Podziekowania dla Wizostwa (coraz czesciej warto)

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 181
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Podziekowania dla Wizostwa (coraz czesciej warto)

Postautor: Enefghar » 12 lut 2009 21:45

No no no...

/me jest pod wrazeniem

Nastepuje jakis nowy okres w zyciu arkadyjczykow i przechodzimy w web 2.0?


Ogolnie wyglada to bardzo ladnie... Zobaczymy jak sie bedzie sprawowac.
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.

Awatar użytkownika
Gotmir
Posty: 173
Rejestracja: 12 lut 2009 21:48
Lokalizacja: Bristol

Re: Podziekowania dla Wizostwa (coraz czesciej warto)

Postautor: Gotmir » 12 lut 2009 21:50

Uoo, Dzieki! Najlepsza sprawa imho to logowanie sie na imie postaci z arki.

RIspekt!
"Każda mutacja musi mieć czas rozwoju. Najpierw jest taki mutant, taki mutant... A później taki duży mutant"- A.Kwasniewski

Awatar użytkownika
Huggus
Posty: 238
Rejestracja: 12 lut 2009 21:13
Lokalizacja: Inis Ard Skellig

Re: Podziekowania dla Wizostwa (coraz czesciej warto)

Postautor: Huggus » 12 lut 2009 21:57

W końcu koniec z anonimowymi komentatorami? :) Wyglada ok, zobaczymy jak sie przymnie, ale jak dla mnie + dla wizow.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!


Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.

Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 147
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Podziekowania dla Wizostwa (coraz czesciej warto)

Postautor: Gunnar » 12 lut 2009 21:58

No siema. ;D
Dziekuwa! (Yarridzie gdzie moj +exp?)

Iverheim
Posty: 19
Rejestracja: 12 lut 2009 22:06

Re: Podziekowania dla Wizostwa (coraz czesciej warto)

Postautor: Iverheim » 12 lut 2009 22:12

Wyglada to calkiem sensownie, ale jak jest z kwestia bezpieczenstwa postaci i hasel do nich? Kazde dodatkowe miejsce w ktorym takie haslo sie podaje = wieksze ryzyko wykradzenia go. A PhpBB tez do najbezpieczniejszych nie nalezy.

Hattuo
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2009 22:09
Lokalizacja: gliwice

Re: Podziekowania dla Wizostwa (coraz czesciej warto)

Postautor: Hattuo » 12 lut 2009 22:13

Bomba, tylko troche mniej czytelne. Za to wyglad miodny :)

Marvolo

Re: Podziekowania dla Wizostwa (coraz czesciej warto)

Postautor: Marvolo » 12 lut 2009 22:14

Dołączam się do podziękowań ;).

Takeo
Posty: 3
Rejestracja: 12 lut 2009 22:14
Lokalizacja: Gliwice

Re: Podziekowania dla Wizostwa (coraz czesciej warto)

Postautor: Takeo » 12 lut 2009 22:19

Widać, ze ktoś włożyli w ten projekt trochę pracy i czasu.
Myślę, ze jest to doby pomysł, aby logować sie jako gracz a nie xyz.
Pozdrawiam

Sasuke
Posty: 26
Rejestracja: 12 lut 2009 22:09

Re: Podziekowania dla Wizostwa (coraz czesciej warto)

Postautor: Sasuke » 12 lut 2009 22:22

Ja takze dziekuje :)

Awatar użytkownika
Heradil
Posty: 11
Rejestracja: 12 lut 2009 21:14

Re: Podziekowania dla Wizostwa (coraz czesciej warto)

Postautor: Heradil » 12 lut 2009 22:29

Forum wygląda całkiem przyjaźnie, zobaczymy jak się przyjmnie. Jak dla mnie - duży plus za logowanie się imieniem z arki. Nie będzie miejsca na anonimowe obrażanie.
لدي كل شيء في الحمار


Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość