Znaleziono 20 wyników

autor: Broddi
17 lis 2018 13:39
Forum: Bank Pomysłów
Temat: Płynne spece:
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1829

Re: Płynne spece:

Czytanie Tęczy pomyslów grozi rakiem.
autor: Broddi
19 paź 2018 11:24
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Przybliżenie zawodów - nożownik
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 10094

Re: Przybliżenie zawodów - nożownik

Jak zwykle dezinformacja krazy na forum :) (Ewentualnie ktos wie wiecej niz powinien wiedziec) To ja dodam cos od siebie... Ogolnie to jest tak ze nozownik to dobry zawod niezaleznie od zmian w zrecznosci czy czymkolwiek jak tu "oczytana kolezanka". Dla mnie rpgowo dla krasnoluda nie pasuje, ale ja...
autor: Broddi
13 paź 2018 01:25
Forum: Pomoc dla Początkujących
Temat: Przybliżenie zawodów - miecznik.
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 3990

Re: Przybliżenie zawodów - miecznik.

Diva : Ja proponuje ci sama potestuj i wyciagnij wnioski, bo jeden powie ze salatki sa dobre a drugi ze woli karczek. Wytrenuj parowanie/walka dwiema bronmi + sztylety/tarczownictwo Obadaj sobie pawez + 1h miecz. Obadaj sobie tarcze + 1h miecz. Obadaj sobie lewak + 1h miecz obadaj sobie 2h mieczyk. ...
autor: Broddi
12 paź 2018 23:59
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Re: Balans Arkadii w roku 2018
Odpowiedzi: 158
Odsłony: 15611

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Zaraz mutki beda apelowac ze skoro sa mutantami to powinny miec 3+ rece i zestaw topor lewak topor:D i Wez z tym walcz! :lol:
autor: Broddi
12 paź 2018 18:55
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Re: Balans Arkadii w roku 2018
Odpowiedzi: 158
Odsłony: 15611

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Val - wroc sie na 1 strone tego tematu o tym byl topic. Po prostu potem zrobil sie kibel z tematu.
I jak sie wypowiadalem tam o nic ogrow nie obwiniam ani tym bardzieij OK.
autor: Broddi
11 paź 2018 10:10
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Re: Balans Arkadii w roku 2018
Odpowiedzi: 158
Odsłony: 15611

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Zakon byl tylko przykladem w obecnych realiach jest za duzo gildii za malo ludzi aktywnie grajacych.
autor: Broddi
11 paź 2018 09:59
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Re: Balans Arkadii w roku 2018
Odpowiedzi: 158
Odsłony: 15611

Re: Balans Arkadii w roku 2018

to i tak mrzonka nikt nie siadzie by kodowac gildie i kasowac stare. Poza tym powyrywanie wladzy i stolkow spod zadkow nigdy nie jest bezbolesne. Lepiej byc wladca pustej gildii...niz jednym z wielu w zyjacej. Takie czesto bywa przekonanie niestety. Bo wystarczy by ludzie ci zebrali sie w jednej z t...
autor: Broddi
11 paź 2018 09:39
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Re: Balans Arkadii w roku 2018
Odpowiedzi: 158
Odsłony: 15611

Re: Balans Arkadii w roku 2018

pieczenie dupy o poranku wasze, bezcenne. Fakt Vr kg i zs powinny stworzyc jedna gildie z jedna siedziba. Armie Imperialna. Mistrz zakonu / Kapitan Lord / kaplan bitewny/rycerze pantery/lowcy czarownic/halabardnicy/miecznicy. Czy cos i by powstala fajna gildia. i nie byloby tak ze gra 3 gladow 2 zak...
autor: Broddi
10 paź 2018 09:58
Forum: Wieści z Arkadii
Temat: Re: Balans Arkadii w roku 2018
Odpowiedzi: 158
Odsłony: 15611

Re: Balans Arkadii w roku 2018

Temat raczej do zamkniecia bo zrobil sie z niego kibel i koncert życzeń.
autor: Broddi
08 paź 2018 12:02
Forum: Forum Techniczne
Temat: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpowiedzi: 466
Odsłony: 82446

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Trzeba by zglosic ponownie bo wyszla nie dalej jak wczoraj 3.14 wersja i dalej tego nie naprawili.

Ma ktos tam konto by to zglosic?