sobie ustawi WWWNNN a drugi WNNSSS, a dla obydwu takich przykladowych graczy ilosc expa przypadajacego na cechy bojowe bedzie taka sama. Kolejnym plusem takiej zmiany jest to, ze to naprawde odrobina roboty dla czarodziejow.
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 23 mar 2009 07:29
Re: Cechy - nowe podejscie
A następnie wprowadźmy zróżnicowanie przydzielanego expa w zależności od zabijanych mobów, wykorzystywanych ciosów, ich ilości, siły i broni jaką walczymy (chcesz trenować siłe - walcz maczugą, zręczność - sztyletem, wytrzymkę - pełna płyta). Mentale niech zależą od oceniania, zbierania zioł i erprega. Potem wprowadźmy tryb erpegowania, żeby wiedzieć, kiedy system ma naliczać expa do mentali (który będzie oczywiście zależny od ilości i sposobu użytych emocji). I wtedy już każdy będzie mógł odgrywać kogo chce i będzie dostawał za to expa.
Aaa! I jeszcze niech trenerzy mogą podnosić cechy za kasę, ale nie za dużo, żeby nie dyskryminować młodych graczy, wprowadźmy punkty przeznaczenia (do wydawania również na cechy), na koniec wielki balans!
Aaa! I jeszcze niech trenerzy mogą podnosić cechy za kasę, ale nie za dużo, żeby nie dyskryminować młodych graczy, wprowadźmy punkty przeznaczenia (do wydawania również na cechy), na koniec wielki balans!
Re: Cechy - nowe podejscie
A pozniej przyjda swistaki i zawina to wszystko w sreberka.
Eksp? Po co nam eksp! Przeciez mozemy erpegowac
Re: Cechy - nowe podejscie
hehe masz racje, żeby wprowadzić mój pomysł w sumie to chyba by było 5 min zmienić nazwy cech, ale później ... przestawić wszystkie moby (2 tygodnie zamkniętej arki) później tak żeby było mniej więcej ok to z pól roku balansu No i zawodowcy by musieli specjalnie zgonić bo z niska charyzma zasłony by nie wchodziły.na koniec wielki balans!
To robota albo dla olewającego licealisty albo studenta nauk humanistycznych. A takiego wiza to chyba nie mamy